Gå til innhold

Urinlekkasje operasjon

Anbefalte innlegg

Min mor er plaget med urinlekkasje. I dag var hun til fastlegen for å snakke om det. Hun sendte inn henvisning til operasjon. Legen sa at hun får operasjon før jul. Jeg vet ikke om mor hørte riktig. Går det virkelig så fort å få time til operasjon? 

Hvor lenge sykemeldt etterpå?

Anonymkode: d8efd...dc1

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442875-urinlekkasje-operasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor fort det går kommer vel an på hvilket sykehus hun tilhører. Jeg var ikke sykemeldt i det hele tatt, men hadde permisjon operasjonsdagen. Ble operert på en fredag og var på jobb på mandag. Fikk beskjed om å ikke løfte tungt på noen dager/uker (husker ikke helt) så det kommer sikkert an på hva slags jobb man har. 

Anonymkode: 9178f...86f

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Hvor fort det går kommer vel an på hvilket sykehus hun tilhører. Jeg var ikke sykemeldt i det hele tatt, men hadde permisjon operasjonsdagen. Ble operert på en fredag og var på jobb på mandag. Fikk beskjed om å ikke løfte tungt på noen dager/uker (husker ikke helt) så det kommer sikkert an på hva slags jobb man har. 

Anonymkode: 9178f...86f

Takk for svar. Hun jobber med psykisk utviklingshemmede, så det er litt tunge løft innimellom 

oslofrk skrev (24 minutter siden):

Da er hun jo kjempeheldig!

Jeg måtte vente i nesten ett år. Håper hun trener bekkenmuskulatur selv om hun får operasjon. Ved å styrke muskelaturen i forkant vil det gå bedre i etterkant👍

Fastlegen sa før jul. Men det er jo sykehuset som bestemmer det?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...