Anonym bruker Skrevet 4. september 2023 #1 Skrevet 4. september 2023 Jeg har fått innvilget å få dekket bukplastikk formå fjerne overskuddshud på magen, etter keisersnitt. Jeg er liten av vekst og var gravid «bare på magen», magen var diger og huden strakk seg voldsomt. Den trakk seg ikke sammen. Jeg har mange spørsmål, og håper noen vil dere erfaringer. Hvordan opplevde du operasjonen og tiden etter? Ble du fornøyd? Hvor lang tid tok det før du var på beina igjen, og eksempelvis kunne trene. Setter stor pris på svar ❤️ Anonymkode: c006d...dab
Anonym bruker Skrevet 4. september 2023 #2 Skrevet 4. september 2023 Jeg har tatt stor buk, altså bare snittet nederst. Var rimelig vondt de første døgna, men jeg klarte meg med Paracet og Ibux (man får med oxynorm) Akkurat da jeg var operert skjedde det fryktelig mye som krevde at jeg bare måtte suck it up og fungere noenlunde normalt. Var nødt til å kjøre bil på dag 3 feks (ikke å anbefale). Gikk små turer etter en uke. lykke til! Anonymkode: cccf4...50f
Anonym bruker Skrevet 4. september 2023 #3 Skrevet 4. september 2023 Tusen takk for svar ❤️ Er du fornøyd med resultatet? Hvor lang tid måtte du vente fra du var på utredning til du hadde operasjonen? Anonymkode: c006d...dab
Anonym bruker Skrevet 4. september 2023 #4 Skrevet 4. september 2023 Jeg har ikke gjort det selv, men en venninne fikk det innvilget etter å ha fått tvillinger. Hun sydde sammen magemusklene og fjernet ganske mye overflødig hud. Hun er barnehagelærer, så hun var sykemeldt i 6 uker, vil tro du kan jobbe tidligere om du har en roligere jobb uten løft. Hun var på beina med en gang egentlig, men var ganske bøyd fremover første dagene. De syr ganske stramt så det tok litt tid før hun kunne strekke seg ut skikkelig uten at det gjorde vondt. Hun trente ikke så lenge hun var sykemeldt, men gikk turer med hunden (hun har en bitteliten hund) en ukes tid etter operasjonen. Hun ble operert på en privatklinikk som har refusjonsordning med nav, så hun ventet ikke så lenge, mener hun var på konsultasjon rett før jul og ble operert før påske. Hun er veldig fornøyd. Anonymkode: 7a430...7d8
Anonym bruker Skrevet 4. september 2023 #5 Skrevet 4. september 2023 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Tusen takk for svar ❤️ Er du fornøyd med resultatet? Hvor lang tid måtte du vente fra du var på utredning til du hadde operasjonen? Anonymkode: c006d...dab Jeg tok det privat, men vet at sykehusene opererer med ulik praksis på ventetid. Meld deg inn i gruppa bukplastikk på Facebook, de damene har peiling! jeg er veldig fornøyd! Har lagt på meg masse pga medisiner, men magen er fortsatt grei Anonymkode: cccf4...50f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå