Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #1 Skrevet 7. september 2023 Min datter sliter med lekkasje pga kraftig blødning, har samme selv, men bruker kopp. Det er ikke så lett for ei så ung jente. Noen som har forsøkt menstruse? Hvilken type og hvor bør jeg handle? Anonymkode: 6bb01...9e7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #2 Skrevet 7. september 2023 Vi har fra Lindex, fungerer supert som ekstra beskyttelse. Datteren min blør som en slakegris og blør gjennom rett som det er, nå fanger trusa det opp, veldig greit. Anonymkode: 9b732...8a7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #3 Skrevet 7. september 2023 Kopp? Er det anbefalt? Tampong er vel det beste nå i begynnelsen? Mulig jeg er gammeldags. Men jeg bruker bestemortruse og tøybind. Jeg liker få alt ut. Anonymkode: 806e4...fb7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #4 Skrevet 7. september 2023 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Vi har fra Lindex, fungerer supert som ekstra beskyttelse. Datteren min blør som en slakegris og blør gjennom rett som det er, nå fanger trusa det opp, veldig greit. Anonymkode: 9b732...8a7 Bruker hun bind inni? Anonymkode: 5b25a...a7f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #5 Skrevet 7. september 2023 Mens truse er noe av det ekleste jeg har hørt om. Æsj. Håper folk bruker det I TILLEGG . Anonymkode: f5fb7...d2e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #6 Skrevet 7. september 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Mens truse er noe av det ekleste jeg har hørt om. Æsj. Håper folk bruker det I TILLEGG . Anonymkode: f5fb7...d2e Ikke mens truse, MENSTRUSE. Hva med ordet utflod? Er det også ekkelt? Har noe med hygiene å gjøre. Kanskje du bare skal følge tråden, du kan jo lære noe nytt. Anonymkode: 806e4...fb7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #7 Skrevet 7. september 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Ikke mens truse, MENSTRUSE. Hva med ordet utflod? Er det også ekkelt? Har noe med hygiene å gjøre. Kanskje du bare skal følge tråden, du kan jo lære noe nytt. Anonymkode: 806e4...fb7 Mobilen deler opp ord - beklager det Utflod er naturlig. Menstruse er en truse man kan bruke i stede for bind, det virker meget uhygenisk og grisete ut Anonymkode: f5fb7...d2e
Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #9 Skrevet 7. september 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Bruker hun bind inni? Anonymkode: 5b25a...a7f Ja, bind eller tampong. Men slipper engste seg for lekkasjer, og ikke minst slipper hun lekkasjer i senga. Det var et problem tidligere at nattbindene flytter litt på seg eller hun blør for mye og vips er sengetøyet griset til. Nå blir bare menstrusen litt griset til og den er enkel å vaske. En helt annen ro over det å ha mensen, deilig å slippe engste seg, sove på håndklær osv som hun gjorde før. Anonymkode: 9b732...8a7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #10 Skrevet 7. september 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Anonym bruker skrev (2 timer siden): Menstruse er en truse man kan bruke i stede for bind Nei Anonymkode: 806e4...fb7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #11 Skrevet 7. september 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Kopp? Er det anbefalt? Tampong er vel det beste nå i begynnelsen? Mulig jeg er gammeldags. Men jeg bruker bestemortruse og tøybind. Jeg liker få alt ut. Anonymkode: 806e4...fb7 Men jeg skriver jo at jeg bruker kopp, men det er ikke riktig for min datter. Derfor jeg spør om erfaring, i og med jeg ikke bruker selv. Anonymkode: 6bb01...9e7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #12 Skrevet 7. september 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja, bind eller tampong. Men slipper engste seg for lekkasjer, og ikke minst slipper hun lekkasjer i senga. Det var et problem tidligere at nattbindene flytter litt på seg eller hun blør for mye og vips er sengetøyet griset til. Nå blir bare menstrusen litt griset til og den er enkel å vaske. En helt annen ro over det å ha mensen, deilig å slippe engste seg, sove på håndklær osv som hun gjorde før. Anonymkode: 9b732...8a7 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Vi har fra Lindex, fungerer supert som ekstra beskyttelse. Datteren min blør som en slakegris og blør gjennom rett som det er, nå fanger trusa det opp, veldig greit. Anonymkode: 9b732...8a7 Takk for svar. Så det holder ikke med kun menstruse? Må bruke noe i tillegg? Uansett sikkert bedre enn å blø gjennom, det er jo ikke stas akkurat på ungdomsskolen. Anonymkode: 6bb01...9e7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #13 Skrevet 8. september 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Takk for svar. Så det holder ikke med kun menstruse? Må bruke noe i tillegg? Uansett sikkert bedre enn å blø gjennom, det er jo ikke stas akkurat på ungdomsskolen. Anonymkode: 6bb01...9e7 Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil, men jo, menstruse er vel ment som alternativ til bind eller tampong. Men hvis hun blør så mye, hadde jeg ikke stolt på trusen alene. Anonymkode: fb934...090
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #14 Skrevet 8. september 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Men jeg skriver jo at jeg bruker kopp, men det er ikke riktig for min datter. Derfor jeg spør om erfaring, i og med jeg ikke bruker selv. Anonymkode: 6bb01...9e7 Derfor ga jeg deg jo et bra svar. Som du uten grunn siterte på...? Anonymkode: 806e4...fb7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #15 Skrevet 8. september 2023 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Derfor ga jeg deg jo et bra svar. Som du uten grunn siterte på...? Anonymkode: 806e4...fb7 Det stod: kopp? Er det anbefalt? Men tråden her ett ett spørsmål rundt erfaring med menstruse, siden jeg selv bruker kopp og det er ikke så lett å bruke for datter. Tamponger blør hun gjennom etter en halv time. Mulig jeg misforstår svaret ditt eller formulerte meg feil i hovedinnlegg 🤷🏼♀️ Anonymkode: 6bb01...9e7
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #16 Skrevet 8. september 2023 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Det stod: kopp? Er det anbefalt? Men tråden her ett ett spørsmål rundt erfaring med menstruse, siden jeg selv bruker kopp og det er ikke så lett å bruke for datter. Tamponger blør hun gjennom etter en halv time. Mulig jeg misforstår svaret ditt eller formulerte meg feil i hovedinnlegg 🤷🏼♀️ Anonymkode: 6bb01...9e7 Du klarte ikke å lese "Men jeg bruker bestemortruse og tøybind. Jeg liker få alt ut"? Leseforståelse er greit. Anonymkode: 806e4...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå