Gå til innhold

Erfaringer med naurontin?

Anbefalte innlegg

Ja eg snakker med legene om dette, men er jo greit å høre med andre. Og legene er ikke tilgjengelig i helgene🙈 har fått mest sannsynlig prolaps i nakke, med nerver i klem der smerter går fra bak skulderblad og utover i hele armen. Gått på sterke smertestillende, som ikke hjalp nok, så nå ville de eg skulle prøve dette. Første dagen eg tok en, fikk eg intense smerter mellom skulderbladene. I tillegg til resten. Tok en tabl. Første dag. Og to andre dag. Smertene er like intense før eg tar tabl og etter virkning går ut. Bakdelen med disse er at de varer for kort. Og eg kan da ikke ta noe annet i mellomtiden. Og fikk i tillegg de andre smertene. Tredje dag tok eg andre smertestillende igjen, for eg turte ikke fortsette. Men da virket de også dårligere. Fjerde dag, går eg til legen igjen, som mener eg bør prøve igjen. Men en tabl den dagen, og to dagen etter, som er i dag. Etter eg var hos legen, slapp plutselig smerten bak mellom skulderbladene taket.. Og det var en velsignelse... Men de andre er jo der. Så prøvde igjen å ta neurontin. Har tatt en i går, og en i dag. Og skal ta en til nå, men må vente seinest mulig, for å få sove.. Og nå er de smertene bak mellom skulderbladene mer intense og mye verre enn de smertene tabl skal hjelpe mot. Så skal eg da ta tabl for smerter, og så får eg mer smerter? Når tabl virker, så er det jo bra. Men de virker alt for kort, og lengden er jo alt for lang i mellom eg kan ta ny.. I forhold til andre tabl der eg fyller på jevnlig.. Blir jo gal. Skal snakke med legen igjen på mandag, men aner jo ikke om dette er en seriøs bivirkning eller en del av den originale smerten... Noen erfaringer? 

Anonymkode: e6531...ad8

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442812-erfaringer-med-naurontin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt, er det neurontin (med virkestoff gabapentin) du har fått? Det tar jo rundt 1 uke før du får noe effekt av den.

Ville som anonym over sier ringt legevakten og forhørt meg før du tar noen avgjørelser.

Anonymkode: a837a...260

Ja det er neurontin. Skrivefeil. Og skjønner ikke selv hvorfor eg har fått det. Men får ikke noe annet før eg prøver. Og det er frustrerende, for trenger smertelindring nå.. Ikke når det går over... 

Anonymkode: e6531...ad8

Jeg fikk det etter en bilulykke, dobbel vipplasj og sterke hodesmerter. 

Hjalp nada på meg. Bare bivirkninger. Jukser ikke hvilke er så mange år siden. Håper du finner ut av og får riktig hjelp. ❤️

Anonymkode: c4f67...4d9

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...