Gå til innhold

Dumpet fordi jeg ikke vil ha oralsex.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror ikke at folk skiller seg når de trives i et forhold og det er velfungerende. Eller tror du? 

Anonymkode: d6489...374

Hva mener du nå? Hun du siterer lever sammen med mannen sin ‘til tross’ for null sex. Du hånte henne for å ‘holde ut’ i et dårlig forhold. Klarer du å følge med?

Anonymkode: df722...9f8

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Nå handler ikke dette om lojalitet. Det er mange som er lojale til partneren ved sykdom, så dette er utenfor tema. Tema er nemlig referanser og hva man ønsker. Ikke hva man ikke kan eller evner å gjøre. 

Det er like bra å skille seg når et forhold ikke fungerer lengre. Du skal ikke ha klapp på skuldra fordi du forblir i et dårlig forhold. Det sier ingenting om dine gode kvaliteter, tvert om faktisk. 

Anonymkode: d6489...374

Jeg har heller ikke dratt lojalitet inn i diskusjonen, har jeg vel? Du skriver at det «er lett for meg å si når det ikke har vært er aktuelt tema i forholdet». Poenget med mitt svar er at det nettopp har vært et aktuelt tema i forholdet vårt. 

Hele utgangspunktet mitt var jo nettopp at jeg er overrasket over at manglende oralsex skal være en dealbreaker når mannen/dama/forholdet ellers er fint. Der virker litt overfladisk og banalt.

Lojalitet er forresten som regel en konsekvens av sterk kjærlighet.

Anonymkode: b0b44...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...