Gå til innhold

Flaut og veldig rart!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg tisset på meg i natt!

Var utrolig trøtt i går og drakk et glass vin før jeg la meg. Tenkte at jeg burde gått på wc, men sovnet. Våknet klissvåt etter 3timer. Så ekkelt og flaut!

Noen andre som har opplevd det?

Anonymkode: 1fc15...404

Det skjedde meg for mange år siden. Drakk meg full på mack. Da pisset jeg på meg. Aldri drukket det siden. 

Anonymkode: 0662f...1ee

Annonse

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Nei æsj

Anonymkode: 1636e...903

Æsj? Du har ikke akkurat bevisst kontroll over blæra mens du sover.  Det er flere som sliter med dette. Men fordi det er tabu, snakkes det svært lite om. 

Jeg har ei som har begynt på videregående. Hun har uhell hver natt, og bruker derfor bleie enda. Ingenting feil. Prøvd alt som finnes av medisiner, alarmer og rutiner. Alt forgjeves. Siden det er så stort sosialt stigma, gjør det at hun ikke kan delta fullt ut sosialt. Ingen overnattinger med venner, og ikke dele rom på klasseturer. Tenk hvis dette var noe man slapp å skamme seg for?! 

Anonymkode: 3dfc5...a23

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Æsj? Du har ikke akkurat bevisst kontroll over blæra mens du sover.  Det er flere som sliter med dette. Men fordi det er tabu, snakkes det svært lite om. 

Jeg har ei som har begynt på videregående. Hun har uhell hver natt, og bruker derfor bleie enda. Ingenting feil. Prøvd alt som finnes av medisiner, alarmer og rutiner. Alt forgjeves. Siden det er så stort sosialt stigma, gjør det at hun ikke kan delta fullt ut sosialt. Ingen overnattinger med venner, og ikke dele rom på klasseturer. Tenk hvis dette var noe man slapp å skamme seg for?! 

Ikke for å være noe besserwisser her, men har dere forsøkt kiropraktor? Sønnen vår slet også veldig, men hadde god bedring av det. Hadde noen virvler litt i klem, som styrte nervebanene til blæra

Anonymkode: 9d8dc...9c6

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Selvfølgelig er det noe galt...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg tisset på meg i natt!

Var utrolig trøtt i går og drakk et glass vin før jeg la meg. Tenkte at jeg burde gått på wc, men sovnet. Våknet klissvåt etter 3timer. Så ekkelt og flaut!

Noen andre som har opplevd det?

Anonymkode: 1fc15...404

Jeg opplevde det. Husker ikke om det var før eller etter barn, skjedde bare én gang. 

Jeg fikk rhinexin av legen, men var bare med den gangen. Det går fint.

Anonymkode: 5bd12...abc

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg opplevde det. Husker ikke om det var før eller etter barn, skjedde bare én gang. 

Jeg fikk rhinexin av legen, men var bare med den gangen. Det går fint.

Anonymkode: 5bd12...abc

Du mener kanskje minirin? :)

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Selvfølgelig er det noe galt...

Selvsagt. Jeg regner med du kan komme med fasiten da, siden hun er utredet både ved lokalsykehus og Rikshospitalet? Konklusjonen til sykehuset er at hun sover for tungt, men det i seg selv er verken en sykdom eller noe galt. 

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Ikke for å være noe besserwisser her, men har dere forsøkt kiropraktor? Sønnen vår slet også veldig, men hadde god bedring av det. Hadde noen virvler litt i klem, som styrte nervebanene til blæra

Hun har ikke vært hos kiropraktor. Hun har tatt MR og CT uten at de har sett noe galt.  Jeg er veldig skeptisk til kiropraktor etter at en valgte å manipulere nakken min med nakkeptolaps (visste ikke om den, men burde vært mistenkt pga. symptomer) . Det ble haste operasjon på Ullevål, så er skeptisk til knekking av ryggrad. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Selvsagt. Jeg regner med du kan komme med fasiten da, siden hun er utredet både ved lokalsykehus og Rikshospitalet? Konklusjonen til sykehuset er at hun sover for tungt, men det i seg selv er verken en sykdom eller noe galt. 

Hun har ikke vært hos kiropraktor. Hun har tatt MR og CT uten at de har sett noe galt.  Jeg er veldig skeptisk til kiropraktor etter at en valgte å manipulere nakken min med nakkeptolaps (visste ikke om den, men burde vært mistenkt pga. symptomer) . Det ble haste operasjon på Ullevål, så er skeptisk til knekking av ryggrad. 

Oij, det hørtes smertefullt ut. Skjønner du er skeptisk da :)  Jeg har bare god erfaring med kiropraktor og tok han med til hun jeg brukte. Manuellterapeut kan jo også gjøre det samme uten at det er så "brutalt". Men da høres det ut som dere har sjekket det meste :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...