Gå til innhold

Ingrid Alexandras antrekk i konfirmasjon.

Anbefalte innlegg

Lårhøye støvletter og minikjole i kusinen sin konfirmasjon. Vil hun slå ut håret litt og bli en kulere og dristigere utgave av seg selv og et moteikon, eller bommer hun fullstendig og går over streken for hva som er passende? 

Anonymkode: 07a1f...2c4

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Lårhøye støvletter og minikjole i kusinen sin konfirmasjon. Vil hun slå ut håret litt og bli en kulere og dristigere utgave av seg selv og et moteikon, eller bommer hun fullstendig og går over streken for hva som er passende? 

Hvorfor bryr du deg om så uviktige ting? 

Anonymkode: 64468...76e

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor bryr du deg om så uviktige ting? 

Anonymkode: 64468...76e

Fordi det er fredag og jeg har fri, og jeg er ikke en som tror at å bruke hodet på kun alvorlige og viktige ting er så fryktelig lurt. Det kan trigge depresjon og utmattelsessyndrom. Så jeg håper du også senker skuldrene og kan både tenke og også snakke om helt uviktige ting.

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Ingen av delene. Hun tok nok på seg noe hun følte seg fin i. Det er lov

Anonymkode: 80012...ad0

Javisst er det lov, og antrekket var kjempestilig.  Det ser vi som har litt peiling på stil og mote da. 

Annonse

Jeg synes ikke det var et passende antrekk i konfirmasjon, for meg er det selvsagt at man bruker bunad i konfirmasjon om man har det. Dette er helt uavhengig av om man er prinsesse eller ikke. 

Anonymkode: 9dfc6...db3

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg synes ikke det var et passende antrekk i konfirmasjon, for meg er det selvsagt at man bruker bunad i konfirmasjon om man har det. Dette er helt uavhengig av om man er prinsesse eller ikke. 

Tror jeg er enig med deg. Fint antrekk men kanskje ikke i en sånn anledning. Hun og Durek skilte seg ut, og det var kanskje en mening med det.

Sånne antrekk passer på venninnekveld eller bursdagsfest. Ikke i konfirmasjon, dåp eller 17.mai. Ser mange i den alderen gå sånn kledd på 17.mai og det er ikke tittelen som er avgjørende for hva jeg tenker om sånne klær 

Anonymkode: 4ea18...c58

Syns det var veldig fint, jeg, uansett hva som var grunnen. Ikke alle har råd til bunad, og da kan de gjemme seg bak at t.o.m Prinsessen bruker vanlig kjole og støvletter i konfirmasjon. 

Anonymkode: b3947...eb7

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Syns det var veldig fint, jeg, uansett hva som var grunnen. Ikke alle har råd til bunad, og da kan de gjemme seg bak at t.o.m Prinsessen bruker vanlig kjole og støvletter i konfirmasjon. 

Anonymkode: b3947...eb7

Det var faktisk et godt poeng du kom med her. Kanskje man slipper presset om å måtte ha bunad! 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tullete bunadspress.

Anonymkode: dacb1...f21

Støvlettene var ikke min smak, men så er ikke jeg en ung jente på 19 år jeller. La jenta være i fred, ufattelig at folk blir sjokkerte av at hun ikke gikk med bunad, men med kort kjole og høye støvletter. Ingen som så hva Durek gikk med, da kan man snakke om å få sjokk da.

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Må jo være lov å kle seg fint selv om man har bunad

Anonymkode: 85d22...48a

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Støvlettene var ikke min smak, men så er ikke jeg en ung jente på 19 år jeller. La jenta være i fred, ufattelig at folk blir sjokkerte av at hun ikke gikk med bunad, men med kort kjole og høye støvletter. Ingen som så hva Durek gikk med, da kan man snakke om å få sjokk da.

Det er ingen som lager noe drama her og heller ikke skriver noe dårlig om noen. Ikke før du kom i tråden og ble dramatisk. Ingen har snakket om sjokk her heller, så du må roe deg ned litt. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er ingen som lager noe drama her og heller ikke skriver noe dårlig om noen. Ikke før du kom i tråden og ble dramatisk. Ingen har snakket om sjokk her heller, så du må roe deg ned litt. 

Herlighet, det finnes faktisk en verden utenfor denne tråden 🙈 Jeg snakker selvfølgelig om det mediene kommer med, og jo de sier Ingrid Alexandra sjokkerte med antrekket sitt.

Jeg mener Ingrid bomma med antrekket i den konfirmasjonen, MEN samtidig viser hun litt finger til "bunadsfolket", meg selv inkludert, og slår fast at man ikke  bruke bunad selv om man har. "Bunadsfolket" har godt av en liten finger, tenker jeg. 

Anonymkode: 26ee4...de1

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Det der er kanskje vanlig på bygda? 

Her går man i pent, men følger ungdommen litt. Går konfirmanten i penkjole, legger vi oss der. 

Her blir bunad nesten for fint. 

Anonymkode: 64f6e...649

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Herlighet, det finnes faktisk en verden utenfor denne tråden 🙈 Jeg snakker selvfølgelig om det mediene kommer med, og jo de sier Ingrid Alexandra sjokkerte med antrekket sitt.

Dagbladet har blitt verre enn VG og se og hør. Sjokkerte, fordi hun ikke brukte bunad. De vil ha klikk. Hadde hun gått i bunad hadde det vært feil også. 

Tenker ikke så mye på det antrekket. Hun følte seg fin i det, jeg har ikke noen mening om det. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Her går man i pent, men følger ungdommen litt. Går konfirmanten i penkjole, legger vi oss der. 

Nei, hvorfor tror du dette handler om «bygda»?  Bunad om man har er tradisjonelt de fleste steder, både i by og i bygd. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

På bygda? For fint med bunad? Hva slags getto bor du i?

Anonymkode: d566d...51a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...