Gå til innhold

Bursdag og Julegave til kjæresten, hjelp meg å velge (Kanskje får du noen gode ideer fra mine ideer:)

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en gave til bursdag og en til jul ;)

Massagegreie-

Han har veldig (veldig) vond i korsryggen pga brist-  Vet du om ett godt alternativ? Noe som faktisk masserer? 

Metalldetektor-

Vi elsker sånne ting, dessuten er han "lat", litt mørk i hodet, og sitter mye inne med gardinene trukket for når jeg ikke er der, han trenger å komme seg ut og jeg tenkte at det kunne være en fin ting å gjøre sammen

Stjernekikkert -

vi elsker en klar himmel full av stjerner eller om det er noe spesielt som skjer,  meteorstormer, om det er en stjerne/ planet som skinner ekstra klart i noen dager osv. Alt som skjer på stjernehimmelen er spennende  for oss 

Vektdyne -han sover utrolig dårlig, pga angst og ryggen,  Jeg har lest mange gode anmeldelser fra andre som sover dårlig. Har du prøvd? hva synes du i tilfelle? 

Robotstøvsuger det sier seg selv, han er mann

Beard kit- har skjegg

Presskanne kaffe- elsker kaffe

Noen andre ideer?

Anonymkode: 8474a...3b1

Fortsetter under...

Hotellweekend på spa hotell.

Gavekort på restaurant.

Airfryer.

Klokke med skritteller, motiverer til å bevege seg mer.

Vet ikke hvor mye du har tenkt å bruke, men du hadde mange (dyre) gode ideer.

Anonymkode: 66aa8...d0b

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Jeg trenger en gave til bursdag og en til jul ;)

Massagegreie-

Han har veldig (veldig) vond i korsryggen pga brist-  Vet du om ett godt alternativ? Noe som faktisk masserer? 

Metalldetektor-

Vi elsker sånne ting, dessuten er han "lat", litt mørk i hodet, og sitter mye inne med gardinene trukket for når jeg ikke er der, han trenger å komme seg ut og jeg tenkte at det kunne være en fin ting å gjøre sammen

Stjernekikkert -

vi elsker en klar himmel full av stjerner eller om det er noe spesielt som skjer,  meteorstormer, om det er en stjerne/ planet som skinner ekstra klart i noen dager osv. Alt som skjer på stjernehimmelen er spennende  for oss 

Vektdyne -han sover utrolig dårlig, pga angst og ryggen,  Jeg har lest mange gode anmeldelser fra andre som sover dårlig. Har du prøvd? hva synes du i tilfelle? 

Robotstøvsuger det sier seg selv, han er mann

Beard kit- har skjegg

Presskanne kaffe- elsker kaffe

Noen andre ideer?

Følger denne tråden! 

Vektdyne kan jeg varmt anbefale.

Anonymkode: 3b3dc...027

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Følger denne tråden! 

Vektdyne kan jeg varmt anbefale.

Anonymkode: 3b3dc...027

Jeg kjøpte vektdynen jeg, selv om han ikke har bursdag før om to mnd🙈haha. Den var halv pris og kun en igjen i den vekten som jeg tror passer ham, så jeg måtte bare slå til for de koster jo litt:)

Og nå fikk jeg ett dilemma i og med at han trenger den NÅ, om den "virker" altså...For han sover så innmari dårlig og det sliter selvfølgelig på ham på fysisk og psykisk, det er jo nesten dårlig gjort å la ham vente på "lindring" i to mnd 😕

Men hva han skal få i julegave vet jeg ikke ennå😐😅 

Annonse

ReneRene skrev (15 timer siden):

Har alltid stjernekikkert som forslag. Og bøker.

Du hadde gode ideer. Gøy å se annet enn spa og turutstyr samt vin og sjokolade 🙃

Takk🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...