Gå til innhold

312 kr igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Målet er å ikke bruke alt og flytte over igjen uten å bruke. Og får 200 kr til i løpet av noen dager. Så kan være jeg kan flytte over 500 igjen, 

Anonymkode: f0308...dfc

Da kommer du vel mest sannsynlig til å bruke det meste, det er lett det når pengene er tilgjengelig. Du burde sette 500 tilbake med en gang. Det å skulle spare av det som blir igjen, skjærer seg ofte.

Anonymkode: 3ed94...f39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber du 100%. Kanskje ta en helgejobb i tillegg. 

Anonymkode: 21a0a...e37

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Da kommer du vel mest sannsynlig til å bruke det meste, det er lett det når pengene er tilgjengelig. Du burde sette 500 tilbake med en gang. Det å skulle spare av det som blir igjen, skjærer seg ofte.

Nå har jeg satt over igjen 250 så har jeg 500 til handlingen i morgen. Det må vel være nok? Blir for 8 dager. Og setter over 200 når jeg får pengene fra Finn. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jobber du 100%. Kanskje ta en helgejobb i tillegg. 

Jobber noe helg allerede. Kan jobbe en ekstravakt av og til som jeg har gjort.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jobber noe helg allerede. Kan jobbe en ekstravakt av og til som jeg har gjort.

Men har du 100% stilling?

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Nå har jeg satt over igjen 250 så har jeg 500 til handlingen i morgen. Det må vel være nok? Blir for 8 dager.

Jeg ville kjøpt absolutt minst mulig, og konsekvent First Price og andre billige varer - f.eks havregryn, lapskausblanding, hodekål, gulrøtter, poteter, amerikansk blanding,  pytt i panne, alt for å komme litt mer ajour. Kommer selvfølgelig an på hvor mye du må ha, om det er all mat for 8 dager + nødvendige hygieneartikler (f.eks toalettpapir, tannkrem, oppvaksmiddel) , eller om det bare er middager for 8 dager.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg ville kjøpt absolutt minst mulig, og konsekvent First Price og andre billige varer - f.eks havregryn, lapskausblanding, hodekål, gulrøtter, poteter, amerikansk blanding,  pytt i panne, alt for å komme litt mer ajour. Kommer selvfølgelig an på hvor mye du må ha, om det er all mat for 8 dager + nødvendige hygieneartikler (f.eks toalettpapir, tannkrem, oppvaksmiddel) , eller om det bare er middager for 8 dager.

Takk for tips. Da er handlingen unnagjort. Godt. Hadde heldigvis en del hygieneartikler igjen og vaskemiddel, men shampoo måtte kjøpes. Blir enkle måltider som grøt, suppe, lapskaus osv. 

Skrevet

Om noen skulle ha tips til julegaver som er rett rundt hjørnet blir jeg glad for tips der. Det er enda en utgiftspost. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Om noen skulle ha tips til julegaver som er rett rundt hjørnet blir jeg glad for tips der. Det er enda en utgiftspost. 

Øk stillingen til 100%. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Men har du 100% stilling?

Jobber ikke 100%

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jobber ikke 100%

Hvorfor ikke?

Anonymkode: ef687...eaa

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor ikke?

Anonymkode: ef687...eaa

Helsemessige årsaker. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Helsemessige årsaker. 

Men da har du vel ufør resten?

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Helsemessige årsaker. 

Håper ikke du har gått ned i jobb pga helsemessige årsaker, uten å ha vært innom Navsystemet. Det ville vært fryktelig uklokt.

Skrevet

Ble ansett i denne prosent stillingen og har ikke økt til 100% for jeg kjenner dette er nok. Det blir vel ikke en sak for nav? 

Skrevet

Ble ansett i denne prosent stillingen og har ikke økt til 100% for jeg kjenner dette er nok. Det blir vel ikke en sak for nav? 

Da kan du heller ikke syte og klage på lite penger. Alvorlig talt!!!

Skrevet

Hvor stor stilling har du?

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Nei, vi kjenner vel alle at det hadde vært mer enn nok å jobbe mindre enn det vi gjør. Jeg har derimot ikke annet valg enn å jobbe 100%. Jeg trenger pengene. Det gjør åpenbart ikke du. 

Anonymkode: 8be09...c52

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Da kan du heller ikke syte og klage på lite penger. Alvorlig talt!!!

Så du mener penger går foran helsen? Syter og klager? Det er realiteten. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Hvor stor stilling har du?

Jobber 80%. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Nei, vi kjenner vel alle at det hadde vært mer enn nok å jobbe mindre enn det vi gjør. Jeg har derimot ikke annet valg enn å jobbe 100%. Jeg trenger pengene. Det gjør åpenbart ikke du. 

Anonymkode: 8be09...c52

Jo, trenger penger. Hva gjør man? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Så du mener penger går foran helsen? Syter og klager? Det er realiteten. 

Hvis man VELGER å jobbe mindre enn 100% kan man ikke klage på for lite penger. Er man så syk at man ikke kan jobbe må man vurdere ufør. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hvis man VELGER å jobbe mindre enn 100% kan man ikke klage på for lite penger. Er man så syk at man ikke kan jobbe må man vurdere ufør. 

Velger. Får man ufør på de % man ikke jobber da? Helsen klarer knapt de 80 jeg har. Kan ikke søke på ny jobb i 100 da? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Velger. Får man ufør på de % man ikke jobber da? Helsen klarer knapt de 80 jeg har. Kan ikke søke på ny jobb i 100 da? 

Men skjønner du ikke at enten må du jobbe mer, bruke mindre eller gjøre en endring? Jeg kan ikke plutselig jobbe mindre og så klage på lite penger? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men skjønner du ikke at enten må du jobbe mer, bruke mindre eller gjøre en endring? Jeg kan ikke plutselig jobbe mindre og så klage på lite penger? 

Når ting er som de er så må jeg gjøre det beste ut av det. Men at du mener jeg ikke skal kunne påpeke at det er sånn det er er rart. For jeg har dårlig råd pga helsemessige utfordringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...