Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #26 Skrevet 7. september 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hvilke kriterier tenker du en mann ser etter for sex? Og hvilke for forhold? Anonymkode: b025b...948 De menn som ser to kategorier damer, slik du deler inn, en for sex, og en for forhold, er ikke din type. Den typen menn du leter etter ser etter velkledde og velstelte damer. Damer som ser litt ordentlige ut vil alltid være interessante å være med, også for sex, selvsagt. Men de må hinte at de er tilgjengelige, for begge deler. Det er enkelt, det er bare å være positiv og hyggelig. Vise at du er åpen og ønsker kontakt, ønsker å bli kjent. Menn mistolker ofte blide hyggelige kvinner, de tror de flørter og er åpen for nærhet og sex. Det er jo til din fordel, da det er nettopp det du søker. Menn er forfengelige på sin måte. Kvinner som viser interesse vil alltid være interessante, det er smigrende uansett utseende faktisk. Kvinner er kvinner, for en mann, stort sett. Ingen kan gi mannen mer selvtillit enn en kvinne. Ikke mange av oss menn er vant med at kvinner nærmer seg på denne måten. Mye mindre enn dere kvinner. Det skaper nysgjerrighet hos han. De aller fleste menn vil ganske straks tenke på sex, hvis en kvinne viser interesse. Når han forstår at du er interessert, vil han vurdere om han kunne tenkt seg sex med deg. Mange menn tenker på sex lenge før en kvinne har sagt et eneste ord. I andre tilfeller, dersom hun er langt unna å være "nattens dronning" da må han like henne som person. Fysisk og emosjonell nærhet, vil gradvis trekke han til deg, også seksuelt. Er du hyggelig så vil hans lyst på sex med deg vokse seg gradvis større. Litt slik som kvinner oftest forelsker seg, gjennom nærhet og trygghet som utgangspunkt for varme følelser. Mannens lyst på sex er alltid til stede, oftest i forkant, og den vokser seg alltid større når han får positiv oppmerksomhet og liker deg som person. De aller fleste menn kan ha sex med nær sagt hvilken kvinne som helst, og sette stor pris på det. Men du må la han vente litt, ikke gi han alt med en gang, du må kreve litt tilbake. Det er en hårfin balanse. Du må vise at du har selvrespekt og integritet, vise at du er verdifull. Kvinner skal være det for en mann. Kvinner som elsker seg selv, og vet hvor verdifulle de er for en mann, er de mest attraktive. Dersom de formidler dette på en sympatisk måte, ikke ved arroganse eller en sur holdning. Lar du han slippe til for raskt og enkelt gjelder: Easy come, easy go. Når dere er kommet så langt at sex er aktuelt bør du gi han følelsen av at han kan "bruke" kroppen din. Altså ikke være slik at han må bruke makt og bryte og brekke for å få det han vil. Vær myk og tilgjengelig for han. Da føler han at du er med, og elsker det han gjør med deg. Selvsagt ikke uten at han følger dine grenser. Håper du får noen positive ideer, selv om ikke alt jeg skriver er til nytte, lykke til Anonymkode: 7b6b1...a4a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #27 Skrevet 7. september 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): De menn som ser to kategorier damer, slik du deler inn, en for sex, og en for forhold, er ikke din type. Den typen menn du leter etter ser etter velkledde og velstelte damer. Damer som ser litt ordentlige ut vil alltid være interessante å være med, også for sex, selvsagt. Men de må hinte at de er tilgjengelige, for begge deler. Det er enkelt, det er bare å være positiv og hyggelig. Vise at du er åpen og ønsker kontakt, ønsker å bli kjent. Menn mistolker ofte blide hyggelige kvinner, de tror de flørter og er åpen for nærhet og sex. Det er jo til din fordel, da det er nettopp det du søker. Menn er forfengelige på sin måte. Kvinner som viser interesse vil alltid være interessante, det er smigrende uansett utseende faktisk. Kvinner er kvinner, for en mann, stort sett. Ingen kan gi mannen mer selvtillit enn en kvinne. Ikke mange av oss menn er vant med at kvinner nærmer seg på denne måten. Mye mindre enn dere kvinner. Det skaper nysgjerrighet hos han. De aller fleste menn vil ganske straks tenke på sex, hvis en kvinne viser interesse. Når han forstår at du er interessert, vil han vurdere om han kunne tenkt seg sex med deg. Mange menn tenker på sex lenge før en kvinne har sagt et eneste ord. I andre tilfeller, dersom hun er langt unna å være "nattens dronning" da må han like henne som person. Fysisk og emosjonell nærhet, vil gradvis trekke han til deg, også seksuelt. Er du hyggelig så vil hans lyst på sex med deg vokse seg gradvis større. Litt slik som kvinner oftest forelsker seg, gjennom nærhet og trygghet som utgangspunkt for varme følelser. Mannens lyst på sex er alltid til stede, oftest i forkant, og den vokser seg alltid større når han får positiv oppmerksomhet og liker deg som person. De aller fleste menn kan ha sex med nær sagt hvilken kvinne som helst, og sette stor pris på det. Men du må la han vente litt, ikke gi han alt med en gang, du må kreve litt tilbake. Det er en hårfin balanse. Du må vise at du har selvrespekt og integritet, vise at du er verdifull. Kvinner skal være det for en mann. Kvinner som elsker seg selv, og vet hvor verdifulle de er for en mann, er de mest attraktive. Dersom de formidler dette på en sympatisk måte, ikke ved arroganse eller en sur holdning. Lar du han slippe til for raskt og enkelt gjelder: Easy come, easy go. Når dere er kommet så langt at sex er aktuelt bør du gi han følelsen av at han kan "bruke" kroppen din. Altså ikke være slik at han må bruke makt og bryte og brekke for å få det han vil. Vær myk og tilgjengelig for han. Da føler han at du er med, og elsker det han gjør med deg. Selvsagt ikke uten at han følger dine grenser. Håper du får noen positive ideer, selv om ikke alt jeg skriver er til nytte, lykke til Anonymkode: 7b6b1...a4a Takk for godt innlegg og informasjon til meg og takk for lykke til 😊 Får se hvordan dette kan gå 😅 Er en tilbaketrukket dame og er ikke flink til å bli kjent med ny mennesker og da spesielt menn. Har flørtet lite med menn. Min usikkerthet er gjerne et minus? Anonymkode: b025b...948
Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #28 Skrevet 7. september 2023 Anonym bruker skrev (På 4.9.2023 den 12.59): Jeg er sammen med en hvor vi begge vet at det ikke kommer til å vare evig, og vi skal ikke flytte sammen på noe tidspunkt eller delta i den andres familiefester e.l. Men vi har et nært og fint forhold, fine samtaler og fantastisk sex, og er nok veldig glade i hverandre, selv om vi ikke sier "jeg elsker deg". Vi ses hver/annenhver uke litt avhengig av hva vi ellers skal, og forholdet vårt er kjemisk renset for hverdager og stress. Vi spiser ute, går på bar, møtes hjemme til en flaske champagne på terrassen i sola osv; ren luksus, med andre ord. Vi har møtt noen av hverandres venner, men vi er enige om at han f.eks. ikke skal møte barna mine (han har ikke barn). Det har vart i halvannet år nå, så det kan godt la seg gjøre, tydeligvis (det trodde jeg ikke før). God sex for meg er avhengig av nærhet, humor og en mann som kjenner meg godt, så bare rene sex-møter hadde ikke kunnet gitt meg noen glede rent fysisk. Anonymkode: 14581...829 Du har akkurat det jeg ønsker meg, den slags relasjon har vært en drøm i flere år. Kan jeg spørre hvordan dere møttes? Anonymkode: 01c12...0b0
Anonym bruker Skrevet 7. september 2023 #29 Skrevet 7. september 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Takk for godt innlegg og informasjon til meg og takk for lykke til 😊 Får se hvordan dette kan gå 😅 Er en tilbaketrukket dame og er ikke flink til å bli kjent med ny mennesker og da spesielt menn. Har flørtet lite med menn. Min usikkerthet er gjerne et minus? Anonymkode: b025b...948 Det går sikkert bra, bare du gir skjebnen et lite dytt. For noe må du gjøre selv. Usikkerhet trenger ikke være noe minus. Stille vann har dypest grunn. Et viktig savn gjør de fleste usikre. En god start kan være å finne noen å ha sex med. Det finner du. Har du flaks er den første også den rette. Ikke gi opp håpet. Anonymkode: 7b6b1...a4a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #30 Skrevet 8. september 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det går sikkert bra, bare du gir skjebnen et lite dytt. For noe må du gjøre selv. Usikkerhet trenger ikke være noe minus. Stille vann har dypest grunn. Et viktig savn gjør de fleste usikre. En god start kan være å finne noen å ha sex med. Det finner du. Har du flaks er den første også den rette. Ikke gi opp håpet. Anonymkode: 7b6b1...a4a Takk for det! Får se hva som skjer. Anonymkode: b025b...948
Anonym bruker Skrevet 8. september 2023 #31 Skrevet 8. september 2023 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Du har akkurat det jeg ønsker meg, den slags relasjon har vært en drøm i flere år. Kan jeg spørre hvordan dere møttes? Anonymkode: 01c12...0b0 Vi møttes faktisk på en bar en sen nattetime, han var ute med en kamerat, jeg med en venninne. Jeg tenkte da at det kom til å bli en one night stand eller kanskje et par møter til, men plutselig hadde det gått flere måneder og ble bare bedre og bedre. Jeg tror han gikk litt under radaren for meg fordi han er endel yngre, så det falt meg ikke inn at det kunne bli en mer fast relasjon. Jeg er i 40-årene, han i 30-årene, og det tror jeg har betydning. Har du prøvd å date litt yngre menn med en relasjon som min for øyet? Menn i 30-årene synes ofte det er fantastisk å ha et mer uforpliktende forhold uten konstante spørsmål om etablering og barn, som naturlig nok tar mye plass hos jevnaldrende kvinner. Anonymkode: 14581...829
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå