Anonym bruker Skrevet 12. september 2023 #51 Del Skrevet 12. september 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Så hvis det var tre eksempler med menn og jeg fikk samme opplysninger som interesser og jobb, og jeg fant alle like attraktive av utseendet, så ville jeg ikke valgt den peneste nei. Ta første eksempel og bytt ut med mann. Ville ikke skjedd. Andre eksempel kanskje, og også nokså sannsynlig. Tredje eksempel uten tvil. Det er også veldig lett å begrunne det. Første deler jeg ikke noen interesser med og jeg syns de som går for klassisk stil mangler personlig preg. Det er også mye sannsynlig en materialistisk person, og interessene er dødskjedelige etter min mening. Den andre er sosial, noe jeg syns er et viktig trekk ved menn. Han virker jovial og liker tydeligvis ikke å kjede seg. Har også mest sannsynlig selvtillit. Eksempel 3 hadde vært lett å velge for meg. Å kjøre mc- løp er risikosport, så han har selvtillit og tar gode og raske avgjørelser. Det er han avhengig av. Det kan være minus at det blir for mye selvtillit, men likevel. Han har hunder som er et stort pluss, og han liker å lage mat og dermed ha både tålmodighet og glede andre. Dette var virkelig ikke så vanskelig, men det ble mange vrange og sure svar her, og ingen klarte å tenke seg hvem menn fant mest attraktiv heller, bortsett fra noen få. Det ble lagt ut link, og ifølge den så vant også eksempel 3 ifølge den. Anonymkode: 13d14...817 Altså… hvor mye tid har du? Anonymkode: 9a12f...a57 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442757-hvem-tror-dere-menn-flest-foretrekker/page/3/#findComment-150005088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå