Anonym bruker Skrevet 15. september 2023 #26 Del Skrevet 15. september 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg og. Vi har alle vært der. Anonymkode: 0687b...0d6 Vi har da ikke alle vært der. Anonymkode: bacb3...ec6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2023 #27 Del Skrevet 15. september 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg og. Vi har alle vært der. Anonymkode: 0687b...0d6 Har alle det? Anonymkode: ef44e...df2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2023 #28 Del Skrevet 15. september 2023 Tviler på at alle har vært der. Anonymkode: f0308...dfc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2023 #29 Del Skrevet 15. september 2023 Heldig er dem som slipper 😀 Anonymkode: f0308...dfc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2023 #30 Del Skrevet 15. september 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Låner og betaler tilbake og må gjøre det samme. Ikke kommet meg ut av denne sirkelen. Lånet av regningskonto som skal gå til regninger. Det er her du må sette inn støtet, det er som du sier en vond sirkel, og det må du gjøre alt du kan for å bryte. Uten at du bryter dette, så kommer du ingen vei. Jeg har vært der selv, hadde utrolig mye dyr gjeld, og lånte og betalte tilbake som du gjør. Men man flytter bare penger, det hjelper ikke i det lange løpet, det er slitsomt og frustrerende. Anonymkode: 3ed94...f39 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2023 #31 Del Skrevet 15. september 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Har prøvd å legge ut ting på Finn. Noen ganger fått solgt og andre ganger ikke. Bruker mye Kiwi fordi det er Trumf der og kan få inn litt der. Hadde fått 70 kroner der nå. Ikke mye, men glad for det. Uforutsette ting kommer stadig og det vokses ut av klær og sko blir slit så må ha nytt. Kjøper ikke det dyreste, men sko og jakker koster. Egentlig lite rom for å kjøpe det i hele tatt. Sagt opp noen abbonement og ringt for rimligere forsikringer. Maten kan det kanskje skjæres enda mer inn til beina, men kjøper av og til juice og brus. Ikke hver helg, men innimellom. Har jeg glemt noe nå? Anonymkode: f0308...dfc Hva med internett og telefonabonnement f.eks. kan du få de billigere? Er du nøye på strømbruken? Bruker dere kollektivt, drivstoff unødvendig? Anonymkode: 3ed94...f39 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2023 #32 Del Skrevet 15. september 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Har prøvd å legge ut ting på Finn. Noen ganger fått solgt og andre ganger ikke. Bruker mye Kiwi fordi det er Trumf der og kan få inn litt der. Hadde fått 70 kroner der nå. Ikke mye, men glad for det. Uforutsette ting kommer stadig og det vokses ut av klær og sko blir slit så må ha nytt. Kjøper ikke det dyreste, men sko og jakker koster. Egentlig lite rom for å kjøpe det i hele tatt. Sagt opp noen abbonement og ringt for rimligere forsikringer. Maten kan det kanskje skjæres enda mer inn til beina, men kjøper av og til juice og brus. Ikke hver helg, men innimellom. Har jeg glemt noe nå? Anonymkode: f0308...dfc Tipser om at det er loppemarkedseaong vår og høst Da kan du fylle opp med jakker, sko, sportsutstyr, klær til både deg og ungene. Anonymkode: 3908e...dc8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #33 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Det er her du må sette inn støtet, det er som du sier en vond sirkel, og det må du gjøre alt du kan for å bryte. Uten at du bryter dette, så kommer du ingen vei. Jeg har vært der selv, hadde utrolig mye dyr gjeld, og lånte og betalte tilbake som du gjør. Men man flytter bare penger, det hjelper ikke i det lange løpet, det er slitsomt og frustrerende. Anonymkode: 3ed94...f39 Det er sant. En skikkelig vond sirkel jeg ikke har klart å komme meg ut av. Hva gjorde du som beste tiltak? Hadde jeg vært i 0 til lønn hadde det vært en stor lettelse. Anonymkode: f0308...dfc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #34 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Tipser om at det er loppemarkedseaong vår og høst Da kan du fylle opp med jakker, sko, sportsutstyr, klær til både deg og ungene. Anonymkode: 3908e...dc8 Takk. Skal ta meg en tur og se på hva de har der. Anonymkode: f0308...dfc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #35 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Hva med internett og telefonabonnement f.eks. kan du få de billigere? Er du nøye på strømbruken? Bruker dere kollektivt, drivstoff unødvendig? Anonymkode: 3ed94...f39 Skal sjekke tlf og internettet. Er veldig nøye med strømmen her. Anonymkode: f0308...dfc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #36 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er sant. En skikkelig vond sirkel jeg ikke har klart å komme meg ut av. Hva gjorde du som beste tiltak? Hadde jeg vært i 0 til lønn hadde det vært en stor lettelse. Anonymkode: f0308...dfc Jeg har skrevet om det tidligere, vet ikke om det var til deg den gangen. Men jeg fant det svaret, så limer det inn her : "Det kommer litt an på hvorfor du har dårlig råd. For meg var det pga mye økonomisk tull tidligere i livet som hadde endt i mye dyr gjeld, men jeg hadde holdt hodet over vannet helt til jeg havnet på AAP og gikk ned i inntekt, da fikk jeg en vekker og måtte ta tak. Jeg hadde og privat gjeld. Det første jeg gjorde var å slutte å låne penger, det var en ond sirkel som ikke hjalp meg. Jeg lagde nøyaktige budsjett over hver eneste krone, hver måned. Jeg lagde lister med alt av mat som som jeg hadde, og oppdaterte de jevnlig så jeg hadde full oversikt, trålte tilbudsaviser og handlet utifra de og listene. I begynnelsen så gikk det rett og slett i minus, jeg betalte ned på alt, men tok ut igjen litt på et forbrukslån jeg hadde for å dekke opp det jeg manglet så ingenting ble misligholdt, sånn gikk det noen måneder til plutselig en dag så gikk budsjettet i null. Etter det så begynte jeg med å betale ned ekstra på det dyreste lånet, noen ganger var det bare noen få kroner ekstra jeg klarte, men jeg tenkte at alle monner drar. Jeg plukket tomflasker som jeg så, og satte pantepengene rett i gjelden. Jeg hadde bil med billån, og søkte om 3 måneders avdragsfrihet og brukte de pengene til å betale på det dyreste lånet. Sånn holdt jeg på, det gikk ikke fort, men det ble bedre etterhvert. Det løsnet først skikkelig når jeg fikk innvilget uføretrygd og endelig kunne få refinansiert endel av lånene og få lavere renter, og etterhvert få slettet en del av studielånet. Mange mener sikkert at jeg burde solgt bilen, men jeg var helt avhengig av bil pga sykdom, det var noe jeg var nødt til å prioritere. Ikke kunne jeg selge den og kjøpe en billigere heller så lenge jeg gikk på AAP. Når jeg begynte å ta tak, så hadde jeg ca 350 000 i gjeld, av det var ca 120 000 dyr forbruksgjeld. Nå har jeg bare 50 000 igjen i studielån, og det må bare gå sin gang. Resten er betalt ned, og for første gang på mange år så har jeg penger på sparekonto." Sånn kom jeg ovenpå, jeg hadde mye gjeld, men fikk bedre økonomi etterhvert som den ble betalt ned. Mine aller beste tips er å først sette opp et nøyaktig budsjett for hver eneste krone, og ikke bruke mer enn du har. Så må du slutte å låne, om det så er av deg selv, slutt tvert, for det blir en evig stressende runddans med låning og tilbakebetaling. Du har 312 kroner igjen for de neste 14 dagene. Du har litt mat i fryseren, du har kanskje litt mat i skuffer og skap og? Jeg hadde prøvd å spare de 312 kronene, og latt de 70 kronene fra trumf bli stående på trumfkontoen. Hadde spist det jeg hadde hjemme, først, rare matkombinasjoner er ikke farlig. Jeg hadde spist mye havregryn om det så måtte til, spist billigst og enklest mulig. husk at hver krone du sparer hjelper. Jeg måtte hele tiden tenke at alle monner drar. Det er slitsomt å alltid leve i minus, det skal så lite til for å velte alt, det er deprimerende og frustrerende. Men det å komme litt ovenpå, det å se at det kan bli bedre, at til og med små tiltak kan hjelpe, det er så motiverende. Anonymkode: 3ed94...f39 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #37 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (På 15.9.2023 den 12.31): Ikke lett å få spart. Anonymkode: f0308...dfc Regner med du ikke røyker, snuser eller drikker litervis med Pepsi max. Uansett så kommer du sikkert på noe du kan spare inn på. Anonymkode: 0687b...0d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #38 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Vi har da ikke alle vært der. Anonymkode: bacb3...ec6 Ikke hvis du har fått penger. Jeg måtte jobbe for lønna helt siden jeg var tenåring. Har ikke fått en dritt gratis. Anonymkode: 0687b...0d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #39 Del Skrevet 16. september 2023 Du har en regningskonto i tillegg til de kronene? Først og fremst sett opp en oversikt over alle inntektene dine. Så lager du oversikt over alt du har brukt penger på det siste året. Da får du oversikt over hvor mye du faktisk må redusere forbruket ditt på sikt. Hvis hovedproblemet er at du har brukt bare litt for mye over lang tid trengs det kanskje bare en hard måned og så en liten endring etterpå. Kanskje du kan bytte bilen i billigere eller selge noen ting på finn, og så være ajour for eksempel. Da trenger det ikke være så vanskelig. Nå må du rett og slett la vær å bruke penger, selv om det betyr å gå 6 km for å spare en bussbilett, spise havregrøt kokt på vann 3 ganger om dagen, tolerere lette smerter i stedenfor å kjøpe paraset osv. Lag en skikkelig oversikt over alt dere har av mat og drikke og se hva dere kan gjøre ut av det. Gå gjennom alt du har av eiendeler og selg det du faktisk ikke trenger. Selv om du ikke får så mye for det kan det bli nok til at du kan komme ajour. Høst inn det som er gratis nå, frukt og urter fra hagen, sopp og bær fra skogen og fisk fra sjøen, forutsatt at du kan gjøre det uten å betale for transport eller utstyr. Anonymkode: 9c518...218 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #40 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ikke hvis du har fått penger. Jeg måtte jobbe for lønna helt siden jeg var tenåring. Har ikke fått en dritt gratis. Anonymkode: 0687b...0d6 Jeg har heller ikke vært der hi er. Det er ikke fordi jeg har fått penger, men jeg har måttet prioritere beinhardt. Anonymkode: 9c518...218 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #41 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ikke hvis du har fått penger. Jeg måtte jobbe for lønna helt siden jeg var tenåring. Har ikke fått en dritt gratis. Anonymkode: 0687b...0d6 Jeg har jobbet siden jeg var 19 år i et typisk lavlønnsyrke. Jeg har likevel aldri vært helt blakk. Anonymkode: bacb3...ec6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #42 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har jobbet siden jeg var 19 år i et typisk lavlønnsyrke. Jeg har likevel aldri vært helt blakk. Anonymkode: bacb3...ec6 Så bra for du, men det hjelper ikke hi noe som helst. Anonymkode: 3ed94...f39 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #43 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg har jobbet siden jeg var 19 år i et typisk lavlønnsyrke. Jeg har likevel aldri vært helt blakk. Anonymkode: bacb3...ec6 Så kom med råd da! Hjelp Hi! Anonymkode: 0687b...0d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #44 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Så bra for du, men det hjelper ikke hi noe som helst. Anonymkode: 3ed94...f39 Selvsagt ikke. Jeg reagerte bare på en feil påstand. Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så kom med råd da! Hjelp Hi! Anonymkode: 0687b...0d6 Hi har fått mange gode råd. Man må bruke mindre enn man tjener. Så enkelt og så vanskelig. Anonymkode: bacb3...ec6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #45 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg har skrevet om det tidligere, vet ikke om det var til deg den gangen. Men jeg fant det svaret, så limer det inn her : "Det kommer litt an på hvorfor du har dårlig råd. For meg var det pga mye økonomisk tull tidligere i livet som hadde endt i mye dyr gjeld, men jeg hadde holdt hodet over vannet helt til jeg havnet på AAP og gikk ned i inntekt, da fikk jeg en vekker og måtte ta tak. Jeg hadde og privat gjeld. Det første jeg gjorde var å slutte å låne penger, det var en ond sirkel som ikke hjalp meg. Jeg lagde nøyaktige budsjett over hver eneste krone, hver måned. Jeg lagde lister med alt av mat som som jeg hadde, og oppdaterte de jevnlig så jeg hadde full oversikt, trålte tilbudsaviser og handlet utifra de og listene. I begynnelsen så gikk det rett og slett i minus, jeg betalte ned på alt, men tok ut igjen litt på et forbrukslån jeg hadde for å dekke opp det jeg manglet så ingenting ble misligholdt, sånn gikk det noen måneder til plutselig en dag så gikk budsjettet i null. Etter det så begynte jeg med å betale ned ekstra på det dyreste lånet, noen ganger var det bare noen få kroner ekstra jeg klarte, men jeg tenkte at alle monner drar. Jeg plukket tomflasker som jeg så, og satte pantepengene rett i gjelden. Jeg hadde bil med billån, og søkte om 3 måneders avdragsfrihet og brukte de pengene til å betale på det dyreste lånet. Sånn holdt jeg på, det gikk ikke fort, men det ble bedre etterhvert. Det løsnet først skikkelig når jeg fikk innvilget uføretrygd og endelig kunne få refinansiert endel av lånene og få lavere renter, og etterhvert få slettet en del av studielånet. Mange mener sikkert at jeg burde solgt bilen, men jeg var helt avhengig av bil pga sykdom, det var noe jeg var nødt til å prioritere. Ikke kunne jeg selge den og kjøpe en billigere heller så lenge jeg gikk på AAP. Når jeg begynte å ta tak, så hadde jeg ca 350 000 i gjeld, av det var ca 120 000 dyr forbruksgjeld. Nå har jeg bare 50 000 igjen i studielån, og det må bare gå sin gang. Resten er betalt ned, og for første gang på mange år så har jeg penger på sparekonto." Sånn kom jeg ovenpå, jeg hadde mye gjeld, men fikk bedre økonomi etterhvert som den ble betalt ned. Mine aller beste tips er å først sette opp et nøyaktig budsjett for hver eneste krone, og ikke bruke mer enn du har. Så må du slutte å låne, om det så er av deg selv, slutt tvert, for det blir en evig stressende runddans med låning og tilbakebetaling. Du har 312 kroner igjen for de neste 14 dagene. Du har litt mat i fryseren, du har kanskje litt mat i skuffer og skap og? Jeg hadde prøvd å spare de 312 kronene, og latt de 70 kronene fra trumf bli stående på trumfkontoen. Hadde spist det jeg hadde hjemme, først, rare matkombinasjoner er ikke farlig. Jeg hadde spist mye havregryn om det så måtte til, spist billigst og enklest mulig. husk at hver krone du sparer hjelper. Jeg måtte hele tiden tenke at alle monner drar. Det er slitsomt å alltid leve i minus, det skal så lite til for å velte alt, det er deprimerende og frustrerende. Men det å komme litt ovenpå, det å se at det kan bli bedre, at til og med små tiltak kan hjelpe, det er så motiverende. Anonymkode: 3ed94...f39 Tusen takk for at du tok deg bryet å finne innlegget. Du har vært veldig flink og fått ned gjeld og kommet på plussiden. Håper jeg kommer der på et eller annet tidspunkt. Motiverende lesing. Ikke sikkert jeg kan la de noen å 70 kr stå for sjekket når det møttes kjøpe nytt ungdomskort på buss og det var før ny lønn. Og må f.eks ha ny ansiktskrem. Dette er ikke noe avanserte saker, men fra dagligvare og tom for medisin som er nødvendig. Ofte dette som skjer hver månder Og så er det bedt i bursdag + nå er det snart jul. Jeg la ut noe på Finn i går og der var det en som kjøpte noe for 200 kr med fiks ferdig så pengene kommer ikke enda, men det var litt godt. Hadde og noen flasker jeg kan pante og må spise oss ned i det vi har i skuffer, skap og fryser. Skal gjøre så godt vi kan, men ser at jeg må låne noe sånn det ser ut nå. Anonymkode: f0308...dfc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #46 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du har en regningskonto i tillegg til de kronene? Først og fremst sett opp en oversikt over alle inntektene dine. Så lager du oversikt over alt du har brukt penger på det siste året. Da får du oversikt over hvor mye du faktisk må redusere forbruket ditt på sikt. Hvis hovedproblemet er at du har brukt bare litt for mye over lang tid trengs det kanskje bare en hard måned og så en liten endring etterpå. Kanskje du kan bytte bilen i billigere eller selge noen ting på finn, og så være ajour for eksempel. Da trenger det ikke være så vanskelig. Nå må du rett og slett la vær å bruke penger, selv om det betyr å gå 6 km for å spare en bussbilett, spise havregrøt kokt på vann 3 ganger om dagen, tolerere lette smerter i stedenfor å kjøpe paraset osv. Lag en skikkelig oversikt over alt dere har av mat og drikke og se hva dere kan gjøre ut av det. Gå gjennom alt du har av eiendeler og selg det du faktisk ikke trenger. Selv om du ikke får så mye for det kan det bli nok til at du kan komme ajour. Høst inn det som er gratis nå, frukt og urter fra hagen, sopp og bær fra skogen og fisk fra sjøen, forutsatt at du kan gjøre det uten å betale for transport eller utstyr. Anonymkode: 9c518...218 Ja, har en regningskonto jeg hver månde med ny lønn flytter jeg over samme beløp som skal dekke f.eks forsikringer som ikke kommer hver månede og andre ting ut i fra budsjeg. Takk for masse gode råd og tiltak her. Skal ta dem i bruk og ha en eller flere strenge måneder. Det har vært snakk om 2-4 tusen for lite. Anonymkode: f0308...dfc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #47 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, har en regningskonto jeg hver månde med ny lønn flytter jeg over samme beløp som skal dekke f.eks forsikringer som ikke kommer hver månede og andre ting ut i fra budsjeg. Takk for masse gode råd og tiltak her. Skal ta dem i bruk og ha en eller flere strenge måneder. Det har vært snakk om 2-4 tusen for lite. Anonymkode: f0308...dfc Når økonomien din er så stram så ville jeg betalt forsikringene hver måned. Anonymkode: 3ed94...f39 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006858 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #48 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Når økonomien din er så stram så ville jeg betalt forsikringene hver måned. Anonymkode: 3ed94...f39 Kan ringe og få ordnet det med dem og se om det kan hjelpe. Takk. Anonymkode: f0308...dfc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #49 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kan ringe og få ordnet det med dem og se om det kan hjelpe. Takk. Anonymkode: f0308...dfc Lurt, da slipper du de store summene. Har du studielån? Husk i så fall å søke om sletting av renter pga lav inntekt. Har du gjeld, prøv å refinansiere med lavere rente Anonymkode: 3ed94...f39 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006865 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2023 #50 Del Skrevet 16. september 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Lurt, da slipper du de store summene. Har du studielån? Husk i så fall å søke om sletting av renter pga lav inntekt. Har du gjeld, prøv å refinansiere med lavere rente Anonymkode: 3ed94...f39 Har ikke studielån, men har gjeld. Skal kontakte banken jeg har å høre mulighetene der. Ble glad her. La ut en del ting på Finn og fikk solgt enda en ting til 250 kr. Gladnyhet en lørdag. Anonymkode: f0308...dfc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442797-312-kr-igjen/page/2/#findComment-150006896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå