Gå til innhold

Nøkkel til Nissan Leaf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Vi har leitet masse, men ikke greid å finne ut hvor man kan kjøpe ny nøkkel til Nissan Leaf. Merker at den vi har begynner å streike, så vil gjerne skaffe en ny før det er for sent. Noen som vet?

Anonymkode: 9bd64...2f3

Hva sier Nissan da?

Anonymkode: 4da52...7e6

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hadde tegnet forsikring og så sagt den var tapt. Koster lett noen tusen for ny nøkkel. 

Anonymkode: 3dd0c...daf

Ja, det gjør det. Vet du hvor jeg kan skaffe en?

Jeg ville ha kontaktet nærmeste Nissan forhandler. Er det en der du bor, hadde jeg bare kjørt innom. Er det ingen, så ville jeg ringt den nærmeste før jeg prøvde Nissan sentralt. Kanskje det er noe som kan fikses også om nøkkelen ikke er tapt, men "bare" begynner å streike. 

Anonymkode: 749e4...87b

Vi bestilte ny hos forhandler. Je greide å rote bort den ene (det er jo alltid med to nøkler når man kjøper bil). 

Null stress, bortsett fra at det kostet litt. Vi kjøpte bilen hos Birger N Haug i Oslo

Anonymkode: 026da...3dc

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Til dere som spør om Nissan/forhandler: vi har forgjeves prøvd å kontakte dem. Det er min mann som har holdt på med det, så jeg har dessverre ikke flere detaljer. 

Da har dere ikke forsøkt tilstrekkelig. Vi har kjøpt nøkler både til Nissan og til andre biler. Det er virkelig ikke vanskelig. 

Men så lenge det er mannen og ikke du som har snakket med de, så blir det vanskelig å gi noe mer konkret

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Da har dere ikke forsøkt tilstrekkelig. Vi har kjøpt nøkler både til Nissan og til andre biler. Det er virkelig ikke vanskelig. 

Men så lenge det er mannen og ikke du som har snakket med de, så blir det vanskelig å gi noe mer konkret

Ja, det forstår jeg. Han påstår i alle fall at han har prøvd mye, så derfor tenkte jeg at jeg skulle undersøke her om det fantes alternativer.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja, det forstår jeg. Han påstår i alle fall at han har prøvd mye, så derfor tenkte jeg at jeg skulle undersøke her om det fantes alternativer.

Volvo bruker å være hjelpsomme. 🙄 Du hører hvor dumt det blir? Hva tenker du er andre alternativer egentlig?

Om ikke lokal Nissan gidder, ring en annen. Ring importør. 

Anonymkode: 12f51...c99

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Volvo bruker å være hjelpsomme. 🙄 Du hører hvor dumt det blir? Hva tenker du er andre alternativer egentlig?

Om ikke lokal Nissan gidder, ring en annen. Ring importør. 

Anonymkode: 12f51...c99

Hva mener du? Det finnes vel flere alternativer, kanskje? Nettsider el.l. Er vel lov å spørre dib når man stanger hodet i veggen? Og ingen tvinger deg til å svare på det du anser som dumme spørsmål. 

🙄 right back atcha.

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hva mener du? Det finnes vel flere alternativer, kanskje? Nettsider el.l. Er vel lov å spørre dib når man stanger hodet i veggen? Og ingen tvinger deg til å svare på det du anser som dumme spørsmål. 

🙄 right back atcha.

Nettsider hvor du kan kjøpe bilnøkler?

Ja da kunne jo hvem som helst kjøpt nøkkel til din bil og kjørt avgårde med den…..

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Nettsider hvor du kan kjøpe bilnøkler?

Ja da kunne jo hvem som helst kjøpt nøkkel til din bil og kjørt avgårde med den…..

Altså. Det er jo mulig å legitimere både seg selv og en bil over nett, så jeg klarer ikke helt å være enig i at det var idiotisk, men whatever.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Altså. Det er jo mulig å legitimere både seg selv og en bil over nett, så jeg klarer ikke helt å være enig i at det var idiotisk, men whatever.

Er det ikke bare lettere at du ringer eller sender mail til en Nissan forhandler selv. Jeg nekter å tro at noen som selger og reparerer biler er helt umulig å få tak i.

Anonymkode: 4da52...7e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...