Gå til innhold

Startlån fra kommunen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Varierer veldig. Jeg fikk det innvilget etter 2 mnd. Det som kan være en utfordring nå, er at det er så sent på året. De har en viss sum per år, så i verste fall må du søke på nytt etter årsskiftet.

Anonymkode: 23232...e61

Søsteren min fikk beskjed om å søke igjen over nyttår, årets pott var brukt opp.

Så hun hadde noen runder i banken, og fikk kausjonere i mammas bolig, så fikk hun til slutt et vanlig lån og kunne kjøpe leiligheten som lå til salgs.

Anonymkode: 21586...730

Er det noen som har lyst å dele hvor mye de, eller noen de kjenner, fikk i lån? Jeg har søkt om opp til 2,3 mill og har ca 480’ i inntekt. Ingen gjeld, men heller ikke særlig med egenkapital. 

hi

Anonymkode: fadb5...42b

Annonse

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Er det noen som har lyst å dele hvor mye de, eller noen de kjenner, fikk i lån? Jeg har søkt om opp til 2,3 mill og har ca 480’ i inntekt. Ingen gjeld, men heller ikke særlig med egenkapital. 

hi

Hvordan har du egentlig tenkt å få det til å gå rundt??

Anonymkode: 3ca4b...a26

Anonym bruker skrev (1 time siden):

hi

Det var mye, klarer du betjene det?

Søsteren min er ufør på minstesats, vet ikke hvor mye det er, men hun ville ha 1.490, og har ingen barn.

Barn i regnskapet forminsket betjeningsevnen veldig.

Anonymkode: 21586...730

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hvordan har du egentlig tenkt å få det til å gå rundt??

Anonymkode: 3ca4b...a26

Jeg er ikke HI, men 2,3 går helt fint, litt avhengig av antall barn, men la oss si to f eks. Utbetalt ca.30000 mnd, med startlåns rente og 30 år løpetid er det ca 11-12000 i mnd .. server ikke så mye som kan leies til den prisen en gang, så mye mer gunstig med kjøp 

Anonymkode: f0208...e21

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

hi

Fikk 3,2 mill. 620000 i inntekt. 

Anonymkode: ad3f7...2c5

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Jeg er ikke HI, men 2,3 går helt fint, litt avhengig av antall barn, men la oss si to f eks. Utbetalt ca.30000 mnd, med startlåns rente og 30 år løpetid er det ca 11-12000 i mnd .. server ikke så mye som kan leies til den prisen en gang, så mye mer gunstig med kjøp 

Utbetalt 30’ er da ikke en årslønn som HI har??

Anonymkode: 5ef0c...2ba

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Med 480 i lønn? Det er omtrent det jeg har med ca 200’ mer i årslønn før skatt

Anonymkode: 5ef0c...2ba

Mest sannsynlig fordi du skattes sammen med mannen din eller samboer, eller har en del formue og ingen gjeld f eks   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...