Gå til innhold

Fodora til toget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på en ganske lang togtur. Er det mulig å bestille mat levert til toget når det stopper på en stasjon? 

Anonymkode: 8dfae...4b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis du har lyst 😉😊. Hvis du er heldig med timingen så går det kanskje fint 🙂

Anonymkode: ce6c2...0fb

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja, hvis du har lyst 😉😊. Hvis du er heldig med timingen så går det kanskje fint 🙂

Her slenger du på så mange smilefjes at jeg ikke aner om du menes svaret ditt ironisk, latterliggjøring eller positivt. Hva mente du egentlig?

Skrevet

Det er mulig, men de er du avhengig av perfekt timing mtp. levering. Det hadde jeg ikke tatt sjansen på. 

Anonymkode: d8896...3d7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Her slenger du på så mange smilefjes at jeg ikke aner om du menes svaret ditt ironisk, latterliggjøring eller positivt. Hva mente du egentlig?

Mente det bare positivt 🙂, " fordi jeg har lyst" er jo slagordet til foodora. Jeg bruker alltid smilefjes 🙂. Tenkte ikke at det kunne oppfattes negativt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Mente det bare positivt 🙂, " fordi jeg har lyst" er jo slagordet til foodora. Jeg bruker alltid smilefjes 🙂. Tenkte ikke at det kunne oppfattes negativt. 

Takk for svar.

Skrevet

Sist jeg bestilte mat fra foodora var den halvannen time forsinket. Det er ikke første gang jeg opplever en sånn forsinkelse. Jeg hadde heller satset på å ta med mat. 

Anonymkode: 4c0b7...c76

Skrevet

Jeg hadde heller ikke tatt sjansen, både norske tog og Fodora har dårlig presisjon. Ikke akkurat som Japan. Som forøvrig selger veldig spennende bokser med mat på togstasjonene. 

Jeg hadde lagd god mat og tatt det med. 

Anonymkode: 3104f...c9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...