Gå til innhold

Dersom dere vant 100 millioner, hva ville dere har gjor

Anbefalte innlegg

Byttet bilene og gjort den oppussing og endring av hus vi ønsker og da kjøpt alt av arbeid også. Nå gjør vi litt etter litt og alt arbeid gjør vi selv slik at vi slipper ta opp lån. Men når vi kommer til kjøkkenet så blir det verre.....

Samtidig hadde jeg hoppet på jobbytte uten tvil og uten tanke om lønn som "nybegynner" (tenker nemlig bytte litt retning innenfor faget jeg jobber med i dag og har vært aktuell kandidat et par steder, men jeg har ikke turt takket ja enda,- fordi lønna har vært dårligere. Selv om man blir lovet lønnshopp etter endt "opplæring" så er det snakk om 3, kanskje 4 år..) . På sikt vil jeg jo etter disse årene få mer i lønn,- en god del også,- men skummelt å tenke på å måtte knipe inn så lenge, iallefall slik økonomien er her til lands akkurat nå!!

Deretter hadde det blitt hytte og etter DET hadde jeg satt meg ned og sett hva vi har igjen. Investert til pensjon for oss voksne. Satt av til hus og bil for begge barna til den dagen de trenger det og sett på andre mulige investeringer. Kan være kjøpe hus/leilighet som investering kunne vært noe i disse dager når prisene er på vei ned...

Så hadde det blitt gitt litt oftere og litt mer til lokale klubber barna mine har vært med i og til internasjonale veldedige organisasjoner også hadde vi hatt en "reisekonto" og reist mye mer. Langweekender rundt omkring i Europa er noe vi er glad i..

Etterhvert som vi ble eldre så hadde vi kanskje sett på å opprette fond til etterkommere, litt avhengig av hvor mye som stod igjen.

Anonymkode: bd128...d08

Fortsetter under...

Jeg hadde betalt all gjeld, og fullført alle planer/oppussing/utbygging på hus og hage. Satt ti mill på sperret konto til hvert av barna. Investert resten i fond, og fortsatt livet akkurat som i dag, med jobb og alt. 

Anonymkode: a42e7...3cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...