Anonym bruker Skrevet 4. september 2023 #51 Skrevet 4. september 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Katten driter hjemme, så det er vel ikke noe problem. Anonymkode: 41f38...089 Nei, nettopp, ikke noe problem! La katten drite hjemme/plukk opp bæsjen hvis den ikke driter hjemme og hold den i bånd, så er selvsagt katten velkommen på café! Anonymkode: 78185...4a2
Anonym bruker Skrevet 4. september 2023 #52 Skrevet 4. september 2023 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Nei, nettopp, ikke noe problem! La katten drite hjemme/plukk opp bæsjen hvis den ikke driter hjemme og hold den i bånd, så er selvsagt katten velkommen på café! Anonymkode: 78185...4a2 Skal sjekke om folk ser likt på at jeg tar den med på kafé som at folk tar med hund. Den driter bare hjemme har jeg allerede skrevet, så hvorfor føler du for å gjenta at jeg må plukke opp når det ikke er noe å plukke opp? Anonymkode: 41f38...089
Anonym bruker Skrevet 4. september 2023 #53 Skrevet 4. september 2023 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Hvorfor? Sånn at de som er allergisk ikke skal kunne gå noen plass. Er nok hund generelt som det er om ikke skal der og. Anonymkode: 6637c...c56 De få som er så allergisk har medisin for det. Er man så allergisk så ville man også ha reagert om personen kom inn uten hund men med hundehår på klærne. Jeg har selv et barn som har vært svært allergisk, men her valgte vi vaksinering. Skal man ta hensyn til de med allergi så kan man begynne med de som bader i parfyme før de går hjemmefra. Anonymkode: d929d...189
Anonym bruker Skrevet 4. september 2023 #54 Skrevet 4. september 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Skal sjekke om folk ser likt på at jeg tar den med på kafé som at folk tar med hund. Den driter bare hjemme har jeg allerede skrevet, så hvorfor føler du for å gjenta at jeg må plukke opp når det ikke er noe å plukke opp? Anonymkode: 41f38...089 Du vil nok møte like ulike reaksjoner med katten din som andre gjør med hund 😉 Jeg vet ikke hvordan det er med katter, men jeg vet at hunder kan komme til å måtte gå på do også når de er utenfor huset. Som f.eks på tur på vei til café. Det KUNNE jo hende at katten din hadde måttet gå på do før, under eller etter cafeen også, og da må du selvsagt plukke opp. Hvis den IKKE må på do utenfor hjemmet, så er det åpenbart ikke noe å plukke opp. Ikke noe å bli butthurt over det 😀 Anonymkode: 78185...4a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå