Gå til innhold

Nå ble jeg skremt.....tanker etter valget

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg naiv siden jeg ikke var klar over at dette fantes. 

https://www.muslimerstemmer.no/taetbevisstvalg

Dette er en nettside for hva muslimer i Norge skal stemme. Der er ingenting om likestilling, tvert imot og ingenting om hva som er viktig for samfunnet. 

Se bare punkt 34. Nekte statsstøtte til moskeer som driver koranskoler eller undervisning hvor det fremmes «ekstreme holdninger»

Håper denne listen når Stortinget så kan de umiddelbart stoppe all støtte til alle som er representert her. 

Anonymkode: 93915...422

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Dette er en nettside for hva muslimer i Norge skal stemme. Der er ingenting om likestilling, tvert imot og ingenting om hva som er viktig for samfunnet. 

Se bare punkt 34. Nekte statsstøtte til moskeer som driver koranskoler eller undervisning hvor det fremmes «ekstreme holdninger»

Håper denne listen når Stortinget så kan de umiddelbart stoppe all støtte til alle som er representert her. 

Jøss. Kom det som et sjokk på deg at muslimer har stemmerett?? 

Hele den lista gjorde meg kvalm, absolutt alt handlet om religion. Ikke visste jeg at AP, Partiet Sentrum og KRFvil tillate import av halal-slaktet kjøtt uten bedøvelse.

Niqab i barnehager og skoler, fy fader, det må aldri noensinne tillates.

De vil ha rentefrie lån pga renteforbud i Islam, og at det er islamofobisk å ikke innføre det...wow

Anonymkode: 175d8...c3f

Anonym bruker skrev (1 time siden):

De vil ha rentefrie lån pga renteforbud i Islam, og at det er islamofobisk å ikke innføre det...wow

Hvis de får gjennomslag på dette, konverterer jeg🥴

Anonymkode: 5e1de...220

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nok en grunn til å være rasist. 

Anonymkode: 400e1...e04

Nei, vil rette dette. Men mener selvfølgelig at det er gode grunner til å stemme Frp ved neste stortingsvalg. 

1. det finnes ingen god grunn for å være rasist. Ingen.

2. dette er like idiotisk som om en kirke/menighet laget en nettside og hevdet de talte på vegne av alle kristne i Norge.

3. er du mot islam så angrip religionen med argumenter, ikke tilhengerne. Eksempelvis, "det hevdes at koranen ikke er skapt men alltid har eksistert og er Allahs uskapte ord, men det finnes flere enn en koran (eks. Hafs, Warsh, Hisham, Qalun og Al-Duri), hvilken av de er den ekte koranen?". Å angripe noen fordi vedkommende er muslim er like idiotisk som å angripe noen fordi vedkommende er flatjorder heller enn å angripe argumentene. Slik overbeviser du ikke noen.

4. islam er ikke en rase, nevner høyresiden hele tiden. Da blir det enda mer idiotisk å hevde at det er riktig å være rasist for å bekjempe islam. Også en rekke hvite er muslimer. Religion har ingen hudfarge.

Anonymkode: 95cad...0d4

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Lærte dere ikke å være kildekritiske på skolen?

Denne listen er åpenbart mest sprøyt.

Anonymkode: 3ee69...0db

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei, vil rette dette. Men mener selvfølgelig at det er gode grunner til å stemme Frp ved neste stortingsvalg. 

Ikke la deg manipulere så lett av slike svada- nettsider

Det jeg synes er merkelig er inndelingen i rødt og grønt etter hvor ønskelig saken er. Det er altså, ifølge denne siden, ikke ønskelig med «særegen samfunnskontrakt mellom trossamfunn og staten for å fremme integrering» eller å «nekte statsstøtte til moskeer som driver koranskole eller undervisning hvor det fremmes ekstreme holdninger». Det er heller ikke ønskelig å «opprettholde forbudet mot ekteskap mellom fetter og kusine». Denne siden legger sterke føringer for hva det vil si å være en god muslim. Tror nok det er mange muslimer som ikke er enige her. 

Anonymkode: a9d1e...892

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det jeg synes er merkelig er inndelingen i rødt og grønt etter hvor ønskelig saken er. Det er altså, ifølge denne siden, ikke ønskelig med «særegen samfunnskontrakt mellom trossamfunn og staten for å fremme integrering» eller å «nekte statsstøtte til moskeer som driver koranskole eller undervisning hvor det fremmes ekstreme holdninger». Det er heller ikke ønskelig å «opprettholde forbudet mot ekteskap mellom fetter og kusine». Denne siden legger sterke føringer for hva det vil si å være en god muslim. Tror nok det er mange muslimer som ikke er enige her. 

Anonymkode: a9d1e...892

Nemlig!

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Lærte dere ikke å være kildekritiske på skolen?

Denne listen er åpenbart mest sprøyt.

Jo faktisk og lenger nede på siden finner du alle muslimske trossamfunn og organisasjoner som har utarbeidet den. 

Husk at muslimer i Norge står helt fritt til å stemme hva de vil akkurat som alle oss andre. Det finnes mange sånne sider for rasister også. Er det like skremmende?

Anonymkode: 1065f...c4d

Kan du komme med eksempel? Det kan jo se ut som dette fungerte også siden Partiet Sentrum gjorde så bra på Stovner.

Det skremmende er at det sitter noen skjegg-troll som anbefaler sine følgere til hva de skal stemme ut i fra religion og ikke samfunn nytte. 

Screenshot_20230915-132741.png

Kan du komme med eksempel? Det kan jo se ut som dette fungerte også siden Partiet Sentrum gjorde så bra på Stovner.

Det skremmende er at det sitter noen skjegg-troll som anbefaler sine følgere til hva de skal stemme ut i fra religion og ikke samfunn nytte. 

Screenshot_20230915-132741.png

En av mine beste venninner er muslim. Hun har aldri stemt slik disse sidene ber om. Det er et eksempel. Hennes mor er et annet. Og hennes besteforeldre er også et. Da har du altså minst 4 eksempler. Og muslimer kan tenke selv altså. De er ikke nikkedukker

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

En av mine beste venninner er muslim. Hun har aldri stemt slik disse sidene ber om. Det er et eksempel. Hennes mor er et annet. Og hennes besteforeldre er også et. Da har du altså minst 4 eksempler. Og muslimer kan tenke selv altså. De er ikke nikkedukker

Det er jo ikke det hun ber om eksempel på.

Shakeel Rehman (broren til godeste Shabana Rehman, hvil i fred ❤️ ) er for øvrig enig i at dette er en makaber, usmakelig og høyreekstrem gjeng.

https://www.facebook.com/shakeel.rehman.986/posts/pfbid0GVFmSVLsmoAGeDu7PK9BqkaG5B542kqGWmjj96D4Z41woefUGZ8Mt5SXPjr45d11l

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Shakeel Rehman (broren til godeste Shabana Rehman, hvil i fred ❤️ ) er for øvrig enig i at dette er en makaber, usmakelig og høyreekstrem gjeng.

https://www.facebook.com/shakeel.rehman.986/posts/pfbid0GVFmSVLsmoAGeDu7PK9BqkaG5B542kqGWmjj96D4Z41woefUGZ8Mt5SXPjr45d11l

Ikke mulig å følge lenken

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ikke mulig å følge lenken

Beklager, jeg la ikke merke til det når jeg kopierte linken. Ser nå at alle hans innlegg er "delt med vennene til".

Det er jo ikke det hun ber om eksempel på.

Nei, men å be om eksempler på at rasister og norske kristne ekstreme oppfordrer til å stemme på visse partier (selv om de har opprettet egne), er det samme som å be om eksempler på at himmelen ser blå ut her nede fra

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Nei, men å be om eksempler på at rasister og norske kristne ekstreme oppfordrer til å stemme på visse partier (selv om de har opprettet egne), er det samme som å be om eksempler på at himmelen ser blå ut her nede fra

Hvis du ikke klarer å lese det som skrives, så få du la være å svare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...