Gå til innhold

Trenger anbefalinger til DEO!!

Anbefalte innlegg

Har i årevis brukt en deo (DKNY be delicious) som nå har gått ut av produksjon. Og nå finner jeg ingen som lukter godt og forhindrer svette?! Jeg svetter mye mer enn før, kan bli våt under armene nå, det ble jeg aldri med gammel deo. Liker best sånn type som er litt «kremete», ikke så vanndig. Så, har DU en deo du er fornøyd med?

Anonymkode: e5564...a61

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442641-trenger-anbefalinger-til-deo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg byttet til Biotherm da jeg kom i overgangsalderen, og har aldri sett meg tilbake 

Plutselig svetter man som en gris, og stinker verre enn en tenåring 🙈

Jeg ble anbefalt biotherm og er veldig fornøyd.

Anonymkode: 0f682...1a5

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er opptatt av å både unngå engangs plastemballasje og aluminiumklorid. Etter en del desperat leting, og avvik fra både regelen om plast og aluminium, er jeg utrolig fornøyd med nuud. 

Anonymkode: 59fa7...7c4

Du får slutte å kaste plasten i naturen, så kan du kjøpe ting i plastemallasje. 

Anonymkode: b0baa...f27

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Du får slutte å kaste plasten i naturen, så kan du kjøpe ting i plastemallasje. 

Anonymkode: b0baa...f27

Så enkelt mener ikke jeg at det er. Har selvsagt aldri kastet plast i naturen. Men alt som ikke er helt 100% rengjort, det være seg emballasje til deo, ketchup shampoo mm, blir ikke gjenvunnet. Når det ikke er 100% gjenvinnbart ved normal bruk, lar jeg være der det er mulig. Kjempegod deo (nuud m.fl.) får man i 100% komposterbart materiale, eller i metallbeholder med refill, altså fullt mulig å la være å kaste plastbeholder med seriestart. Plastemballasje der det ikke er nødvendig unngår jeg av miljøhensyn. Hvordan du sørger for å leve mest mulig bærekraftig dår være opp til deg. 

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg er opptatt av å både unngå engangs plastemballasje og aluminiumklorid. Etter en del desperat leting, og avvik fra både regelen om plast og aluminium, er jeg utrolig fornøyd med nuud. 

Forhindrer den våte armhuler? Dvs er den god, eller bare "ganske god i betraktning av at jeg unngår plastemballasje og aluminiumkorid"?

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Å giiidamei. 

Anonymkode: 32f73...a5b

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har i årevis brukt en deo (DKNY be delicious) som nå har gått ut av produksjon. Og nå finner jeg ingen som lukter godt og forhindrer svette?! Jeg svetter mye mer enn før, kan bli våt under armene nå, det ble jeg aldri med gammel deo. Liker best sånn type som er litt «kremete», ikke så vanndig. Så, har DU en deo du er fornøyd med?

Jeg er veldig fornøyd med Clarins sin deo. 

Anonymkode: 15380...fb9

Annonse

Jeg er fornøyd med Sterilan (mild aloe vera) fra matbutikken! Det er ikke sånn at jeg kun bruker kosmetikk fra billigste hylle, tvert i mot egentlig. Men jeg synes gjennomgående at de dyrere deodorantene er mer klissete og stopper svette dårligere.

Anonymkode: 075bd...1c6

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Forhindrer den våte armhuler? Dvs er den god, eller bare "ganske god i betraktning av at jeg unngår plastemballasje og aluminiumkorid"?

Den er veldig god. Ikke bare helse- og miljøhensyn tatt i betraktning. Blir ikke våt når jeg blir varm, den lukter ikke noe annet den rent, og det holder å bruke den ca hver 3. dag. Huden i armhulen reagerer ikke på den heller. 

Jeg har slitt med svette og sur lukt etter 2 minutter med tettsittende genser. Problemet ble borte når jeg begynte å bruke sanex extra control.

Sanex har flere, denne er med blå kork. Og det står extra control på. Må ikke forveksles med den som står protector på. Den gir ikke samme effekt. Best av alt, den koster 26 kroner på normal!

Anonymkode: 98987...2b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...