Gå til innhold

Dumpet fordi jeg ikke vil ha oralsex.

Anbefalte innlegg

Har datet en mann en stund. Følte at kjemien var på topp. Vi ler, har samme humor og syn på ting. Vi hadde fjerde daten i går, så vi bestemte oss for at han skulle besøke meg, og overnatte. Han kom, vi spiste middag og koste oss. Etterhvert gikk vi bort til sofaen. Vi begynte å kysse og rote litt. Etterhvert begynner han å kneppe opp buksa mi, noe jeg var helt med på. Men så sier jeg at oralsex er ikke min greie. Jeg suger ikke, og liker ikke å bli slikket. Bare sånn at han visste det. Da stopper han opp. Han spør meg om at det må jo det går an å gjøre noe med. Nei, sier jeg. Oralsex er uaktuelt for meg. Da svarer han at det ikke funker for han. Han kan ikke være sammen med en dame som ikke er vil noe mer enn samleie. Beklager sier han. Så reiste han bare. Har ikke hørt noe siden. Er jeg virkelig så kjip som ikke vil motta eller gi oralsex?

Skal også sies at mi eks var utro mot meg pga dette at jeg ikke ville ha oralsex. Så dette er ekstra sårt. Skal jeg være singel resten av livet fordi jeg ikke liker oralsex liksom?? 

Jeg er 45 år gammel om det har noe å si, så vi er ikke tenåringer heller. 

Anonymkode: f30be...d18

Fortsetter under...

Nei, det finnes sikkert menn som heller ikke er interessert i gi eller få oralsex. Men det er heller sjeldent. Men nå nærmer du deg den alderen at menn ikke lenger får den opp så da mister de vel sexlysten helt. Så da er problemet løst helt av seg selv.

Anonymkode: 07f6e...7be

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Har datet en mann en stund. Følte at kjemien var på topp. Vi ler, har samme humor og syn på ting. Vi hadde fjerde daten i går, så vi bestemte oss for at han skulle besøke meg, og overnatte. Han kom, vi spiste middag og koste oss. Etterhvert gikk vi bort til sofaen. Vi begynte å kysse og rote litt. Etterhvert begynner han å kneppe opp buksa mi, noe jeg var helt med på. Men så sier jeg at oralsex er ikke min greie. Jeg suger ikke, og liker ikke å bli slikket. Bare sånn at han visste det. Da stopper han opp. Han spør meg om at det må jo det går an å gjøre noe med. Nei, sier jeg. Oralsex er uaktuelt for meg. Da svarer han at det ikke funker for han. Han kan ikke være sammen med en dame som ikke er vil noe mer enn samleie. Beklager sier han. Så reiste han bare. Har ikke hørt noe siden. Er jeg virkelig så kjip som ikke vil motta eller gi oralsex?

Skal også sies at mi eks var utro mot meg pga dette at jeg ikke ville ha oralsex. Så dette er ekstra sårt. Skal jeg være singel resten av livet fordi jeg ikke liker oralsex liksom?? 

Ja det er kjipt men sånn er du bare. Når du ikke liker det, så liker du ikke det. 

Anonymkode: 1eefe...a58

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du har dine preferanser, han har sine, ingen av dere er kjipe av den grunn.

Anonymkode: b0904...1b9

Han var i det minste ærlig. Han prøvde heller ikke å ligge med meg etter det. Så skal vel kanskje være takknemlig for det. Men det sårer litt. 

Hi

Annonse

Jeg vil heller ikke ha oralsex eller gi det. Meg og min mann vet det.

Han er ikke så opptatt av å bli suget men jeg vet han savner å slikke meg. Fordi hans tenningsmønster er å se meg kåt og tent og få orgasme!

Men her på KG gis det inntrykk av at det ikke går an å ha sex uten å suge mannen. 

Det er vel viktigere å gjøre det man vil. 

Anonymkode: f2efd...287

Det er jo viktig at man har de samme seksuelle referansene, da, og du skal jo heller ikke gjøre noe du ikke vil. 

Hvis dette var viktig for ham, men uaktuelt for deg, så må dere bare finne noen andre som dere passer bedre med.

Ikke så lett, alltid, men ikke umulig. 

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Skal jeg være singel resten av livet fordi jeg ikke liker oralsex liksom?? 

Så klart ikke, du er mer eksklusiv enn de fleste. De fleste liker oral er mitt inntrykk, men det finnes mange som ikke liker det. Bra med ærlighet synes jeg. Heller det enn å pine seg til noe en ikke setter pris på. Jeg skjønner han også, jeg ville heller ikke vært med ei som ikke liker oral. Men jeg ville selvsagt respektert det, ikke insistert og mast når hun ikke liker. Har aldri opplevd å bli avvist på det. Og ville nok reagert på omtrent samme måte. For meg er det utrolig viktig at jeg får lov til å slikke henne. Det er for meg en enda mer intim og fin måte å formidle kjærlighet på enn samleie. Og det varer jo ofte lenger, er minst like intenst og deilig, for oss som virkelig elsker det. 

Anonymkode: fb541...681

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, det finnes sikkert menn som heller ikke er interessert i gi eller få oralsex. Men det er heller sjeldent. Men nå nærmer du deg den alderen at menn ikke lenger får den opp så da mister de vel sexlysten helt. Så da er problemet løst helt av seg selv.

Hæ, hvorfor skal de slutte å "få den opp" og miste sexlysten?

Menn kan da ha sex til de dør, selv om det kanskje ikke er like ofte når de er 70 som da de var 20, får de fleste menn den opp altså...

Anonymkode: c2b56...216

Da er han ikke noe å samle på. Eller rettere sagt: Dere passer ikke sammen. Hvis dette er så viktig for ham, at han ikke vil være sammen med deg, så må du bare respektere det. Er forresten enig med deg, jeg liker heller ikke oralsex! 

Anonymkode: 3ec89...e47

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Da er han ikke noe å samle på. Eller rettere sagt: Dere passer ikke sammen. Hvis dette er så viktig for ham, at han ikke vil være sammen med deg, så må du bare respektere det. Er forresten enig med deg, jeg liker heller ikke oralsex! 

Anonymkode: 3ec89...e47

Han har like stor rett for aksept for sine preferanser som hi. Han var ærlig og det skal han selvsagt ikke kritiseres for. 

Anonymkode: df722...9f8

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Forståelig at det er en dealbreaker. Når prøvde du sist å gi eller motta oralsex? 

Anonymkode: f7510...880

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Hæ, hvorfor skal de slutte å "få den opp" og miste sexlysten?

Menn kan da ha sex til de dør, selv om det kanskje ikke er like ofte når de er 70 som da de var 20, får de fleste menn den opp altså...

Anonymkode: c2b56...216

Jeg tror det har noe å gjøre med at de produserer mindre testosteron når de blir gamle. Mange menn sliter med å få den opp. I alle fall på den måten de fikk den opp som unge.

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tror det har noe å gjøre med at de produserer mindre testosteron når de blir gamle. Mange menn sliter med å få den opp. I alle fall på den måten de fikk den opp som unge.

Gamle når de er 40?

Anonymkode: b0904...1b9

Man skal aldri gjøre noe man ikke vil når det kommer til seksuelle ting. Og det skal andre respektere. Samtidig må den respekten gå begge veier, da må man respektere at vedkommende mener at det er dealbreaker å ikke ha oralsex i sexlivet.

Han skal ha for at han var modig nok til å si det til deg før dere gikk lengre. Men klart du føler det er sårt for det om. Trøsten i det er at det er det ikke meningen at det skal være dere to.

Anonymkode: 5b03c...df9

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Han var i det minste ærlig. Han prøvde heller ikke å ligge med meg etter det. Så skal vel kanskje være takknemlig for det. Men det sårer litt. 

Hi

Hva hadde du gjort om han presset seg til å utføre oralsex på deg, og han fortsatte når du sa fra at du ikke ville? 

Anonymkode: d6489...374

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hva hadde du gjort om han presset seg til å utføre oralsex på deg, og han fortsatte når du sa fra at du ikke ville? 

Hvorfor skal hun svare på det? Det hadde vært et overgrep som burde blitt anmeldt, det er ikke det denne saken handler om i det hele. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal hun svare på det? Det hadde vært et overgrep som burde blitt anmeldt, det er ikke det denne saken handler om i det hele. 

Hun skrev at hun var takknemlig fordi han ikke prøvde å ligge med henne. Derfor spurte jeg om hva hun ville gjort. 

For det første, eksen din var ikke utro fordi du ikke ville ha oralsex. Han var utro fordi han var en respektløs drittsekk.

For det andre, du er ikke kjip. Du setter dine grenser, akkurat slik du skal. På en helt ryddig og ordentlig måte. Han er jo heller ikke kjip, for han er dette en dealbreaker, og han sier ifra med en gang at det er det. Hvorfor han tror at fravær av oralsex er synonymt med bare samleie får stå for hans regning, men han er nok litt uopplyst. Situasjonen er kjip, men dere var tross alt ikke god nok match.

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hun skrev at hun var takknemlig fordi han ikke prøvde å ligge med henne. Derfor spurte jeg om hva hun ville gjort. 

Han kunne ha hatt sex med henne uten oralbiten, uten å faktisk gjøre noe galt. Derfor er hun nok takknemlig for at han var ærlig om at forholdet ikke var liv laga pga forskjellige preferanser. Å trekke inn et tenkt overgrep blir dumt. 

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Han kunne ha hatt sex med henne uten oralbiten, uten å faktisk gjøre noe galt. Derfor er hun nok takknemlig for at han var ærlig om at forholdet ikke var liv laga pga forskjellige preferanser. Å trekke inn et tenkt overgrep blir dumt. 

Tull. De datet og han kunne slett ikke hatt sex med henne etter opplysningen hennes, for så å ha gått uten mer kontakt. Ikke uten å gjøre noe galt, for slik oppførsel er selvsagt ikke greit!  Hva slags menn er dere vant til? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...