Gå til innhold

All grunn til å ha dårlig samvittighet? Er i en skikkelig kjip situasjon!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ok. Da er vi enige om at det ikke er feil om det skulle bli oss. Noe det ikke er et fasit svar på. 

Anonymkode: 65e8e...97f

Det har jeg ikke sagt at jeg er enig med deg i. Er det du som lagde tråden om de to satt ved siden av hverandre, og kjørte sammen, og nå hadde de sikkert noe på gang, men du likte han?

Anonymkode: 1d942...32f

Fortsetter under...

Hvis du tenker at dette kan bli noe mer, må du hvertfall starte med å si «så koselig at du vil treffes da. Dessverre kan jeg ikke møtes da jeg har en avtale med barna og Geir den dagen. Håper vi kan finne en annen dag snart». Du må hvertfall starte med å fortelle at du ser han også ta det derfra. Barna sladrer sikkert så ingen vits å holde det skjult. Er dere venninner må du hvertfall si noe.

Anonymkode: 284f3...289

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Hvis du tenker at dette kan bli noe mer, må du hvertfall starte med å si «så koselig at du vil treffes da. Dessverre kan jeg ikke møtes da jeg har en avtale med barna og Geir den dagen. Håper vi kan finne en annen dag snart». Du må hvertfall starte med å fortelle at du ser han også ta det derfra. Barna sladrer sikkert så ingen vits å holde det skjult. Er dere venninner må du hvertfall si noe.

Anonymkode: 284f3...289

Ja her kommer jo problemet egentlig. 

Nå sa jo jeg ja til å møte henne, hun ville prate om noe viktig ang barna. Selvom vi hadde en god prat med kaffe og middag for kun 3 dager siden. Men med ett hun fikk vite at han skulle hjem her på fars dag så kommer hun her hun også.... Så nå endte det opp med at hun bare tar med jenta videre til han etterpå. Litt merkelig eller bare meg som syntes det er litt snodig?;)

Så jeg ser ikke han imorgen, noe som ikke akkurat treffer meg i hjerterota. Men vil jo være slitsomt for henne om det er tilfellet? Han kommer jo torsdag med jenta uansett, bursdagsfeiring også den dagen med ei i klassen. Ts. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Så jeg ser ikke han imorgen, noe som ikke akkurat treffer meg i hjerterota. Men vil jo være slitsomt for henne om det er tilfellet? Han kommer jo torsdag med jenta uansett, bursdagsfeiring også den dagen med ei i klassen. Ts. 

Hva? Du ser han ikke i morgen, og bryr deg ikke, men det er slitsomt for henne? Du er jo hakke gal. 

Anonymkode: cca78...a0f

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Hva? Du ser han ikke i morgen, og bryr deg ikke, men det er slitsomt for henne? Du er jo hakke gal. 

....Bare glem det. Prøv å forstå innlegget litt da. Det virker jo som hun planlegger å treffes den dagen barna skal treffes. Eller er det kanskje bare tilfeldig for 2.gangen?

Annonse

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Du har hatt utallige tråder om dette før. Enda vet du ikke engang om han liker deg eller ei. Du har hatt mange tråder der du lurer og tolker oppførselen hans.  Dere har ikke engang vært på date! Er det ikke på tide å komme seg videre? Enten ta ordentlig initiativ eller bare droppe hele saken? Nå lager du hvert fall en stor sak av ingenting foreløpig. 

Anonymkode: f8a86...313

Pluss at han sitter sammen med den samme moren på alle foreldremøter og tenk, da er det sikkert noe mellom dem også. Jiiiiises.

Anonymkode: 707af...775

Du spinner deg så mange fantasier og spekulasjoner at du bør la fasinasjonen for han ligge, for ellers kommer det til å ende i drama på en eller annen måte vil jeg tro.

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Du spinner deg så mange fantasier og spekulasjoner at du bør la fasinasjonen for han ligge, for ellers kommer det til å ende i drama på en eller annen måte vil jeg tro.

Jeg har ingen problemer med noe, jeg bare er redd for å ødelegge om det er følelser i bildet. De er tross alt ekser. Foreldremøte? Hva er det prat om? Jeg forstår ingenting. 

....Bare glem det. Prøv å forstå innlegget litt da. Det virker jo som hun planlegger å treffes den dagen barna skal treffes. Eller er det kanskje bare tilfeldig for 2.gangen?

Så alt dette er fordi hun ville møtes én gang da du egentlig skulle møte faren til barnet? Og du spekulerer opp og ned i mente at hun prøver å sabotere et ikke-eksisterende forholde over ett møte?

Pobie skrev (9 minutter siden):

Så alt dette er fordi hun ville møtes én gang da du egentlig skulle møte faren til barnet? Og du spekulerer opp og ned i mente at hun prøver å sabotere et ikke-eksisterende forholde over ett møte?

Nei det er andre gang, skjedde forrige gang igså. Vondt visst hun har fått følelsene tilbake igjen, noe jeg ikke aner? Hun ville gjerne ta med seg jenta videre å levere til far. Jeg fikk bare en følelse av at ikke det var helt tilfeldig. Hun er lykkelig forlovet med ny, men om det holder vet jeg ikke.  

Hvorfor kan du ikke bare ligge unna? Om hun er en venninne ligger du unna eksen hennes. 
Ikke minst ligger du unna for å ikke la barnet ditt bli stående midt i en suppe hun ikke er skyld i. 

Mulig jeg er treig, men ber hun om å treffe deg på dager der hennes barn er hos far? med stor sannsynlighet at hennes barn er på besøk hos deg? Er ikke det å besøke deg akkurat da en måte å se barnet sitt mer?

og så kan du fundere videre på dette med å stå i med en eks av noen, vurdere om de to jentene bør ble bli stesøsken i tilllegg, og hva hvis han og ditt forhold splittes opp igjen?... jeg tror det enkleste er å ikke date han altså...

Anonymkode: 9297a...42b

Annonse

amandine skrev (3 timer siden):

Hvorfor kan du ikke bare ligge unna? Om hun er en venninne ligger du unna eksen hennes. 
Ikke minst ligger du unna for å ikke la barnet ditt bli stående midt i en suppe hun ikke er skyld i. 

Venninne og venninne, vi prater, har god tone. Jeg er like god venn med han og han kjenner også min eks igjen. Ser ikke problemet! Burde ikke være kjip situasjon for henne heller, da vet hun hvertfall hvordan bonusmoren til barna er. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Venninne og venninne, vi prater, har god tone. Jeg er like god venn med han og han kjenner også min eks igjen. Ser ikke problemet! Burde ikke være kjip situasjon for henne heller, da vet hun hvertfall hvordan bonusmoren til barna er. 

Men da er det jo ikke noe problem, hva er det du styrer for?

Og så er det vel litt tidlig å snakke om bonusmamma når dere ikke dater engang? Du vet ikke om han er interessert i deg. 

Men hvordan ble det med han og den moren han satt sammen med på foreldremøtet, som han kjørte hjem sammen med, og det syns du var kjemperart og kjempesårt?

Anonymkode: 657cf...42b

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Du har kalt henne venninne flere ganger før, men svaret ditt tilpasses tydeligvis til hva som gagner deg best der og da.

Anonymkode: f8a86...313

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bonusmamma?? Er du full?

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du omtaler deg som bonusmor, faktisk? Har det rabla totalt for deg? 

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Nei det er andre gang, skjedde forrige gang igså. Vondt visst hun har fått følelsene tilbake igjen, noe jeg ikke aner? Hun ville gjerne ta med seg jenta videre å levere til far. Jeg fikk bare en følelse av at ikke det var helt tilfeldig. Hun er lykkelig forlovet med ny, men om det holder vet jeg ikke.  

Men hvis hun tok med jenta for å levere til far, da var vel ikke han der da. Så hvordan er egentlig disse møtene deres? Er han innom hele perioden datteren er der, eller er han der bare innom ved levering og henting?

Anonymkode: dc643...a01

sug lut skrev (14 timer siden):

Du omtaler deg som bonusmor, faktisk? Har det rabla totalt for deg? 

Nei er ingen bonusmor jeg, om det hadde skjedd. 

Men hvis hun tok med jenta for å levere til far, da var vel ikke han der da. Så hvordan er egentlig disse møtene deres? Er han innom hele perioden datteren er der, eller er han der bare innom ved levering og henting?

Anonymkode: dc643...a01

Han er med på både turer og er her flere ganger når jentene leker. Vi ble jo alle kjent i 1klasse, da de små ble gode venner. Jeg kan ikke kalle henne ei venninne, og jeg er ingen bonusmor, men om jeg hadde blitt så hadde hun visst litt om denne bonusmammaen. Vi er 38år alle og har såpass fornuft. Ts

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Han er med på både turer og er her flere ganger når jentene leker. Vi ble jo alle kjent i 1klasse, da de små ble gode venner. Jeg kan ikke kalle henne ei venninne, og jeg er ingen bonusmor, men om jeg hadde blitt så hadde hun visst litt om denne bonusmammaen. Vi er 38år alle og har såpass fornuft. Ts

Men dere har aldri møttes uten barn? Hvorfor spinner du videre på denne fantasien, han er jo helt tydelig ikke interessert i mer enn vennskap?

Jøss… litt av en tråd. 

1. INGENTING har skjedd ennå. Han har ikke sagt noe eller tatt intiativ til noe dere to imellom 

2. Alt som enkeltgjør en forelders hverdag er gull, selv logistikken rundt henting og levering av barn. Ikke noe å overtenke på det tenker jeg

3. Slutt å spekulere i tanker og følelser. Det er null grunnlag her spør du meg, kun historier med tanker og følelser som du selv har tenkt ut.

Vær den personen du er for dem - en mor til en venninne av sitt barn. Ikke lag deg til noe mer før DE uttrykker noe annet. 

Å spekulere slik, er svært usunt. Hvis du tidligere har opplevd konflikter og folk som ikke kjenner seg igjen i det du tar opp, så bør du tenke gjennom om det er noe som du selv var alene om å synse og spekulere rundt før du snakket med dem. 

Forhold deg til rene fakta, dvs. kun det folk forteller deg rett ut med ord, ikke hva du TROR de føler eller ønsker å si. 

Anonymkode: be920...2ac

I forrige uke hadde han noe på gang med en annen mor i klassen fordi hun satt på med ham hjem, og denne uken er du på nippet til å bli bonusmor for hans barn etter at han har vært innom med sin datter? Det går jaggu fort i svingene her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...