Gå til innhold

Hvorfor måtte Dagsrevyen i dag måtte vise ekkel penis

Anbefalte innlegg

I dag var det reportasje om testikkelkreft.  De presterte med å vise penis til pasienten som har blitt helt frisk.  Synes det ble ekkelt når man sitter med barna og familien og spiser middag.  Noen flere som reagerte?

Anonymkode: 875e3...d56

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

I dag var det reportasje om testikkelkreft.  De presterte med å vise penis til pasienten som har blitt helt frisk.  Synes det ble ekkelt når man sitter med barna og familien og spiser middag.  Noen flere som reagerte?

Buhu. Dramaqueen. 

Anonymkode: cbb7d...b45

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje dere skulle skru av tv når dere spiser middag? Det er mye på nyhetene som er langt verre enn en penis…

Anonymkode: 0d3a6...63f

Som Støre for eksempel.

Anonymkode: 63794...345

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje dere skulle skru av tv når dere spiser middag? Det er mye på nyhetene som er langt verre enn en penis…

👆🏻

Middag ved spisebordet uten skjerm er løsningen på det problemet. Denne generasjonen er i ferd med å ødelegge neste ved å ha den forbaska skjermen i alle situasjoner i livet. Er det noe man bør bekymre seg for de langsiktige konsekvensene av, så er det det. 

Anonymkode: 031d7...c89

Annonse

👆🏻

Middag ved spisebordet uten skjerm er løsningen på det problemet. Denne generasjonen er i ferd med å ødelegge neste ved å ha den forbaska skjermen i alle situasjoner i livet. Er det noe man bør bekymre seg for de langsiktige konsekvensene av, så er det det. 

Anonymkode: 031d7...c89

Jeg er vokst opp med, og har videreført, at lørdagsmiddagen blir inntatt foran tv. Da jeg var liten var det alltid koselige familieprogram om lørdagen, og nå ser vi film sammen. En fin tradisjon, og det eneste måltidet som blir inntatt i sofaen foran tv. 

Men vi ser jo ikke nyhetene mens vi spiser, der dukker det jo opp mye som ikke bør blandes med lørdagskosen. 

Anonymkode: d2e91...bb1

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Da var det jaggu på tide at du og familien fikk sett det. Syns forøvrig at det er koseligere å se på et familieprogram mens man spiser. 

Anonymkode: 4841a...e6a

Så utrolig harry å se på TV mens man liksom spiser middag sammen!

Anonymkode: 9e9f1...97e

Virkelig? Vi pleier å sette på film på lørdagskvelden og spise middagen til det. Resten av uken spiser vi rundt kjøkkenbordet, men jeg tror det er ganske vanlig å spise foran TV innimellom. Nyheter derimot, det ville jeg ikke valgt som underholdning. 

Anonymkode: 571e9...77d

Hvor gamle er disse barna? Hvis de er gamle nok til å se nyhetene, er de også gamle nok til å se penis. Vi slår av nyhetene når våre på 7 og 10 er i rommet, for det er ikke for barn.

Anonymkode: b28b5...9fa

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Ja, som at løgneren Støre dukker opp på skjermen. 🤮

Jeg går ut fra - med utgangspunkt i hvor modent du uttaler deg- at du er så blå som det går an?…

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Som Støre for eksempel.

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Ja, som at løgneren Støre dukker opp på skjermen. 🤮

Her har vi nok en rotekte FrP’er. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvordan smakte maten da det handlet om jordskjelvofrene?  Med tanke på alt som går over skjermen på nyhetene så syns jeg at det er et spesielt valg å se på akkurat det under et måltid.

Jeg lurer på om du og andre her egentlig forstår hvor mye dere avslører ved personligheten deres i innlegg og kommentarer her 

Og nei, jeg reagerer ikke på synet av en penis. Ihvertfall ikke negativt. 

Anonymkode: 9b2f9...fb5

Det er da mye verre ting som blir vist på nyhetene enn en penis. 5-åringen fniste da hun så penisen. Det samme gjorde jeg og pappen.

Vi fikk samtidig en god samtale utav det, som endte med å minne henne på at «hennes kropp, hennes valg»! 

Anonymkode: 1388c...bec

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Her har vi nok en rotekte FrP’er. 

Eller ei som bare ikke liker Støre, og løgnene hans. Som meg selv. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Eller ei som bare ikke liker Støre, og løgnene hans. Som meg selv. 

Men det blir litt manisk å trekke han inn i en diskusjon som verken handler om han eller politikk. Da har man et usunt oppheng. 

Det var helt irrelevant å zoome inn på ekkel kjønnsorgan, enten det var middag eller ikke.

Jeg ser at mange her representerer harry del av norsk kultur.  Dette hadde ikke blitt godtatt i sør-europa osv.

Ikke rart når VG osv. er fullt av puppe nyheter. I Norge er det bare Aftenposten som er litt seriøse. 

Ts

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Det er da mye verre ting som blir vist på nyhetene enn en penis. 5-åringen fniste da hun så penisen. Det samme gjorde jeg og pappen.

Vi fikk samtidig en god samtale utav det, som endte med å minne henne på at «hennes kropp, hennes valg»! 

Anonymkode: 1388c...bec

Dere fniste, vi tenkte ekkelt.  

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det var helt irrelevant å zoome inn på ekkel kjønnsorgan, enten det var middag eller ikke.

Jeg ser at mange her representerer harry del av norsk kultur.  Dette hadde ikke blitt godtatt i sør-europa osv.

Ikke rart når VG osv. er fullt av puppe nyheter. I Norge er det bare Aftenposten som er litt seriøse. 

Ts

Hvem representerer harry kultur? 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Ts

Helt irrelevant å zoome inn på kjønnsorganet når det var snakk om testikkelkreft? Jøss.

Anonymkode: 9f6b1...731

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Helt irrelevant å zoome inn på kjønnsorganet når det var snakk om testikkelkreft? Jøss.

Anonymkode: 9f6b1...731

Ja, selvfølgelig.  De viste ikke testikkler engang.  Han var frisk, og de viste heller ikke sykdom.  Helt unødvendig. 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ts

Sør Europa godtar vold, både fysisk og det vi kaller psykisk vold i Norge, mot barn. Det betyr at de blir straffet ganske hardt ift Norge. De har også en kultur med korrupsjon og mafia, og de behandler ikke kvinner spesielt bra om de skulle ønske skilsmisse eller abort. Så at de ikke viser en penis på tv tror jeg ikke sier så mye om at de er bedre og mer skikkelige enn nordmenn. 

Anonymkode: 9b2f9...fb5

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Men det blir litt manisk å trekke han inn i en diskusjon som verken handler om han eller politikk. Da har man et usunt oppheng. 

Det er jeg enig i. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...