Gå til innhold

Verdens mest trivielle ting, men jeg er så lei de stygge tingene influensere «designer» og skal prakke på følgerne sine!

Anbefalte innlegg

Om det er kjoler, kremer, kopper, selvbruning eller reklame for ting man overhode ikke har nytte av, men som de prøver å påvirke følgerne sine til å kjøpe!!! 

Jeg synes det er gøy som underholdning i pausa/på do etc å se random folk blogge om hverdag, humor osv. Men nå er det bare dropp, lansering av ditt og datt. De har verdens mest intetsigende jobb, «sliter» seg ut for å lansere en krem og kjole. 
Synes flere influensere har gått fra å være ok å følge til ren business av varer som egentlig er crap, som de selvfølgelig prøver å pushe på sine følgere. 

Anonymkode: 918ba...35c

Fortsetter under...

Er ikke du for gammel til å følge blåste nek på instagram og snapchat? Du er vel over 25 år? 

Anonymkode: fd0b5...ccd

Nå er flere av de på min alder. Jeg forundres bare av hvor kynisk bransjen har blitt og hvor naive folk blir. De oppnår en viss følgerskare, folk kjenner en viss tilknytning til de, og de begynner å designe drit. Drit som «følgere» kjøper. Knock knock, who is there??

Anonymkode: 918ba...35c

Som sagt, avfølg. Jo flere som er sitt ansvar bevisst og avfølger influensere som holder på sånn, desto tydeligere blir det for dem hva som er greit og ikke. 

Anonymkode: 0eb76...8c1

Annonse

Det er jo folk som følger de som er problemet, yten følgere så hadde de ikke eksistert.

Anonymkode: 30a84...87f

Enig, hi. Jeg følger ikke influencere, men de dukker jo stadig opp uansett. I sommer var det de grusomme happy-flopsene som var tingen. Ellers er det egne klesmerker designet av folk med null kompetanse. 

Anonymkode: d56c0...ad7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...