Gå til innhold

Sjefen ble sur, og skrek jeg har sparken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på vei hjem og ble lei meg. Neste dag dro jeg ikke på jobb og holdt på å kontakte fagforening.

Så ringte sjefen og spurte hvorfor jeg ikke hadde kommet i dag. Jeg sa at  han ga meg sparken.  Han sa herregud , det er bare noe man sier når man er sur. Så sa han jeg kan få betalt fri i dag, og jeg kommer tilbake på mandag.

Er dette vanlig?  Jeg er litt ny på jobben.

Anonymkode: b1ce2...9f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig...håper jeg. Hadde funnet meg en annen jobb, hadde ikke orket å jobbe for en så ustabil leder.

Anonymkode: 17741...5d3

Skrevet

En slik arbeidsgiver skal man ikke jobbe for! 

Anonymkode: f3d1f...bb8

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke vanlig. Det bør du vite, så hvorfor vet du ikke det?  Uansett, du bør se deg om etter ny jobb. Sjefen din er ikke i vater, for å si det mildt. 

Skrevet

Sur? Hvorfor i alle dager var han sur på deg? Hvor gammel er han? Høres ut som en 14 åring...

Veldig rar oppførsel og slett ikke normalt.

Anonymkode: 55a5b...6fe

Skrevet
ReneRene skrev (9 minutter siden):

Selvfølgelig er det ikke vanlig. Det bør du vite, så hvorfor vet du ikke det?  Uansett, du bør se deg om etter ny jobb. Sjefen din er ikke i vater, for å si det mildt. 

Men i alle dager, kan du ikke svare på ett eneste innlegg uten å rakke ned på folk??? Hun hadde jo ikke spurt om hun visste!!

Anonymkode: cc6a0...f39

Skrevet
ReneRene skrev (11 minutter siden):

Hvorfor vet ikke du at alle ikke vet alt? Du burde jo vite det, så hvorfor spør du? 

Anonymkode: 44221...147

Skrevet

Dette skjer veldig ofte i amerikanske netflix-serier. Så bra forsøk, men jeg vet du troller. Litt kjedelig fredagskveld kanskje? 

Anonymkode: abf2b...ac2

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Var på vei hjem og ble lei meg. Neste dag dro jeg ikke på jobb og holdt på å kontakte fagforening.

Så ringte sjefen og spurte hvorfor jeg ikke hadde kommet i dag. Jeg sa at  han ga meg sparken.  Han sa herregud , det er bare noe man sier når man er sur. Så sa han jeg kan få betalt fri i dag, og jeg kommer tilbake på mandag.

Selvfølgelig er ikke det vanlig. For et fehue. Hadde kontaktet fagforeningen og verneombud likevel og fortalt hva som ble sagt. 

Endret av Elizabeth
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, det er ikke vanlig eller lovlig. Men mrld deg inn i fagforening og møt på jobb. 

Anonymkode: 8d254...421

Skrevet

Og man dukker jo opp på jobb neste dag selv om man får sparken? Man har jo oppsigelsestid. Dette virker som enda en ChatGPT-historie.

Skrevet
Pobie skrev (12 minutter siden):

Og man dukker jo opp på jobb neste dag selv om man får sparken? Man har jo oppsigelsestid. Dette virker som enda en ChatGPT-historie.

Jeg tror vi har den på siden her 🤔 Responsen er for kort til noe annet hos enkelte brukere. 

Du får se på det som en mulighet til opplæring? Kanskje? 

Anonymkode: 501b8...af6

Skrevet

Kontakt fagforeningen din med en gang. Dette er ikke greit. Jeg hadde ikke dratt tilbake. Den pubertale sjefen din må lære at ord og handlinger har konsekvenser. 

Anonymkode: 5e04a...936

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror vi har den på siden her 🤔 Responsen er for kort til noe annet hos enkelte brukere

Hva mener du?

Anonymkode: 17741...5d3

Skrevet

Uansett om du hadde fått sparken så måtte du jo ha jobbet en måned oppsigelse likevel. Du kan jo ikke bare slutte på dagen! Det skjønner selv en 6 åring!!

Anonymkode: 4abf6...15b

Skrevet

Nei det er ikke vanlig, men jeg lurer veldig på hva som var foranledningen.

Anonymkode: 5e7a1...5a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...