Gå til innhold

Foreldre kan klassen som alltid henger sammen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker " holder de på" eller er de bare gode venner? ;Jeg vet at barna deres leker veldig tett. På foreldremøtet sist gikk mor til det ene barnet alene og faren til det andre barnet alene og datt seg. Hele kvelden som gikk føltes det som at det var kjærlighet mellom dem. De kjørte også hjem sammen,, Noen tanker rundt dette? Er ikke dette noe spesielt? 

Anonymkode: 777c9...937

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sladrekjerring. 

Anonymkode: 20b39...c6d

Skrevet

Vet mange som har startet sitt forhold på den måten ja. Koselig når alt kommer ut å alle skjønner hva de har drevet med. Å ødelegge to familier også i tillegg skal de bedratte partnerene se de så «lykkelig» sammen. For å ikke snakk om ungene. Flaut å være barn av de kåt grisene.

Anonymkode: 9883b...6ea

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vet mange som har startet sitt forhold på den måten ja. Koselig når alt kommer ut å alle skjønner hva de har drevet med. Å ødelegge to familier også i tillegg skal de bedratte partnerene se de så «lykkelig» sammen. For å ikke snakk om ungene. Flaut å være barn av de kåt grisene.

Hæ? Hva blir ødelagt når begge er single?

Anonymkode: 29e46...1d6

Skrevet

Hæh? Spinner du en historie basert på at to foreldre er venner? 

Anonymkode: 902d1...40c

Skrevet

Altså, det er forståelig at du kan lure på dette. At du kanskje tenker på det nå og da hvis du ser eller hører noe ang saken. At du tenker så mye på det at du skriver et mer eller mindre uforståelig innlegg på et forum er mer uforståelig. At noe sånt kan oppta deg i så stor grad? 

Anonymkode: 94353...1da

Skrevet

Tanker rundt dette? Det eneste jeg tenker er at du er en sladrekjerring som bør passe på deg selv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Tanker rundt dette? Det eneste jeg tenker er at du er en sladrekjerring som bør passe på deg selv. 

Jeg kjenner mor til hans barn og er kun litt nysgjerrig. De satt sammen under hele møtet, (skulle ikke stå kvelden på hovedinlegget). Men uansett hvilken tilstelning de er i så sitter de sammen. Det at han kjørte henne hjem også var litt oppsiktsvekkende. Jeg bare lurer på om det er mer enn vennskap mellom dem.. ts

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner mor til hans barn og er kun litt nysgjerrig. De satt sammen under hele møtet, (skulle ikke stå kvelden på hovedinlegget). Men uansett hvilken tilstelning de er i så sitter de sammen. Det at han kjørte henne hjem også var litt oppsiktsvekkende. Jeg bare lurer på om det er mer enn vennskap mellom dem.. ts

Har det noe å si da?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nå finnes det nok verre ting enn dette. Ser ikke på det som et problem, min kusine er gift med far til hennes sønn's klasse kamerat. Det funker fint... jeg bare tenker at det er noe i luften mellom disse to. Selfølgelig lov å ytre sin mening om det er riktig eller galt 😊 barna dems går i 5 klasse. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Har det noe å si da?

Som noen andre her sier, ekkelt å bli forelsket i en far til sønns klasse kamerat. 

Skrevet

Samma det vel? Herlighet hva folk skal henge seg opp i?? 
Jeg lå med en pappa i klassen i lange tider, er ikke noe å bry seg med det vel? 

Anonymkode: 9f9e7...d0d

Skrevet

Er de naboer eller bor i samme retning? Meg og naboen går på foreldremøte sammen. Vi bor ikke langt fra hverandre, så syns det er hyggelig å kjøre sammen.

vi setter oss sammen på møtet. Det er jo heller ikke naturlig å bytte plass under møter? Vi har IKKE et forhold og kommer aldri til å ha det. Men vi prater godt sammen og ungene våre leker mye sammen.

Jeg er enslig og han er gift. Kona hans er en god venninne av meg, så jeg er ofte hjemme hos de også. Kona er utenlandsk og går ikke på foreldremøter pga det går for fort til at ho får det med seg,

Anonymkode: 1136d...6eb

Skrevet

Må det defineres? Hvis de er venner er de venner, hvis de er noe mer, så er de det. Hva har det med deg å gjøre uansett? 

Anonymkode: 961a8...7cf

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hva vil du ev gjøre med det?

Jeg lurer litt på om det er meg du snakker om, faktisk 🙈jeg er like god venn med både far og mor til min sønns bestevenn, og vi sitter alltid sammen og slår følge om det passer seg slik - og barna går i 5. klasse. Om det er oss, så kan du ta det helt med ro, det er null romantiske følelser og ingenting for deg å sladre om. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Stopp, du er VELDIG nysgjerrig, ikke bare litt. 

Anonymkode: da3f7...a88

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Som noen andre her sier, ekkelt å bli forelsket i en far til sønns klasse kamerat. 

Hva er ekkelt med det?

Anonymkode: fa91a...761

Skrevet

Dette er vel deg, som er så forelska i pappaen til din datters klassevenninne og håper på at han liker deg?

Har du bedt ham på kaffe/øl enda? 😉

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva vil du ev gjøre med det?

Jeg lurer litt på om det er meg du snakker om, faktisk 🙈jeg er like god venn med både far og mor til min sønns bestevenn, og vi sitter alltid sammen og slår følge om det passer seg slik - og barna går i 5. klasse. Om det er oss, så kan du ta det helt med ro, det er null romantiske følelser og ingenting for deg å sladre om. 

De er single begge to, så er nok ikke deg. 

Da han kom inn i rommet så letet han etter henne for å sitte med henne. Han er kanskje begeistret... Det bare syntes så godt.. 

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (23 minutter siden):

Dette er vel deg, som er så forelska i pappaen til din datters klassevenninne og håper på at han liker deg?

Har du bedt ham på kaffe/øl enda? 😉

Da er det nok en annen du sikter til;-) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Sladre? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Da han kom inn i rommet så letet han etter henne for å sitte med henne. Han er kanskje begeistret... Det bare syntes så godt.. 

Hva så, hva er egentlig problemet ditt med dette? Er du sjalu?

Anonymkode: fa91a...761

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Sladre? 

Ja. Ble det for vanskelig for deg? Det er svært så opptatt du er av disse to, hva er grunnen til det?

Skrevet

Siden de fleste foreldre man er nødt til å ha med å gjøre så lenge man har barn er både irriterende, dumme og uinteressante er det flere av oss som har faste møtepartnere, altså. Vi puler ikke, vi holder ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...