Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #26 Skrevet 9. september 2023 Egoisme irriterer meg. De som bare tenker meg, meg, meg og ikke har blikk eller tanke for andre rundt seg. Som de som ikke gidder å parkere skikkelig utenfor butikken men bare setter bilen midt foran døra eller på skrå over tre ordinære plasser fordi de "skal bare". Som de som setter den gamle vaskemaskinen i veikanten eller et skogholt fordi de ikke gidder å kjøre den de ekstra kilometerne til et sted de kan levere den, de som presser seg foran i køen fordi de mener at de har det mer travelt eller er viktigere enn andre. Som de som går fra en glødende engangsgrill fordi de er ferdige med å grille og da er den ikke deres problem lenger. Som de som som sender én til å stå i kø og når den nærmer seg disken så kommer alle de 15 andre løpende til og alle skal bestille og betale hver for seg. Anonymkode: 49a84...e54
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #27 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Folk som tror at noen kan dø av å være i samme rom som en nøtt eller en torsk😅 Anonymkode: 11fdd...4c9 De allergifremkallende stoffene i fisk er veldig varmestabile. Det betyr at de ikke forsvinner under koking eller steking. Enkelte sensitive personer kan derfor få allergiske reaksjoner i form av astmasymptomer, hvis de puster inn dampen fra steking eller koking av fisk. I sjeldne tilfeller kan det oppstå en kraftig allergisk reaksjon, såkalt anafylaktisk sjokk, med blodtrykksfall og pusteproblemer. https://www.naaf.no/allergi/matallergi/fiskeallergi Anonymkode: 49a84...e54
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #28 Skrevet 9. september 2023 Woke kulturen irriterer meg grenseløst. Anonymkode: bbc82...584
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #29 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (13 timer siden): At du lager en så negativ tråd som folk må tenke negativt for å kommentere i. Tenk. Det irriterer meg akkurat nå. Anonymkode: c5b7d...d6e Rapportert Anonymkode: bbc82...584
Ekspatt Skrevet 9. september 2023 #30 Skrevet 9. september 2023 Folk som ikke forbereder seg til møter. Folk som ikke stiller på dugnad (uten gyldig grunn). De som parkerer rett utenfor matbutikken i stedet for på en av de 35 ledige plassene noen skritt unna. Alle de som bruker "i forhold til" feil. Og det er jævlig mange. Åpne munner.
Ekspatt Skrevet 9. september 2023 #31 Skrevet 9. september 2023 ...for ikke å snakke om: de som "føler" alt mulig. "Jeg føler at alt har blitt så mye dyrere nå" og "Jeg føler at det er alt for mange foreldremøter på høsten!". Nei, Britt Wilma, du føler ikke disse tingene, du har registrert det, du har lagt merke til, tenkt over, gjort deg opp en mening om at, eller har inntykk av slik og sånn. En følelse er noe helt annet.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #33 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Har vært hos lege å prøvd ut alt jeg kan innkludert botox i nakken. Det er ingenting som hjelper. Nå jobber jeg bare 2 dager i uken heldigvis med tanke på at nakken blir mye verre de dagene jeg er på jobb. Anonymkode: f339f...b8e Har du prøvd nerveblokade? Jeg hadde ikke hørt om det en gang, før nevrologen tilbydde meg det. Det hjalp meg veldig godt, og etter en periode med det, så gjorde jeg nakkeøvelser jevnlig, nå har jeg mye sjeldnere vondt en jeg hadde før, og gjør nakkeøvelser med en gang jeg kjenner at det begynner å bli et problem. Anonymkode: 47346...e2a
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #34 Skrevet 9. september 2023 Irriterer meg over dumme folk her inne. Anonymkode: 47346...e2a
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #35 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Har du prøvd nerveblokade? Jeg hadde ikke hørt om det en gang, før nevrologen tilbydde meg det. Det hjalp meg veldig godt, og etter en periode med det, så gjorde jeg nakkeøvelser jevnlig, nå har jeg mye sjeldnere vondt en jeg hadde før, og gjør nakkeøvelser med en gang jeg kjenner at det begynner å bli et problem. Anonymkode: 47346...e2a Nei det har jeg ikke. Skal til lege på tirsdag så kan spørre om nerveblokade da Anonymkode: f339f...b8e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #36 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei det har jeg ikke. Skal til lege på tirsdag så kan spørre om nerveblokade da Anonymkode: f339f...b8e Gjør det, jeg setter botox mot migrene, og det settes og litt ned i nakken, men det hjalp ikke meg noe særlig for nakkesmertene.. Jeg merket ganske fort virkning med blokaden. Lykke til 😊 Anonymkode: 47346...e2a
Himmel og hav Skrevet 9. september 2023 #37 Skrevet 9. september 2023 Ekspatt skrev (10 timer siden): ...for ikke å snakke om: de som "føler" alt mulig. "Jeg føler at alt har blitt så mye dyrere nå" og "Jeg føler at det er alt for mange foreldremøter på høsten!". Nei, Britt Wilma, du føler ikke disse tingene, du har registrert det, du har lagt merke til, tenkt over, gjort deg opp en mening om at, eller har inntykk av slik og sånn. En følelse er noe helt annet. Men, det er jo så deilig uforpliktende å bare føøøøle noe. Da kan jo ingen ta en på at noe er feil. Om man skulle komme til å f. eks. mene noe, så kan noen komme til å argumentere mot, vifte med fakta og andre slitsomme ting.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #38 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Irriterer meg over dumme folk her inne. Anonymkode: 47346...e2a Enig, her er det mange dumme og lite voksne folk. Anonymkode: bbc82...584
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #39 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Enig, her er det mange dumme og lite voksne folk. Anonymkode: bbc82...584 Er dere noen av dem? Anonymkode: 5ebb5...580
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #40 Skrevet 9. september 2023 De som tror de er bedre enn andre og ser ned på andre mennesker. Anonymkode: 5ebb5...580
Anonym bruker Skrevet 10. september 2023 #41 Skrevet 10. september 2023 Ekspatt skrev (16 timer siden): ...for ikke å snakke om: de som "føler" alt mulig. "Jeg føler at alt har blitt så mye dyrere nå" og "Jeg føler at det er alt for mange foreldremøter på høsten!". Nei, Britt Wilma, du føler ikke disse tingene, du har registrert det, du har lagt merke til, tenkt over, gjort deg opp en mening om at, eller har inntykk av slik og sånn. En følelse er noe helt annet. Enig! Får også fnatt av at folk generelt og journalister spesielt bruker "kjenner på". "Jeg kjente på sinne", "Han kjente på frykt" - nei, du VAR sint, han VAR redd! Irriterer livet av meg. Anonymkode: 1cb66...853
Anonym bruker Skrevet 10. september 2023 #42 Skrevet 10. september 2023 Folk som skriver "hvem bil skal jeg kjøpe"? Lær deg å skrive rett!! Anonymkode: f339f...b8e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2023 #43 Skrevet 10. september 2023 Voldsomt mye energi dere bruker på å irritere dere over alt mulig. Skjønner ikke at dere gidder. Anonymkode: 74e38...c26
Anonym bruker Skrevet 10. september 2023 #44 Skrevet 10. september 2023 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Voldsomt mye energi dere bruker på å irritere dere over alt mulig. Skjønner ikke at dere gidder. Anonymkode: 74e38...c26 Irriterer det deg? Anonymkode: 22723...0f0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2023 #45 Skrevet 10. september 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Irriterer det deg? Anonymkode: 22723...0f0 Nei Anonymkode: 74e38...c26
Anonym bruker Skrevet 10. september 2023 #46 Skrevet 10. september 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nei Anonymkode: 74e38...c26 Men du måtte bare delta i tråden 😏 Anonymkode: 22723...0f0
Anonym bruker Skrevet 10. september 2023 #47 Skrevet 10. september 2023 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Men du måtte bare delta i tråden 😏 Anonymkode: 22723...0f0 Ja? Anonymkode: 74e38...c26
Iiiiik Skrevet 10. september 2023 #48 Skrevet 10. september 2023 Særlig på dårlige dager irriterer jeg meg over langsomhet. Folk som kjører under fartsgrensa, som bruker en evighet på å legge opp varene sine i butikken eller å betale, folk som flere i bredden går saaakte på fortauet, som bruker lang tid på å forklare noe uten å komme til poenget. Kan også irritere meg over en som uttaler seg skråsikkert om noe han/hun ikke har peiling på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå