Gå til innhold

Verst å bli dumpa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller å dumpe? Hvorfor? 

Anonymkode: 07b72...b95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid verst å bli dumpa. De som prøver å si noe annet juger. 

Anonymkode: 58bd3...65e

Skrevet

Har vært gjennom begge prosesser et par ganger og synes definitivt det er verst å dumpe. Mulig jeg er rar. Å bli dumpa var tøft det også, men ikke like mye ansvar i det følte jeg.

Anonymkode: 06e87...015

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Har vært gjennom begge prosesser et par ganger og synes definitivt det er verst å dumpe. Mulig jeg er rar. Å bli dumpa var tøft det også, men ikke like mye ansvar i det følte jeg.

Da var du ikke ordentlig forelsket i dem

Anonymkode: dfd19...8bc

Skrevet

Hvis man blir dumpa, så er jo ikke den personen noe å ha i livet sitt. En kort kjærlighetssorg, så opp på hesten igjen.. 

Anonymkode: 7889a...375

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Du må slutte å ha forhold til de du egentlig ikke føler noe for. Da blir så klart den dårlige samvittigheten utpreget når du dumper til slutt. 

Skrevet

Hvordan tørre å gå videre etter å ha blitt dumpa? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvordan tørre å gå videre etter å ha blitt dumpa? 

Fordi det ikke er noe alternativ. Man må videre uansett. 

Anonymkode: acc8e...6cd

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du må slutte å ha forhold til de du egentlig ikke føler noe for. Da blir så klart den dårlige samvittigheten utpreget når du dumper til slutt. 

Alltid betryggende at noen siter med fasiten her inne. Du vet ingenting om hva som er skjedd i mine forhold. Livet er fullt av nyanser. Jeg har definitivt hatt følelser for alle de jeg har vært i forhold med. Hvilken dårlig samvittighet snakker du om? Trisheten om at livet ikke ble slik jeg/vi trodde er ikke det samme som dårlig samvittighet.

Det er jo åpenbart at flere er inne på tanken at for noen er det verre å dumpe enn å bli dumpa siden spørsmålet stilles. Jeg svarte det på spørsmålet. At noen ikke evner å sette seg inn i at andre føler anderledes og tror at da har følelsene ikke har vært tilstede sier egentlig mest om de. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Fordi det ikke er noe alternativ. Man må videre uansett. 

Anonymkode: acc8e...6cd

Det er rett, men hvordan noen tørr å på sikt finne en ny som man skal bruke tid på og så skjer det igjen. 

Skrevet

Alltid betryggende at noen siter med fasiten her inne. Du vet ingenting om hva som er skjedd i mine forhold. Livet er fullt av nyanser. Jeg har definitivt hatt følelser for alle de jeg har vært i forhold med. Hvilken dårlig samvittighet snakker du om? Trisheten om at livet ikke ble slik jeg/vi trodde er ikke det samme som dårlig samvittighet.

Det er jo åpenbart at flere er inne på tanken at for noen er det verre å dumpe enn å bli dumpa siden spørsmålet stilles. Jeg svarte det på spørsmålet. At noen ikke evner å sette seg inn i at andre føler anderledes og tror at da har følelsene ikke har vært tilstede sier egentlig mest om de. 

Kjærlighetssorg sidestilles med sorgen etter et dødsfall. Det er kjent kunnskap. Å dumpe noen betyr at du selv velger bort en person fra livet ditt, og det kan umulig sidestilles med samme sorgreaksjon. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Kjærlighetssorg sidestilles med sorgen etter et dødsfall. Det er kjent kunnskap. Å dumpe noen betyr at du selv velger bort en person fra livet ditt, og det kan umulig sidestilles med samme sorgreaksjon. 

Jeg går utfra at du vet at folk også sørger forskjellig? Noen går rett tilbake i arbeid mens andre faller helt sammen og klarer ikke å ta vare på seg selv engang. Jeg har hatt kjærlighetssorg alle gangene, men jeg er en av de som går rett tilbake til arbeid (ved både kjærlighetssorg og ved dødsfall i nær familie om du vil vite). 

For alt du vet kan den som dumpe ha kjærlighetssorg, og ikke den som blir dumpa.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg går utfra at du vet at folk også sørger forskjellig? Noen går rett tilbake i arbeid mens andre faller helt sammen og klarer ikke å ta vare på seg selv engang. Jeg har hatt kjærlighetssorg alle gangene, men jeg er en av de som går rett tilbake til arbeid (ved både kjærlighetssorg og ved dødsfall i nær familie om du vil vite). 

For alt du vet kan den som dumpe ha kjærlighetssorg, og ikke den som blir dumpa.

Dette hadde ingenting med å sørge mer over å dumpe noen. Du blir kanskje sykmeldt av å dumpe noen da eller?  

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Dette hadde ingenting med å sørge mer over å dumpe noen. Du blir kanskje sykmeldt av å dumpe noen da eller?  

Tror du ikke at man sørger når man dumper?? Som jeg sa, jeg er en av de som går tilbake til jobb og jobber for å holde meg oppe.

Tror vi må være enig om å være uenig. Jeg har svart på det HI lurte på og du er uenig i mitt svar. Jeg legger ballen død fra min side nå. 

Skrevet

Nettopp.

Anonymkode: dfd19...8bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...