Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #1 Skrevet 9. september 2023 Jeg skal på en ganske lang togtur. Er det mulig å bestille mat levert til toget når det stopper på en stasjon? Anonymkode: 8dfae...4b5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #2 Skrevet 9. september 2023 Ja, hvis du har lyst 😉😊. Hvis du er heldig med timingen så går det kanskje fint 🙂. Anonymkode: ce6c2...0fb
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #3 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja, hvis du har lyst 😉😊. Hvis du er heldig med timingen så går det kanskje fint 🙂. Anonymkode: ce6c2...0fb Her slenger du på så mange smilefjes at jeg ikke aner om du menes svaret ditt ironisk, latterliggjøring eller positivt. Hva mente du egentlig? Anonymkode: 8dfae...4b5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #4 Skrevet 9. september 2023 Det er mulig, men de er du avhengig av perfekt timing mtp. levering. Det hadde jeg ikke tatt sjansen på. Anonymkode: d8896...3d7
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Her slenger du på så mange smilefjes at jeg ikke aner om du menes svaret ditt ironisk, latterliggjøring eller positivt. Hva mente du egentlig? Anonymkode: 8dfae...4b5 Mente det bare positivt 🙂, " fordi jeg har lyst" er jo slagordet til foodora. Jeg bruker alltid smilefjes 🙂. Tenkte ikke at det kunne oppfattes negativt. Anonymkode: ce6c2...0fb
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Mente det bare positivt 🙂, " fordi jeg har lyst" er jo slagordet til foodora. Jeg bruker alltid smilefjes 🙂. Tenkte ikke at det kunne oppfattes negativt. Anonymkode: ce6c2...0fb Takk for svar. Anonymkode: 8dfae...4b5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2023 #7 Skrevet 10. september 2023 Sist jeg bestilte mat fra foodora var den halvannen time forsinket. Det er ikke første gang jeg opplever en sånn forsinkelse. Jeg hadde heller satset på å ta med mat. Anonymkode: 4c0b7...c76
Anonym bruker Skrevet 10. september 2023 #8 Skrevet 10. september 2023 Jeg hadde heller ikke tatt sjansen, både norske tog og Fodora har dårlig presisjon. Ikke akkurat som Japan. Som forøvrig selger veldig spennende bokser med mat på togstasjonene. Jeg hadde lagd god mat og tatt det med. Anonymkode: 3104f...c9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå