Gå til innhold

Sur strikker på woolit fordi jeg nevnte at hun ikke hadde strikket genseren i armene som på bildet?

Anbefalte innlegg

Jeg la ut et oppdrag på woolit og mest mulig detaljert på mønsteret. At jeg vil helst ha det helt likt som på bildet

strikkeren sendte meg et lite sneak peak siden jeg hadde ønsket det, men merket at hun ikke hadde strikket mønsteret på armene som i bildet jeg la på oppdraget? Jeg ønsket jo helt nøyaktigt som på bildet.. og menye at hun ikke kunne gjøre noe pga hun hadde begynt på det allerede..

og man betaler jo en tusenlapp for dette.. nesten 3000kr betalte jeg. Er det ok at en strikker legger vekk noen små mønsteret? 
ble litt skuffet at hun ikke tok disse små mønstrene på 😕 

Anonymkode: f282d...0ff

Fortsetter under...

Hun kan da endre på det. Er bare å rekke opp og lage mønster. Ellers ville jeg ikke betalt og ikke hentet. En avtale er en avtale

Anonymkode: 76725...b8c

Det er for dårlig. Da får hun rekke opp og gjøre det på nytt. Når man strikker på bestilling og får betalt, kan man ikke gå utenom bestillingen. Hvis jeg betaler en snekker for å lage et spisebord med visse detaljer, kan han ikke lage et bord med andre detaljer. Samme gjelder for en som strikker.

Anonymkode: 6fe05...9a9

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun kan da endre på det. Er bare å rekke opp og lage mønster. Ellers ville jeg ikke betalt og ikke hentet. En avtale er en avtale

De sender det via frakt tror jeg, men ja ble skuffet når hun valgte å gjøre endringer en det som var på bildet..

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Det er for dårlig. Da får hun rekke opp og gjøre det på nytt. Når man strikker på bestilling og får betalt, kan man ikke gå utenom bestillingen. Hvis jeg betaler en snekker for å lage et spisebord med visse detaljer, kan han ikke lage et bord med andre detaljer. Samme gjelder for en som strikker.

Anonymkode: 6fe05...9a9

Detaljene var små men forstå ikke hvorfor hun ikke tok dem med

F79EE7B1-D854-42CD-BED4-484D1C32D8E7.jpeg

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

De sender det via frakt tror jeg, men ja ble skuffet når hun valgte å gjøre endringer en det som var på bildet..

Men har du allerede betalt da? 

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men har du allerede betalt da? 

Woolit holder pengene og strikker får pengene når varen er ferdig og sendt

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Woolit holder pengene og strikker får pengene når varen er ferdig og sendt

Da må du ta kontakt og si fra at det ikke kan betales fordi det er en feil på varen

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Da må du ta kontakt og si fra at det ikke kan betales fordi det er en feil på varen

Dette. Selvfølgelig skal du ha det du bestilte.

Anonymkode: dfd35...cab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...