Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #1 Skrevet 8. september 2023 Eller å dumpe? Hvorfor? Anonymkode: 07b72...b95
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #2 Skrevet 8. september 2023 Alltid verst å bli dumpa. De som prøver å si noe annet juger. Anonymkode: 58bd3...65e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #3 Skrevet 8. september 2023 Har vært gjennom begge prosesser et par ganger og synes definitivt det er verst å dumpe. Mulig jeg er rar. Å bli dumpa var tøft det også, men ikke like mye ansvar i det følte jeg. Anonymkode: 06e87...015
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #4 Skrevet 8. september 2023 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Har vært gjennom begge prosesser et par ganger og synes definitivt det er verst å dumpe. Mulig jeg er rar. Å bli dumpa var tøft det også, men ikke like mye ansvar i det følte jeg. Anonymkode: 06e87...015 Da var du ikke ordentlig forelsket i dem Anonymkode: dfd19...8bc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #5 Skrevet 9. september 2023 Hvis man blir dumpa, så er jo ikke den personen noe å ha i livet sitt. En kort kjærlighetssorg, så opp på hesten igjen.. Anonymkode: 7889a...375
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #6 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Har vært gjennom begge prosesser et par ganger og synes definitivt det er verst å dumpe. Mulig jeg er rar. Å bli dumpa var tøft det også, men ikke like mye ansvar i det følte jeg. Anonymkode: 06e87...015 Du må slutte å ha forhold til de du egentlig ikke føler noe for. Da blir så klart den dårlige samvittigheten utpreget når du dumper til slutt. Anonymkode: 58bd3...65e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #7 Skrevet 9. september 2023 Hvordan tørre å gå videre etter å ha blitt dumpa? Anonymkode: 07b72...b95
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #8 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvordan tørre å gå videre etter å ha blitt dumpa? Anonymkode: 07b72...b95 Fordi det ikke er noe alternativ. Man må videre uansett. Anonymkode: acc8e...6cd
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #9 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du må slutte å ha forhold til de du egentlig ikke føler noe for. Da blir så klart den dårlige samvittigheten utpreget når du dumper til slutt. Anonymkode: 58bd3...65e Alltid betryggende at noen siter med fasiten her inne. Du vet ingenting om hva som er skjedd i mine forhold. Livet er fullt av nyanser. Jeg har definitivt hatt følelser for alle de jeg har vært i forhold med. Hvilken dårlig samvittighet snakker du om? Trisheten om at livet ikke ble slik jeg/vi trodde er ikke det samme som dårlig samvittighet. Det er jo åpenbart at flere er inne på tanken at for noen er det verre å dumpe enn å bli dumpa siden spørsmålet stilles. Jeg svarte det på spørsmålet. At noen ikke evner å sette seg inn i at andre føler anderledes og tror at da har følelsene ikke har vært tilstede sier egentlig mest om de. Anonymkode: 06e87...015
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #10 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Fordi det ikke er noe alternativ. Man må videre uansett. Anonymkode: acc8e...6cd Det er rett, men hvordan noen tørr å på sikt finne en ny som man skal bruke tid på og så skjer det igjen. Anonymkode: 07b72...b95
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #11 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Alltid betryggende at noen siter med fasiten her inne. Du vet ingenting om hva som er skjedd i mine forhold. Livet er fullt av nyanser. Jeg har definitivt hatt følelser for alle de jeg har vært i forhold med. Hvilken dårlig samvittighet snakker du om? Trisheten om at livet ikke ble slik jeg/vi trodde er ikke det samme som dårlig samvittighet. Det er jo åpenbart at flere er inne på tanken at for noen er det verre å dumpe enn å bli dumpa siden spørsmålet stilles. Jeg svarte det på spørsmålet. At noen ikke evner å sette seg inn i at andre føler anderledes og tror at da har følelsene ikke har vært tilstede sier egentlig mest om de. Anonymkode: 06e87...015 Kjærlighetssorg sidestilles med sorgen etter et dødsfall. Det er kjent kunnskap. Å dumpe noen betyr at du selv velger bort en person fra livet ditt, og det kan umulig sidestilles med samme sorgreaksjon. Anonymkode: 58bd3...65e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #12 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Kjærlighetssorg sidestilles med sorgen etter et dødsfall. Det er kjent kunnskap. Å dumpe noen betyr at du selv velger bort en person fra livet ditt, og det kan umulig sidestilles med samme sorgreaksjon. Anonymkode: 58bd3...65e Jeg går utfra at du vet at folk også sørger forskjellig? Noen går rett tilbake i arbeid mens andre faller helt sammen og klarer ikke å ta vare på seg selv engang. Jeg har hatt kjærlighetssorg alle gangene, men jeg er en av de som går rett tilbake til arbeid (ved både kjærlighetssorg og ved dødsfall i nær familie om du vil vite). For alt du vet kan den som dumpe ha kjærlighetssorg, og ikke den som blir dumpa. Anonymkode: 06e87...015
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #13 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg går utfra at du vet at folk også sørger forskjellig? Noen går rett tilbake i arbeid mens andre faller helt sammen og klarer ikke å ta vare på seg selv engang. Jeg har hatt kjærlighetssorg alle gangene, men jeg er en av de som går rett tilbake til arbeid (ved både kjærlighetssorg og ved dødsfall i nær familie om du vil vite). For alt du vet kan den som dumpe ha kjærlighetssorg, og ikke den som blir dumpa. Anonymkode: 06e87...015 Dette hadde ingenting med å sørge mer over å dumpe noen. Du blir kanskje sykmeldt av å dumpe noen da eller? Anonymkode: 58bd3...65e
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #14 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Dette hadde ingenting med å sørge mer over å dumpe noen. Du blir kanskje sykmeldt av å dumpe noen da eller? Anonymkode: 58bd3...65e Tror du ikke at man sørger når man dumper?? Som jeg sa, jeg er en av de som går tilbake til jobb og jobber for å holde meg oppe. Tror vi må være enig om å være uenig. Jeg har svart på det HI lurte på og du er uenig i mitt svar. Jeg legger ballen død fra min side nå. Anonymkode: 06e87...015
Anonym bruker Skrevet 9. september 2023 #15 Skrevet 9. september 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Kjærlighetssorg sidestilles med sorgen etter et dødsfall. Det er kjent kunnskap. Å dumpe noen betyr at du selv velger bort en person fra livet ditt, og det kan umulig sidestilles med samme sorgreaksjon. Anonymkode: 58bd3...65e Nettopp. Anonymkode: dfd19...8bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå