Gå til innhold

Dere som har rundt 750.000kr i året, hva jobber dere som?

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å bytte beite. Tenker det blir litt «Nå eller aldri». Er 44 nå, og har en drøm om å teste ut andre sider av yrkeslivet enn det jeg gjør nå. Det er ikke sikkert andre yrker er mye bedre, men tenker at da kan jeg returnere.

Anonymkode: 6876e...de9

Fortsetter under...

Det er veldig få yrker som har en startlønn på 750.000, den lønnen får man ved erfaring.

Jeg jobber med offentlige anbud og oppfølging av leverandører, spesialisert meg innen et fagfelt innen anskaffelser og 20 års erfaring.

Anonymkode: cf2e1...9d4

Annonse

Miljøterapeut innen psykisk helse. Utdanning, mye videreutdanning, full ansiennitet, ansvarsområde som utløser noe ekstra lønnsmidler og turnustillegg, så ender jeg opp på 750k. 

Anonymkode: 28b81...8ac

Annonse

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Miljøterapeut innen psykisk helse. Utdanning, mye videreutdanning, full ansiennitet, ansvarsområde som utløser noe ekstra lønnsmidler og turnustillegg, så ender jeg opp på 750k. 

Anonymkode: 28b81...8ac

Jobber du i bolig da?

Anonym bruker skrev (På 17.9.2023 den 12.04):

Avdelingsledere i staten har ca. 750.000. Hvilken utdannelse og erfaring har du?

Anonymkode: 91d67...331

Jeg er lektor med tillegg, maks ansiennitet.

Har ikke råd å gå for mye ned i lønn.

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Seriøst?  

Anonymkode: 5ba5a...b1c

Gjennomsnittslønnen er vel 6-700.000 kr i året. Tror vanlig startlønn er 550.000 kr

Men mange steder er i landet er det mangel på gode trafikkerere og det presser lønnen opp

Jeg har max ansiennitet og ble headhuntet til firmaet jeg nå jobber i. De som driver for seg selv tjener mer...

https://utdanning.no/tema/yrkesintervju/trafikklaerer

Anonymkode: e3bde...946

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...