Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Og hvorfor? Anonymkode: 5ebb5...580
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 At du lager en så negativ tråd som folk må tenke negativt for å kommentere i. Tenk. Det irriterer meg akkurat nå. Anonymkode: c5b7d...d6e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): At du lager en så negativ tråd som folk må tenke negativt for å kommentere i. Tenk. Det irriterer meg akkurat nå. Anonymkode: c5b7d...d6e Word! Anonymkode: 73ee6...2a4
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 Folk som ikke gidder å bruke blinklys. Folk som klager uten å gjøre en dritt selv for å bedre situasjonen. Anonymkode: b24a4...973
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #5 Skrevet 8. september 2023 Sjefer som gir velmente råd om å ignorere smerte å at ingen har vondt av litt smerte. Når jeg har vondt i nakken flere dager etter jobb så er det nok ett tegn på at det er en jobb jeg ikke egentlig burde hatt. Sleit med nakken før jeg begynte der også,men da kun når jeg ligger i sengen. Mens etter jobb bruker jeg ibux flere ganger for dagen og neste dag. Foreldre som lar barna få se ting på mobilen med lyd på! Her jeg bor er det en mor med tvillinger på ca ett år å når de skal ta bussen som tar ca 45 minutter, så gir hun ungene hver sin mobil å lar de få se på med høy lyd. Folk som går inn på bussen før folk har fått gått av først. Anonymkode: f339f...b8e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #6 Skrevet 8. september 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Sjefer som gir velmente råd om å ignorere smerte å at ingen har vondt av litt smerte. Når jeg har vondt i nakken flere dager etter jobb så er det nok ett tegn på at det er en jobb jeg ikke egentlig burde hatt. Sleit med nakken før jeg begynte der også,men da kun når jeg ligger i sengen. Mens etter jobb bruker jeg ibux flere ganger for dagen og neste dag. Foreldre som lar barna få se ting på mobilen med lyd på! Her jeg bor er det en mor med tvillinger på ca ett år å når de skal ta bussen som tar ca 45 minutter, så gir hun ungene hver sin mobil å lar de få se på med høy lyd. Folk som går inn på bussen før folk har fått gått av først. Anonymkode: f339f...b8e Da må du vel heller finne deg en annen jobb? Eller gå til legen? Anonymkode: b24a4...973
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #7 Skrevet 8. september 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Da må du vel heller finne deg en annen jobb? Eller gå til legen? Anonymkode: b24a4...973 Har vært hos lege å prøvd ut alt jeg kan innkludert botox i nakken. Det er ingenting som hjelper. Nå jobber jeg bare 2 dager i uken heldigvis med tanke på at nakken blir mye verre de dagene jeg er på jobb. Anonymkode: f339f...b8e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #8 Skrevet 8. september 2023 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Har vært hos lege å prøvd ut alt jeg kan innkludert botox i nakken. Det er ingenting som hjelper. Nå jobber jeg bare 2 dager i uken heldigvis med tanke på at nakken blir mye verre de dagene jeg er på jobb. Anonymkode: f339f...b8e Ja, som sagt, finn deg en annen jobb som er mer egnet mtp de utfordringene du har. Hvorfor skal sjefen i den jobben du har bli belemret med arbeidstakere som ikke kan utføre det de betales for? Anonymkode: b24a4...973
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #9 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ja, som sagt, finn deg en annen jobb som er mer egnet mtp de utfordringene du har. Hvorfor skal sjefen i den jobben du har bli belemret med arbeidstakere som ikke kan utføre det de betales for? Anonymkode: b24a4...973 Er bare i arbeidsutprøving så han betaler ikke en krone Anonymkode: f339f...b8e
LME1001 Skrevet 9. september 2023 #10 Skrevet 9. september 2023 Folk som ikke holder avtale. Skal vi møtes kl 16, så skal du være på plass før kl 16.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #11 Skrevet 9. september 2023 Det irriterer meg når folk tar seg veldig til rette. Det irriterer meg når foreldre lar ungene se film med lyd. Det irriterer meg at folk kommer for sent til avtaler. Det irriterer meg når folk bruker hersketeknikker. Anonymkode: 76495...293
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #12 Skrevet 9. september 2023 Ingenting Anonymkode: 74e38...c26
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #13 Skrevet 9. september 2023 Uff, altfor mye! Men det varierer hvor lett jeg blir irritert over disse tingene, alt avhengig av humør og form der og da. Noen ganger kan nesten alt irriere meg, andre ganger har jeg en engels tålmodighet. Likevel, på toppen: * Treghet, i alle former. De som går sakte (og gjerne mange i bredden), kjører sakte, snakker sakte osv. Jeg er en rastløs, utålmodig og kvikk person, så treghet irriterer vettet av meg. *Støy/bråk/lyd utover det som er forventet. F.eks. forventer og tåler jeg snakking, hosting, litt barnegråt osv. på bussen, men ikke spill på mobil/nettbrett med lyd på. Eller jeg forventer å høre en gressklipper og litt barneskrål når jeg sitter ute på terrassen en sommerdag, men ikke full musikk fra naboen sin terrasse osv. *Folk som klager, men ikke gjør noe for å prøve å endre sin egen situasjon. Der de kan, altså. Og på en dårlig dag, alt mulig, inkludert måten mannen puster på 😂 Anonymkode: 0cd3e...40b
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #14 Skrevet 9. september 2023 Akkurat nå irriterer det meg at mannen bruker høytrykkspyler rett utenfor soveromsvinduet mitt! Anonymkode: 22723...0f0
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #15 Skrevet 9. september 2023 Folk som mener venner er veien til lykke men som ikke gidder gjør noe for å få venner annet enn å klage på hvor lite venner man har. Irriterer mest av alt!!!! Anonymkode: 07776...b63
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #16 Skrevet 9. september 2023 Listen er lang, men her er topp 5: - folk som kommer for sent til avtaler (både jobb og fritid). Dere kaster vekk tiden min. - unger som ser på nettbrett eller mobil med lyd på så alle må sitte og høre på. - voksne som på død og liv skal filme konserter sånn at vi som står/sitter bak må se tusenvis av små opplyste skjermer foran oss og blir forstyrrer i konsertopplevelsen. Til og med i operaen driver folk med dette. Jæ**** irriterende. - hvisking på bibliotek/lesesal. Kort beskjed helt greit, 10 minutter med samtale - se og gå ut. - møteplagere på foreldremøte som må snakke om sitt barn i plenum. Ta det med læreren etterpå. Resten av oss trenger ikke en 5 minutters monolog om hvorfor Kjell Andreas ikke kan spise eple på leirskolen fordi han ikke liker det. Anonymkode: 227ca...00c
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #17 Skrevet 9. september 2023 At mannen ligger på sofaen hver dag når det er så mye som må gjøres i og rundt huset. At han aldri tar initiativ til annet enn sex. Anonymkode: cd735...8ee
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #18 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Uff, altfor mye! Men det varierer hvor lett jeg blir irritert over disse tingene, alt avhengig av humør og form der og da. Noen ganger kan nesten alt irriere meg, andre ganger har jeg en engels tålmodighet. Likevel, på toppen: * Treghet, i alle former. De som går sakte (og gjerne mange i bredden), kjører sakte, snakker sakte osv. Jeg er en rastløs, utålmodig og kvikk person, så treghet irriterer vettet av meg. *Støy/bråk/lyd utover det som er forventet. F.eks. forventer og tåler jeg snakking, hosting, litt barnegråt osv. på bussen, men ikke spill på mobil/nettbrett med lyd på. Eller jeg forventer å høre en gressklipper og litt barneskrål når jeg sitter ute på terrassen en sommerdag, men ikke full musikk fra naboen sin terrasse osv. *Folk som klager, men ikke gjør noe for å prøve å endre sin egen situasjon. Der de kan, altså. Og på en dårlig dag, alt mulig, inkludert måten mannen puster på 😂 Anonymkode: 0cd3e...40b Åhh du og jeg er helt like! Kan vi bli venninner? 😂 Anonymkode: 1179c...d95
Bergen_by Skrevet 9. september 2023 #19 Skrevet 9. september 2023 Det irriterer meg at kjæresten min puster så høyt etter han er sovnet,da klarer ikke jeg å sove 🙈
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #20 Skrevet 9. september 2023 -Folk som hele tiden skal fortelle hvor flinke og effektive de er. -Folk som kommer for sent uten å sende en melding. -At jeg må dusje hver dag. -Folk som argumenterer med barna i stede for å gi dem en klar beskjed når barna i virkeligheten ikke har noe valg. Ikke diskuter i 10 min at barnet må ha på sko når det er kaldt og vått ute! Anonymkode: 22723...0f0
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #21 Skrevet 9. september 2023 At det er så mange som snakker med folk på høytaler. Sånn at jeg er tvunget til å høre på. Det er irriterende og uforståelig. Anonymkode: f6422...9b9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #22 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): At det er så mange som snakker med folk på høytaler. Sånn at jeg er tvunget til å høre på. Det er irriterende og uforståelig. Anonymkode: f6422...9b9 Du hører jo uansett halvparten av samtalen. Anonymkode: bbecb...a20
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 9. september 2023 #23 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Du hører jo uansett halvparten av samtalen. Anonymkode: bbecb...a20 Halvparten er allerede i overkant
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #24 Skrevet 9. september 2023 Folk som tror at noen kan dø av å være i samme rom som en nøtt eller en torsk😅 Anonymkode: 11fdd...4c9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #25 Skrevet 9. september 2023 Somling, rot, påståelighet, ignoranse, høylytte folk, trege folk i trafikken, masing, sutring .....tror det er lettere å si at jeg liker å være alene for å drive mitt, og fred og ro🙈🙈🙈 Anonymkode: 9c344...0fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå