Gå til innhold

Uff, jeg får så vondt av Erna altså

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Og du misset poenget mitt helt.

Anonymkode: ca14f...73f

Hvordan tar hun ansvar og konsekvenser? Har hun tatt ut skilsmisse? Har hun gått av? Har hun betalt tilbake? Har hun startet prosess for å gjennomgå alle beslutninger der hun har vært inhabil?

Anonymkode: 32412...870

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan tar hun ansvar og konsekvenser? Har hun tatt ut skilsmisse? Har hun gått av? Har hun betalt tilbake? Har hun startet prosess for å gjennomgå alle beslutninger der hun har vært inhabil?

Anonymkode: 32412...870

Hun har prøvd å finne løsninger sammen med SMK. Samtidig har hun en mann som ikke klarer å fungere normalt nå på grunn av hardkjøret fra media og alle! Jeg vil bare minne på om Tore Tønne. Dette er ikke bra! Det er nok nå. De har gått gjennom nok nå.

Anonymkode: 6555d...77f

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hun har prøvd å finne løsninger sammen med SMK. Samtidig har hun en mann som ikke klarer å fungere normalt nå på grunn av hardkjøret fra media og alle! Jeg vil bare minne på om Tore Tønne. Dette er ikke bra! Det er nok nå. De har gått gjennom nok nå.

Nok? Det har ikke stått på en uke engang. 

Anonymkode: 7019d...e1b

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Vil minne om at dette er noe som Erna og Høyre støtter opp om :

"Dersom ektemannen til en uføretrygda med barnetillegg får så mye som en julebonus på et par tusen kroner, så kommer staten for å konfiskere deler av trygden hennes. Ansvaret for å holde styr på dette, ligger hos den trygda selv."

Mens det er greit at Erna ikke vet om at mannen får inn1,8 millioner, hykleri kalles det. Det nytter ikke for den som er uføretrygdet å si at jeg ble løyet til, jeg visste det ikke.

Og så stemmer det jo ikke at hun "ikke visste". https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/15pVzl/erna-solberg-fikk-liste-med-ukjente-aksjehandler-uken-foer-valget

Hun visste, og løy så det rant.

Anonymkode: 455fb...271

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du, som apologet er du uskikket og sammenlikning med Tore Tønne er bare ufin.

Anonymkode: 455fb...271

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun har da ikke prøvd å finne løsninger sammen med SMK. Erna har selv presentert det som en løsning, og pressen la det frem for SMK, som blankt avviste det.

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du, altså.. Å sammenligne Sindre Finnes med Tore Tønne... Det er bare SÅ jæ**ig dårlig stil! Dette er noe helt annet enn hva stakkars Tønne ble utsatt for. Finnes har med viten og vilje gravd både sin egen og konas politiske grav. Grundig og vel har han gjort det. Helt selv, med fullt overlegg. 

Anonymkode: 20489...894

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...