Gå til innhold

Musikal i London

Anbefalte innlegg

Anbefalinger? To på 13 (jente og gutt)  og to voksne. Tenkte på løvenes konge, men den har ho ene sett før. Evt går det kanskje ann å se ulike, hvis 13 åringene har ulik ønske.  Frozen? mamma Mia? Vi har sett mamma Mia i Oslo, men går vel ann å sjå den på engelsk og. 

Anonymkode: 3e238...59e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442680-musikal-i-london/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns lion king var en skuffelse, mer show enn musical… litt for mye disney on (off) ice. 

Om de elsker frozen eller løvenes konge er det kanskje det de har mest lyst til?

Om trettenåringene har begynt på ungdomsskolen ville jeg sjekket ut om Heathers fortsatt går (ganske drøy handling, så undersøk litt om det er noe for dine). Matilda er veldig fin og absolutt ikke for barnslig, og Wicked er en vinner for eldre barn/ungdommer. 

Vis dem klipp på youtube og la dem være med å bestemme

Anonymkode: a9edf...04d

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Syns lion king var en skuffelse, mer show enn musical… litt for mye disney on (off) ice. 

Om de elsker frozen eller løvenes konge er det kanskje det de har mest lyst til?

Om trettenåringene har begynt på ungdomsskolen ville jeg sjekket ut om Heathers fortsatt går (ganske drøy handling, så undersøk litt om det er noe for dine). Matilda er veldig fin og absolutt ikke for barnslig, og Wicked er en vinner for eldre barn/ungdommer. 

Vis dem klipp på youtube og la dem være med å bestemme

Anonymkode: a9edf...04d

Vi var og så Hetathers med våre ungdommer i sommer som da var 16 og 13 (nesten 14) år. Den er definitivt litt drøy ja, men utrolig morsom også, og fantastisk godt gjennomført. Våre to elsket forestillingen!

Anonymkode: 5660e...3b8

Annonse

Anonym bruker skrev (På 9.9.2023 den 10.23):

Jeg hadde aldri giddet å se en "barnemusikal", se noe ordentlig.

Anonymkode: 81e21...9bf

Hva er galt med løvenes konge? Tenker at det er greit å se noe vi har eit forhold til og har sett filmen hvis ein skal få med seg alt innholdet i og med at det er på engelsk. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva er galt med løvenes konge? Tenker at det er greit å se noe vi har eit forhold til og har sett filmen hvis ein skal få med seg alt innholdet i og med at det er på engelsk. 

Ingenting galt med den! Så den da jeg var 30+ med to gode venninner, vi gråt og syns den var fantastisk!

Jeg har sett Aladdin som voksen, storkoste meg. Så Mamma Mia i London for noen år siden, var veldig bra. Så Phantom of the Opera i NY i fjor, kjeda meg skikkelig. Ville valgt noe jeg hadde et forhold til fra før, særlig når det er ungdom med på turen. 

Anonymkode: 7bb05...ac2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...