Gå til innhold

Noe foreldrene dine aldri får vite….

Anbefalte innlegg

Har du noe som har hendt deg som foreldrene dine aldri burde få vite?

Når jeg var 15 år jobbet jeg sammen/for en mann på ca.48-49 år. Plutselig en dag begynte han å «tafse» på meg(tok meg hardt rundt brystene) sa hvor deilig jeg var og for noen deilige bryst jeg hadde osv…sende meg bilder av 🍆 sin osv….alt dette mens kona var i samme bygget…Dette holdt han på med til jeg slutta å jobbe sammen med han en stund etterpå.

Dette var en mann foreldrene mine stolte på og syntes var en flott mann.De må aldri få vite….

Anonymkode: 1e79c...abe

Fortsetter under...

Tragisk at du ikke har mer tillit til foreldrene dine. Er du vant til at de tviler på det du forteller dem? 

Jeg har kjørt bakfull en gang, og det holdt på å gå galt. Det forteller jeg ikke fordi det er flaut. 

Anonymkode: df67a...ebf

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Tragisk at du ikke har mer tillit til foreldrene dine. Er du vant til at de tviler på det du forteller dem? 

Jeg har kjørt bakfull en gang, og det holdt på å gå galt. Det forteller jeg ikke fordi det er flaut. 

Bra det gikk bra da❤️

Nei jeg turte ikke, følte det var min skyld.Ville ikke bryte opp et ekteskap og kanskje la barna deres få vite om det osv….

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Bra det gikk bra da❤️

Nei jeg turte ikke, følte det var min skyld.Ville ikke bryte opp et ekteskap og kanskje la barna deres få vite om det osv….

Skjønner. Bare synd at sånne kriminelle drittsekker går fri. Det var jo mange overgrep han utsatte deg for, og du vet forhåpentligvis nå at det på langt nær var din skyld. Fader så forbanna jeg blir på at sånne som han slipper unna. Jeg klandrer ikke deg for det. 

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Skjønner. Bare synd at sånne kriminelle drittsekker går fri. Det var jo mange overgrep han utsatte deg for, og du vet forhåpentligvis nå at det på langt nær var din skyld. Fader så forbanna jeg blir på at sånne som han slipper unna. Jeg klandrer ikke deg for det. 

Tusen takk🥰

Jeg burde kanskje sagt noe til de voksne, men jeg turte ikke. Var livredd han skulle gå enda lengre, men han»holdt seg» til beføling,kyssing på nakken/ører og dirty mld…får helt angst når jeg hører navnet hans nå og vondt når jeg møter barna hans(som nå er like gamle som meg)…

Jeg fortalte meg selv at foreldrene mine aldri måtte få vite at jeg ble utsatt for overgrep av farfaren min i flere år. Da jeg var 34 år fortalte jeg det til mamma. Forsøkte å fortelle det til pappa fordi det gikk så bra led mamma, men han avfeide meg bare. Han hadde ikke noe uoppgjort med faren sin. «Heldigvis» varte overgrepene på meg i «bare» 6 år. Fir mine eldre kusiner varte de mye lenger. Sikkert 10 år.

Men jeg har aldri fortalt mamma at jeg fortsatt sliter med det. Og det tror jeg forblir en evig hemmelighet også.

Anonymkode: 1bc7f...fb1

Nå har jeg ikke noe nært forhold til mine foreldre overhodet, de er kjipe mennesker begge to og ødela barndommen min. 

Men ting de aldri får vite er mye, men særlig hvor mye narkotika jeg brukte i ungdommen. 

Anonymkode: 4c02a...4ee

Er noe som pågår nå. Jeg har jevnlig sex med en bifil venninne av min mor, og etterhvert også min far. Hun er riktignok litt yngre enn dem, men er likevel noe ikke de skal vite. De vet heller ikke at jeg også er bifil. 

Anonymkode: fa91b...392

Jeg har inntil nylig fortalt det meste til min mor, men nå er det slutt. Hun har en særegen måte å svare på som gjør at jeg alltid føler meg som en dritt etterpå. 
Har egentlig ikke så mange hemmeligheter i mitt liv, men mitt noe utsvevende liv (seksuelt sett) før jeg møtte min mann, holder jeg for meg selv. 

Anonymkode: 47803...4e6

Annonse

At jeg ble voldtatt  som 13 åring da jeg hadde drukket meg alt for full. Regner med fokuset hadde vært på at jeg drakk ikke hva som skjedde med meg.. så har holdet det for meg selv.. 

Søkte alltid etter noen som skulle være glad i meg, som resulterte  i mange dårlige relasjoner . Mamma skryter at jeg alltid hadde kjæreste så var så lett med meg. Prøvd å fortelle sannheten mange ganger, men hun ønsker ikke og høre. Hun bryr seg rett og slett ikke. Dessverre 

Anonymkode: 70417...546

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det var jeg som knuste de dyre, håndmalte vinglassene deres. Har nektet for det i minst tjue år nå, og jeg tror de tror at det er min yngste søster som gjorde det. 

Anonymkode: 6329e...e3a

Anonym bruker skrev (På 10.9.2023 den 14.28):

Er noe som pågår nå. Jeg har jevnlig sex med en bifil venninne av min mor, og etterhvert også min far. Hun er riktignok litt yngre enn dem, men er likevel noe ikke de skal vite. De vet heller ikke at jeg også er bifil. 

Anonymkode: fa91b...392

Du har sex med din far?

Anonymkode: c2abd...53c

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

At jeg er ufør. De har så store fordommer mot uføre at jeg ikke har orket å fortelle det 

Anonymkode: db86c...5cc

Hvordan kan de unngå å vite det? Du går ikke på jobb og tjener langt mindre? Ungene dine veit det jo?

Anonymkode: 4529a...0c0

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Hvordan kan de unngå å vite det? Du går ikke på jobb og tjener langt mindre? Ungene dine veit det jo?

Anonymkode: 4529a...0c0

Jeg jobber en liten stilling og er ufør for resten. De tror jeg jobber mer. Det gjør barna også. 

Anonymkode: db86c...5cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...