Gå til innhold

Hvor ofte har dere kontakt med venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvem er det som kontakter da? 

Anonymkode: 4050e...321

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Daglig. Sms, mail, brev, kort. Går begge veier.

Anonymkode: ff3c9...8ba

Skrevet

Hver dag. Some. 

Anonymkode: 1cdcb...2c2

Skrevet

For sjeldent. Jeg er nok kanskje best på å ta kontakt,men hun er mye flinkere til å spørre om vi skal finne på noe. Vi snakker foresten med hverandre på messenger

Anonymkode: a722d...34b

Skrevet

Hver dag some 

Anonymkode: ac096...abe

Skrevet

Ukentlig. Ingen av oss rekker det oftere..tre av dem har tre barn, den fjerde har to. Alle i full jobb 

Anonymkode: b3175...be5

Skrevet

Kontakt som i å selde snap og meldinger , ukentlig. Som i å møtes, kanskje en gang pr mnd. 

Hva får du ut av å stadig spør andre om dette, hi? 

Anonymkode: afd46...b74

Skrevet

Hver dag. En snakker jeg på telefonen med nesten hver dag, andre snakker jeg med via snap, Messenger eller sms. Vi bor på et lite sted, og møter ofte venner på butikken, foreldremøte, frisøren, fotballkamper og lignende. Da blir man stående å snakke. Så ja, hver dag i forskjellige former.

Anonymkode: b6dbd...8de

Skrevet

Hver dag på Some. Treffer en venn ca 3 ganger i uka.

Anonymkode: 70eb0...b3b

Skrevet

2-3 farer i uken på messenger. Varierer hvem som tar kontakt

Anonymkode: abef8...eec

Skrevet

Har ikke kontakt med alle daglig, men har daglig kontakt med mange. Møtes noen ganger i måneden, snakkes på telefon ca. samme, og skrives veldig ofte. Alle tar like mye kontakt.

Anonymkode: aee66...d55

Skrevet

Takk og lov for at jeg har én venn som alltid spør meg. Jeg har barn, jeg er kronisk syk, så den lille tiden jeg har av energi ligger jeg på sofaen og ser litt på tv under pleddet. Kommer meg. 

Jeg har ikke helse til å finne på noe. 

Når min eneste venn sender meld og spør om å finne på noe, sier jeg alltid ja og vi avtaler. Om det er om en uke, eller to mnd. Holder av dato. 

Da kommer jeg meg ut. 

Takk til dere som orker og gidder å sende meld til de som ikke gjør det, det blir satt pris på, og takk for at du ikke holder regnskap på hvor ofte dere tar initiativ,og  ikke legger motparten for hat. 🌹

Anonymkode: 40567...693

Skrevet

Har ei god venninne jeg "snakker" med på snap daglig, opptil flere ganger. Har mange jeg snapper med hver eneste dag. Har noen som alltid er gira på fyll og fanteri i helgene, men jeg prøver å begrense det. Har ett vennepar som vi ofte spiser middag med når de har barnefri helg. Snakker med folk hver eneste dag, men møtes ikke ukentlig

Anonymkode: 2329d...ede

Skrevet

Hver dag. 

Anonymkode: 0d45d...6e5

Skrevet

Hvorfor er dette så SINNSYKT viktig for deg??

Anonymkode: ebb5a...3c5

Skrevet

Mye. Er med en venninne og en kompis en til flere ganger i uken. Pluss at det går en del i snapchat og messenger. 

Skrevet

Sjelden med fortrolige venner etter at vi har flyttet et stykke fra hverandre. Treffer mye oftere bekjentskaper gjennom aktiviteter til ungene, og det er også veldig hyggelig. 

Anonymkode: c866c...810

Skrevet

Hvorfor er dette et dumt tema? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Hvorfor er dette et dumt tema? 

Kanskje ikke tema, men ideen bak. Og grunnen til. Og det evige maset. Og martyrrollen. Osv osv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Kanskje ikke tema, men ideen bak. Og grunnen til. Og det evige maset. Og martyrrollen. Osv osv. 

Skjønner, men er det allikevel greit å gå på person? Ja, ser det er slettet, men…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...