Gå til innhold

Ekstremt sliten av ei venninne.

Anbefalte innlegg

Hun er delvis ufør og jeg jobber i nesten 100% stilling i hjemmepleien. Hun har sterk Adhd og kan fort prate før tenker eller gjøre noe uten å hekt tenke gjennom det. Jegver redd Hun sliter litt med seg selv, livet sitt generelt og også litt økonomisk. Hun har mann og barn men lener seg veldig på meg når hun er lei og deppa. Det Hun gjorde sist var å lage et plagg til meg og ville jeg bli takknemlig, noe jeg selfølgelig ble. Men føler Hun venter ting tilbake igjen når hun gir og gir. Jeg hadde hastverk den dagen hun skulle gi meg plagget og det gjorde tik at hun bare slang den inn i huset mitt, værsågod!! Sin og ukontrollert. Jeg sa hvor flott den var og at det kjempe snillt... Jeg skulle rekke jobb på ettermiddagen og måtte skynde meg. 

Hun ringer også igrunnen hele tiden. Jeg er fortiden singel men om jeg får meg kjæreste kan jeg ikke ha det på denne måten. 

Jeg skulle også kjøpe mobil sammen merd henne. Men hun overstyrer alt og spør de i butikken for meg, det syntes jeg ikke noe om. Det blir kaos, så vi går ut igjen. Hun er ei god venninne men jeg blir litt tappet av slike ting... 

Anonymkode: 4c390...6ac

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442806-ekstremt-sliten-av-ei-venninne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ingen skam å være drita full før 12:00, det er tross alt fredag eller hva, HI?

Anonymkode: dc5a1...3c3

Alvorlig talt, hun har sikkert bare hatt hastverk når hun skrev og har dårlig eller ingen ordliste på mobilen 

Anonymkode: 23651...68a

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Alvorlig talt, hun har sikkert bare hatt hastverk når hun skrev og har dårlig eller ingen ordliste på mobilen 

Anonymkode: 23651...68a

Nei jeg var kjempetrøtt😄

Anonymkode: 4c390...6ac

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...