Gå til innhold

Inspirert av tråden om blomster i begravelse

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hvor mange begravelser har dere vært i? Det var nemlig en der som spurte om en annen i tråden var veldig ung, fordi hun kun hadde vært i en begravelse.

Jeg er 45 år, og har aldri vært i en begravelse 🙈 Mine besteforeldre døde før jeg ble født, og begge mine foreldre lever fortsatt. Vi har liten familie på begge sider, derfor ingen nære som har dødd. Heldigvis heller ikke blant venner eller andre det hadde vært naturlig å delta i begravelsen til. 

Anonymkode: ad68f...c25

Barnet mitt er 11 og har vært i 5 begravelser. (To oldeforeldre, to besteforeldre og en onkel). 
Er vel bare tilfeldig når mennesker rundt en dør, har ikke så mye med alder å gjøre.

Anonymkode: cbabc...86f

Fortsetter under...

I noen begravelser jeg har vært i, har jeg ikke i så stor grad vært tilstede som meg selv, men som representant for familien. Det er ikke helt uvanlig på bygda at familien liksom bør være representert. Jeg har også et par ganger reprentert mine foreldre, som ikke selv var i stand til å være med. 

Anonymkode: 9bee6...80a

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hvor mange begravelser har dere vært i? Det var nemlig en der som spurte om en annen i tråden var veldig ung, fordi hun kun hadde vært i en begravelse.

Jeg er 45 år, og har aldri vært i en begravelse 🙈 Mine besteforeldre døde før jeg ble født, og begge mine foreldre lever fortsatt. Vi har liten familie på begge sider, derfor ingen nære som har dødd. Heldigvis heller ikke blant venner eller andre det hadde vært naturlig å delta i begravelsen til. 

Anonymkode: ad68f...c25

Jeg er 47 og aner ikke hvor mange jeg har vært i, men mange.

4 besteforeldre, pappa, 3 onkler og en tante, 10-15 onkler og tanter av mamma og pappa, ca 10 yngre bekjente/venner som har dødd i ulykker eller selvmord eller sykdom, alle beste foreldrene til mannen, en håndfull kolleger/tidligere kolleger, x foreldre til venner, bekjente osv. Det er vel nærmere 100... 

At det er mulig å være over 40 og ikke ha mistet noen er jo svært heldig for deg da, men litt merkelig ... 

Anonymkode: d8dbb...f43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...