Gå til innhold

All grunn til å ha dårlig samvittighet? Er i en skikkelig kjip situasjon!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (På 19.9.2023 den 8.51):

Jøss… litt av en tråd. 

1. INGENTING har skjedd ennå. Han har ikke sagt noe eller tatt intiativ til noe dere to imellom 

2. Alt som enkeltgjør en forelders hverdag er gull, selv logistikken rundt henting og levering av barn. Ikke noe å overtenke på det tenker jeg

3. Slutt å spekulere i tanker og følelser. Det er null grunnlag her spør du meg, kun historier med tanker og følelser som du selv har tenkt ut.

Vær den personen du er for dem - en mor til en venninne av sitt barn. Ikke lag deg til noe mer før DE uttrykker noe annet. 

Å spekulere slik, er svært usunt. Hvis du tidligere har opplevd konflikter og folk som ikke kjenner seg igjen i det du tar opp, så bør du tenke gjennom om det er noe som du selv var alene om å synse og spekulere rundt før du snakket med dem. 

Forhold deg til rene fakta, dvs. kun det folk forteller deg rett ut med ord, ikke hva du TROR de føler eller ønsker å si. 

Anonymkode: be920...2ac

Ja jeg forholder meg til fakta. Vi skal treffes nå bare han og meg❤️ Skummelt, gøy og litt rart. 

Anonymkode: 65e8e...97f

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Pobie skrev (På 17.9.2023 den 9.01):

Det er jo helt naturlig at du har kontakt med han når barna deres er venner. Så det er jo bare å si at den og den dagen skal du møte han og barnet. Hvis det da utvikler seg til noe mer er det ikke en plutselig overraskelse at du har hatt kontakt med han. 

Muligens liker hun ikke at dere møtes, men det er ikke din jobb å holde dette hemmelig.

Nå har det utenkelige blitt virkelig...😂 jeg som laget noen tråder om dette. Vi har truffet hverandre flere ganger uten barna og vi er eksklusive. Han har fortalt sin mor om meg til og med. Litt absurd hele greia. TS❤️

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Nå har det utenkelige blitt virkelig...😂 jeg som laget noen tråder om dette. Vi har truffet hverandre flere ganger uten barna og vi er eksklusive. Han har fortalt sin mor om meg til og med. Litt absurd hele greia. TS❤️

Så koselig, Hi! :)

Gratulerer med kjærest ❤️

Anonymkode: 90e5e...b02

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Så koselig, Hi! :)

Gratulerer med kjærest ❤️

Anonymkode: 90e5e...b02

❤️ Tja ikke kjæreste enda, men han har fortalt sin mamma om meg. Sin beste venn og. Dette er virkelig en mann jeg stoler på som er rolig, i motsetning til andre menn jeg har vært uheldig med. Kanskje dette var en mening❤️❤️🙏

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

❤️ Tja ikke kjæreste enda, men han har fortalt sin mamma om meg. Sin beste venn og. Dette er virkelig en mann jeg stoler på som er rolig, i motsetning til andre menn jeg har vært uheldig med. Kanskje dette var en mening❤️❤️🙏

Øh... han har fortalt sin mamma om en person som ikke er kjæresten hans?
Han har fortalt at du eksisterer, eller hva er det egentlig han har fortalt?

Anonymkode: 8961e...c44

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Øh... han har fortalt sin mamma om en person som ikke er kjæresten hans?
Han har fortalt at du eksisterer, eller hva er det egentlig han har fortalt?

Anonymkode: 8961e...c44

Han har fortalt at vi treffer hverandre. Det låter jo bra hos våre foreldre. Vi er trossalt voksne selv og tenker mora tenker det ikke kun er vennskapeligher i bildet. Ts 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Han har fortalt at vi treffer hverandre. Det låter jo bra hos våre foreldre. Vi er trossalt voksne selv og tenker mora tenker det ikke kun er vennskapeligher i bildet. Ts 

Er du sikker på at dere er voksne?

Anonymkode: 1d942...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...