Gå til innhold

Tips til 50 års gave til moren til barnet mitt sin venn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

En fin blomsterbukett

Vin/bobler

Lyslykt med lys (evt til og ha ute)

Anonymkode: 0cc55...17a

Har lurt på lyslykt med lys. Det er noe som man har som minne. Det andre blitt drukket og visner. Lurer litt på smykke og. Er det en ide? Men vet ikke helt stilen. 

Anonymkode: 83ab1...023

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Har lurt på lyslykt med lys. Det er noe som man har som minne. Det andre blitt drukket og visner. Lurer litt på smykke og. Er det en ide? Men vet ikke helt stilen. 

Trenger hun et minne fra en litt fjern bekjent? Smykke er en venninnegave. Kjøp en potteplante om du vil at den skal vare litt. 

Anonymkode: cee30...5fd

Jeg blir 50 snart og hadde blitt kjempeglad for lyslykt m lys . er også enig med deg i at det er kjekt med noe som varer og som man kan minnes den som ga gaven lenge. Ellers er det jo fint å få potteplante med en fin krukke. jeg hadde også likt å få sett til badet eller kjøkkenet til å ha zalo, såpe, tannbørster, vaskepulver o.l i . 

jeg bruker enkle smykker og liker A&C, Snö of sweden mm

Anonymkode: 93b7e...252

Annonse

Jeg blir 50 snart og hadde blitt kjempeglad for lyslykt m lys . er også enig med deg i at det er kjekt med noe som varer og som man kan minnes den som ga gaven lenge. Ellers er det jo fint å få potteplante med en fin krukke. jeg hadde også likt å få sett til badet eller kjøkkenet til å ha zalo, såpe, tannbørster, vaskepulver o.l i . 

jeg bruker enkle smykker og liker A&C, Snö of sweden mm

Anonymkode: 93b7e...252

Takk for gode tips her. 

Det og hadde vært noe å gi. 

Ikke alle er like begeistret for lukter. 

Hadde gått for plante, bukett eller lykt med lys. 😊😊

Ikke alkohol. 

Anonymkode: b2db2...14c

Jeg hadde faktisk ikke kjøpt noe til en så fjern bekjent som dette høres ut som. Det skaper et press om at de må begynne å gi deg gaver og det er nok det siste folk ønsker. Enda flere å gi gaver til. Jeg hadde faktisk ikke satt pris på om foreldre til barnas venner ga meg gaver av den grunnen. 

Anonymkode: 3d3c9...441

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Lysklykt er kjempefint. Ikke kjøp smykke.

Anonymkode: fea6b...8eb

Hadde jeg fått er smykke av mor til et av barnas venner hadde jeg trodd vedkommende var sprø. 
Bobler eller god sjokolade hadde jeg satt pris på, eller gavekort på den lokale sportsbutikken. Rituals er nice, men vanskelig å treffe med ting som lukter. 

Anonymkode: a6a32...bf0

Jeg hadde ikke kjøpt en gave til en betjent såfremt jeg ikke var invitert til fest/feiring. Slikt skaper fort en ubalanse og forventninger om at du og må få gaver når du fyller året ditt. Følge opp med enda flere datoer og gavekjøp. Hadde jeg fått noe slik av en bekjent via barna mine hadde jeg blitt satt ut og stresset meg opp for å passe på å gi tilbake ved korrekt hele alder. Heller send en hyggelig melding på dagen, som blir en av mange meldinger, og ikke forvent at hun gjør tilsvarende for deg i retur. 

Anonymkode: 59f41...3bd

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Hva er det med denne hypen rituals?

Anonymkode: 3620b...082

Det lurer jeg også på. Synes i utgpkt kremer og typiske ting de har på Rituals er supert å både få og gi. Men det er rart at det alltid må være fra Rituals? Samme i min omgangskrets og på jobb. Venninegaver, vertinnegaver = Rituals, hver eneste gang. (Og sånn har det vært i mange år).

Anonymkode: abb2f...9a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...