Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #1 Del Skrevet 13. september 2023 Hvordan er fotballen lagt opp hos dere? Sønnen min var med på fotball i fjor (1.trinn). Nå vurderer jeg å melde han på noe annet, for det er mas hele tiden. Og lurer på om det er vanlig. (Jeg har bare ett barn på fotball, tenke seg til de som har flere!!) Trening tirsdager og torsdager. Kamp hver onsdag, med unntak enkelte søndager. Minst en cup i halvåret. Problemet er at laget ikke er så stort, så det er ikke snakk om å rullere. Man har oppgaver hver gang! Ta med kaffe og saft, bak kake, ta med bord til kakene, ta med ditt, ta med datt, stå i kiosken hver hjemmekamp. Bortekamp = kjøring og ansvar for andres unger. Cup med 6-7 timer lange vakter. Kiosk parkeringsvakt, hallvakt, sjåfør, bake, steke vafler, koke kaffe, rigge opp, rydde etterpå, nattevakt ved overnatting. Og når man endelig tror det er over så må man selge 15 bokser med julekaker, eller 10 julenek, 8 sekker doruller eller 10 pakker bambussokker. Det er enda ikke over.... det er foreldremøte hvert halvår, 1.5 time med tull (vi prates jo hver uke! ellers). Og gjett hva, vi kan ikke ha foreldremøte uten å: koke kaffe og bake kake!!!!!+ Har hatt mange diskusjoner ang idrett, der foreldre mener det er viktig at barna er aktive og er med på noe. Vel, hvorfor er halve laget overvektige? Kanskje de hadde hatt bedre helsefordeler av å droppe fotball og ukentlig kakespising, og heller spille fotball og leke med venner før en sunn og næringsrik middag? Anonymkode: 48dfd...773 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. september 2023 #2 Del Skrevet 13. september 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvordan er fotballen lagt opp hos dere? Sønnen min var med på fotball i fjor (1.trinn). Nå vurderer jeg å melde han på noe annet, for det er mas hele tiden. Og lurer på om det er vanlig. (Jeg har bare ett barn på fotball, tenke seg til de som har flere!!) Trening tirsdager og torsdager. Kamp hver onsdag, med unntak enkelte søndager. Minst en cup i halvåret. Problemet er at laget ikke er så stort, så det er ikke snakk om å rullere. Man har oppgaver hver gang! Ta med kaffe og saft, bak kake, ta med bord til kakene, ta med ditt, ta med datt, stå i kiosken hver hjemmekamp. Bortekamp = kjøring og ansvar for andres unger. Cup med 6-7 timer lange vakter. Kiosk parkeringsvakt, hallvakt, sjåfør, bake, steke vafler, koke kaffe, rigge opp, rydde etterpå, nattevakt ved overnatting. Og når man endelig tror det er over så må man selge 15 bokser med julekaker, eller 10 julenek, 8 sekker doruller eller 10 pakker bambussokker. Det er enda ikke over.... det er foreldremøte hvert halvår, 1.5 time med tull (vi prates jo hver uke! ellers). Og gjett hva, vi kan ikke ha foreldremøte uten å: koke kaffe og bake kake!!!!!+ Har hatt mange diskusjoner ang idrett, der foreldre mener det er viktig at barna er aktive og er med på noe. Vel, hvorfor er halve laget overvektige? Kanskje de hadde hatt bedre helsefordeler av å droppe fotball og ukentlig kakespising, og heller spille fotball og leke med venner før en sunn og næringsrik middag? Anonymkode: 48dfd...773 Ville ikke kuttet ut noen som helst aktivitet hvis barnet mitt likte og var engasjert i aktiviteten. Min spilte fotball da han var yngre og selv om det tok tid så opplevde jeg det aldri som mas. Vil gutten din fortsette så lar du han fortsette. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #3 Del Skrevet 13. september 2023 Jøss, dette høres da helt ekstremt ut, hvem legger opp til dette løpet? Har to gutter som begge spilte fotball hele barneskolen, aldri vært med på sånt opplegg. To treninger i uka og en kamp i uka, en cup i halvåret og dugnad når det er hjemmekamp er normalt. Å selge et eller annet to ganger i året er også normalt. Men alt det andre er jo vannvittig. Serverer dere kake på bortekampene? Anonymkode: f0e12...070 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #4 Del Skrevet 13. september 2023 Det høres ut som at dere har vel mye. Vi har en kioskvakt i halvåret og loddsalg en gang i halvåret (fler om vi skal på dyr cup). Ellers baker vi en kake til en cup klubben arrangerer, og lager vaffelrøre til kioskvakten. Klubben vi var i før hadde vi en kioskvakt og en kampvert hver hjemmekamp, og det var det. Det rullerte, så ble kanskje en av hver en gang i halvåret. Vaffelrøre hadde klubben selv, så var bare å lage den (toroposer) Anonymkode: b8e11...dbc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #5 Del Skrevet 13. september 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jøss, dette høres da helt ekstremt ut, hvem legger opp til dette løpet? Har to gutter som begge spilte fotball hele barneskolen, aldri vært med på sånt opplegg. To treninger i uka og en kamp i uka, en cup i halvåret og dugnad når det er hjemmekamp er normalt. Å selge et eller annet to ganger i året er også normalt. Men alt det andre er jo vannvittig. Serverer dere kake på bortekampene? Anonymkode: f0e12...070 Enig, vi har samme opplegg, helt ok. En del av det HI beskriver er unødvendig Anonymkode: 4c9cb...153 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #6 Del Skrevet 13. september 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det høres ut som at dere har vel mye. Vi har en kioskvakt i halvåret og loddsalg en gang i halvåret (fler om vi skal på dyr cup). Ellers baker vi en kake til en cup klubben arrangerer, og lager vaffelrøre til kioskvakten. Klubben vi var i før hadde vi en kioskvakt og en kampvert hver hjemmekamp, og det var det. Det rullerte, så ble kanskje en av hver en gang i halvåret. Vaffelrøre hadde klubben selv, så var bare å lage den (toroposer) Anonymkode: b8e11...dbc Glemte: vi har trening 3 dager i uken, kamp en dag. Havner kamp på treningsdag, så utgår den for begge lag (vi stiller to lag i to serier). Da han gikk i 1. klasse var det trening en dag og kamp en dag. Anonymkode: b8e11...dbc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #7 Del Skrevet 13. september 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (28 minutter siden): Ville ikke kuttet ut noen som helst aktivitet hvis barnet mitt likte og var engasjert i aktiviteten. Min spilte fotball da han var yngre og selv om det tok tid så opplevde jeg det aldri som mas. Vil gutten din fortsette så lar du han fortsette. Han liker å spille fotball, og spiller ofte fotball utenom trening. Det er ikke alltid han er like ivrig på trening, fordi det er lagt opp som nettopp trening. Han vil spille fotball, ikke sentre ball i 60 minutter. Så om han skal slutte greier fint jeg og barnet å ta stilling til. Anonymkode: 48dfd...773 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #8 Del Skrevet 13. september 2023 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jøss, dette høres da helt ekstremt ut, hvem legger opp til dette løpet? Har to gutter som begge spilte fotball hele barneskolen, aldri vært med på sånt opplegg. To treninger i uka og en kamp i uka, en cup i halvåret og dugnad når det er hjemmekamp er normalt. Å selge et eller annet to ganger i året er også normalt. Men alt det andre er jo vannvittig. Serverer dere kake på bortekampene? Anonymkode: f0e12...070 Usikker. Men vil tro det er klubben? Det er vel ikke treneren som setter opp kamper? Vi serverer kaffe, kake og annet enkelt på bortekampene også. Ikke alle, men der det er mange som deltar fra "oss". Ingen fra hjemmelaget kjøper, såklart, tror de himler med øynene av vår lille kiosk for å være ærlig. Men 500 kr til laget er 500 kr det, visstnok. Spiller ingen rolle om foreldrene bruker 500 kr på å handle inn alt 🤦♀️ Anonymkode: 48dfd...773 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #9 Del Skrevet 13. september 2023 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Det høres ut som at dere har vel mye. Vi har en kioskvakt i halvåret og loddsalg en gang i halvåret (fler om vi skal på dyr cup). Ellers baker vi en kake til en cup klubben arrangerer, og lager vaffelrøre til kioskvakten. Klubben vi var i før hadde vi en kioskvakt og en kampvert hver hjemmekamp, og det var det. Det rullerte, så ble kanskje en av hver en gang i halvåret. Vaffelrøre hadde klubben selv, så var bare å lage den (toroposer) Anonymkode: b8e11...dbc Dette hørtes såååå mye bedre ut. Vet ikke om jeg tør å ta det opp med noen. Anonymkode: 48dfd...773 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sug lut Skrevet 13. september 2023 #10 Del Skrevet 13. september 2023 Dra hodet ut av navlen og innse at du har barn. Det er ikke dine ønsker som skal styre hans fritidsaktiviteter. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
prekæs Skrevet 13. september 2023 #11 Del Skrevet 13. september 2023 Jeg hadde ikke giddet og sier det med verdens beste samvittighet. Virker jo som det er en konkurranse i å stille opp mest mulig for sine barn og forundrer meg ikke om at det er lagt opp slik, at de som ikke makter, skal karakteriseres som mindre dugelige foreldre. Skal ikke undervurdere nytten av uorganisert idrett. Den type idrett som utøves på løkka og ikke på en fotballarena. Har barnet sånne muligheter, så gå for det. Det viktigste for unger er å bevege seg, ikke forsøke å bli proff. Må ungen godsnakkes med for å komme seg på organisert trening, så la heller være. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nullstress;) Skrevet 13. september 2023 #12 Del Skrevet 13. september 2023 Vår sønn går i 5. Klasse og har spilt siden 2. Klasse. Han har treninger mandag og tirsdag. Som oftest kamp på onsdag, men blir noen ganger også invitert til kamp på torsdag. Det har vært tre cup'er i år. Når vi spiller på hjemmebane må en av foresatte være kamp-vakt. Det er veldig lite jobb 😂 Ellers har vi ingen andre oppgaver. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #13 Del Skrevet 13. september 2023 sug lut skrev (10 minutter siden): Dra hodet ut av navlen og innse at du har barn. Det er ikke dine ønsker som skal styre hans fritidsaktiviteter. Gå og legg deg igjen du. Alle vet at du bare slenger ut kommentarer for å virke perfekt eller for å provosere. Ser du at de aller fleste her også reagerer på det jeg skriver, at de også synes dette var veldig mye? Anonymkode: 48dfd...773 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #14 Del Skrevet 13. september 2023 prekæs skrev (11 minutter siden): Jeg hadde ikke giddet og sier det med verdens beste samvittighet. Virker jo som det er en konkurranse i å stille opp mest mulig for sine barn og forundrer meg ikke om at det er lagt opp slik, at de som ikke makter, skal karakteriseres som mindre dugelige foreldre. Skal ikke undervurdere nytten av uorganisert idrett. Den type idrett som utøves på løkka og ikke på en fotballarena. Har barnet sånne muligheter, så gå for det. Det viktigste for unger er å bevege seg, ikke forsøke å bli proff. Må ungen godsnakkes med for å komme seg på organisert trening, så la heller være. Takk. Det er slik jeg også tenker. Barna mine er forskjellige, et av de er veldig lite aktiv og har derfor kjempegodt av å være med på idretten sin. Ellers hadde det ikke blitt noe aktivitet. Det barnet som piskes rundt på trening, kamp, cup osv er veldig aktiv utenom. Ser at han koser seg veldig på løkka med venner. Der får han spille fotball, noe han også lærer av. Han er ikke så interessert i treningene, men liker kamper. Nettopp fordi han ikke er interessert i spurting, stå stille og skyte på mål, stå på rekke og vente på å øve på å sentre. Han spiller fotball fordi han synes det er gøy, ikke for å bli proff som du nevner. Han spiller gjerne 2 timer hver dag med venner om han får tid og er gjennomsvett etterpå, men i stedet er det to treninger der han venter mer enn han spiller, og når han har fri må han ringe på dører fordi mor har 15 sekker dopapir bak i bilen🤦♀️ Skulle ønske flere kunne si det som det er. Vet MANGE mener det samme,. Men hvorfor skjer det ingen endring? Anonymkode: 48dfd...773 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #15 Del Skrevet 13. september 2023 Nullstress;) skrev (16 minutter siden): Vår sønn går i 5. Klasse og har spilt siden 2. Klasse. Han har treninger mandag og tirsdag. Som oftest kamp på onsdag, men blir noen ganger også invitert til kamp på torsdag. Det har vært tre cup'er i år. Når vi spiller på hjemmebane må en av foresatte være kamp-vakt. Det er veldig lite jobb 😂 Ellers har vi ingen andre oppgaver. En drøm! Her er det noe hele tiden. Heeeele tiden! Anonymkode: 48dfd...773 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005204 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #16 Del Skrevet 13. september 2023 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Usikker. Men vil tro det er klubben? Det er vel ikke treneren som setter opp kamper? Vi serverer kaffe, kake og annet enkelt på bortekampene også. Ikke alle, men der det er mange som deltar fra "oss". Ingen fra hjemmelaget kjøper, såklart, tror de himler med øynene av vår lille kiosk for å være ærlig. Men 500 kr til laget er 500 kr det, visstnok. Spiller ingen rolle om foreldrene bruker 500 kr på å handle inn alt 🤦♀️ Anonymkode: 48dfd...773 Det er kretsen som setter opp kamper. Selge kaffe og kaker på bortekamper bør dere slutte med. Dere frarøver jo bortelaget inntjening for egen gevinst. Hadde et bortelag gjort det hos oss, så hadde jeg «lagt ned» den kiosken og sagt at dette får de ordne etter kamp, men mens kampen pågår, så får kaker og kaffe ligge i bilen. Anonymkode: b8e11...dbc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #17 Del Skrevet 13. september 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvordan er fotballen lagt opp hos dere? Sønnen min var med på fotball i fjor (1.trinn). Nå vurderer jeg å melde han på noe annet, for det er mas hele tiden. Og lurer på om det er vanlig. (Jeg har bare ett barn på fotball, tenke seg til de som har flere!!) Trening tirsdager og torsdager. Kamp hver onsdag, med unntak enkelte søndager. Minst en cup i halvåret. Problemet er at laget ikke er så stort, så det er ikke snakk om å rullere. Man har oppgaver hver gang! Ta med kaffe og saft, bak kake, ta med bord til kakene, ta med ditt, ta med datt, stå i kiosken hver hjemmekamp. Bortekamp = kjøring og ansvar for andres unger. Cup med 6-7 timer lange vakter. Kiosk parkeringsvakt, hallvakt, sjåfør, bake, steke vafler, koke kaffe, rigge opp, rydde etterpå, nattevakt ved overnatting. Og når man endelig tror det er over så må man selge 15 bokser med julekaker, eller 10 julenek, 8 sekker doruller eller 10 pakker bambussokker. Det er enda ikke over.... det er foreldremøte hvert halvår, 1.5 time med tull (vi prates jo hver uke! ellers). Og gjett hva, vi kan ikke ha foreldremøte uten å: koke kaffe og bake kake!!!!!+ Har hatt mange diskusjoner ang idrett, der foreldre mener det er viktig at barna er aktive og er med på noe. Vel, hvorfor er halve laget overvektige? Kanskje de hadde hatt bedre helsefordeler av å droppe fotball og ukentlig kakespising, og heller spille fotball og leke med venner før en sunn og næringsrik middag? Anonymkode: 48dfd...773 Det er jo helt sykt at det må tas med saft, kaffe og kake og ha åpen kiosk for en vanlig hjemmekamp. Det er utrolig ekskluderende for de som ikke har foreldre som lever og ånder for dugnaden eller har foreldre med dårlig økonomi. Hva i all verden er det folk gjør mot ungene sine. Anonymkode: 35fdd...827 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. september 2023 #18 Del Skrevet 13. september 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det er jo helt sykt at det må tas med saft, kaffe og kake og ha åpen kiosk for en vanlig hjemmekamp. Det er utrolig ekskluderende for de som ikke har foreldre som lever og ånder for dugnaden eller har foreldre med dårlig økonomi. Hva i all verden er det folk gjør mot ungene sine. Anonymkode: 35fdd...827 Akkurat det med økonomi løses enkelt med at alle barn får et stykke kake og et glass saft uavhengig av økonomi. De færreste lever og ånder for dugnader , men forstår at det er nødvendig for å kunne skaffe midler slik at kostnadene holdes så lave som mulig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #19 Del Skrevet 13. september 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Akkurat det med økonomi løses enkelt med at alle barn får et stykke kake og et glass saft uavhengig av økonomi. De færreste lever og ånder for dugnader , men forstår at det er nødvendig for å kunne skaffe midler slik at kostnadene holdes så lave som mulig. Noen skal jo betale for kaka, saften og kaffen da, pluss kjøring hit og dit. Ingen unger trenger et kakestykke og saft fordi de har spilt fotballkamp. Foreldre legger opp til helt u\unødvendig press og tull, som ungene knapt hadde savnet engang. Anonymkode: 35fdd...827 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #20 Del Skrevet 13. september 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Akkurat det med økonomi løses enkelt med at alle barn får et stykke kake og et glass saft uavhengig av økonomi. De færreste lever og ånder for dugnader , men forstår at det er nødvendig for å kunne skaffe midler slik at kostnadene holdes så lave som mulig. Det løses jo sjelden sånn. Anonymkode: b8e11...dbc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. september 2023 #21 Del Skrevet 13. september 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det løses jo sjelden sånn. Anonymkode: b8e11...dbc Det kan klubben og laget bestemme. Det burde være det enkleste å løse. Alle ungene samles til kake og saft etter kamp. Kjenner ingen som ikke hadde bakt litt ekstra kake for å løse det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005286 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #22 Del Skrevet 13. september 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Det kan klubben og laget bestemme. Det burde være det enkleste å løse. Alle ungene samles til kake og saft etter kamp. Kjenner ingen som ikke hadde bakt litt ekstra kake for å løse det. Hvorfor må de i det hele tatt ha kake og saft da? Anonymkode: 35fdd...827 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. september 2023 #23 Del Skrevet 13. september 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor må de i det hele tatt ha kake og saft da? Anonymkode: 35fdd...827 De trenger på ingen måte kake. Altså ungene. Det var en løsning på problemet rundt at ikke alle har økonomi til å kjøpe kake. Salg av kake, saft og kaffe er viktige inntekter for klubb. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2023 #24 Del Skrevet 13. september 2023 mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden): Det kan klubben og laget bestemme. Det burde være det enkleste å løse. Alle ungene samles til kake og saft etter kamp. Kjenner ingen som ikke hadde bakt litt ekstra kake for å løse det. Du kjenner ingen, og da er det fasit? Det meste i den klubben HI er medlem av handler om penger. Sånn hvis du leser hva hun skriver. De har til og med kiosk på bortekamper. For å tjene penger. Tror du da at gratis saft og kake til barna er aktuelt? Anonymkode: b8e11...dbc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. september 2023 #25 Del Skrevet 13. september 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du kjenner ingen, og da er det fasit? Det meste i den klubben HI er medlem av handler om penger. Sånn hvis du leser hva hun skriver. De har til og med kiosk på bortekamper. For å tjene penger. Tror du da at gratis saft og kake til barna er aktuelt? Anonymkode: b8e11...dbc Kiosk på bortekamp har jeg aldri hørt om og det er selvsagt helt unødvendig. Det skal hjemmelaget sørge for. Mitt svar var basert på hjemmekamp. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442766-fotballm%C3%B8dre-mye-mas/#findComment-150005297 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå