Gå til innhold

Ville du tatt initativ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Siste på denne, men er det noen som er enig i at å få en forespørsel eller initiativ er koselig? Det er det eneste jeg vil påpeke at hadde vært hyggelig. 

Anonymkode: bd7de...7c3

Det har du fått flere ganger. Du har fortalt om flere episoder der du er blitt invitert, men det er som regel feil det også. Du blir lei deg fordi noen spør om å møtes en onsdag (i stedet for en lørdag som du ønsket), du blir lei deg for å bli invitert på konsert (fordi andre er blitt invitert før deg), du «ghoster» venner og deres initiativ fordi du er lei deg og fornærmet. Osv.

Anonymkode: 29a93...9fc

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det har du fått flere ganger. Du har fortalt om flere episoder der du er blitt invitert, men det er som regel feil det også. Du blir lei deg fordi noen spør om å møtes en onsdag (i stedet for en lørdag som du ønsket), du blir lei deg for å bli invitert på konsert (fordi andre er blitt invitert før deg), du «ghoster» venner og deres initiativ fordi du er lei deg og fornærmet. Osv.

Hvis du aldri tar imot tilbudet deres fordi du er fornærmet, er det hvert fall ikke rart om de slutter å prøve. Det virker som det skal veldig mye til for å gjøre noe rett for deg. Dessverre. Og det er ikke fordi du egentlig mener å være kjip, men alt tolkes negativt og det ødelegger for deg og vennskapene dine.

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Siste på denne, men er det noen som er enig i at å få en forespørsel eller initiativ er koselig? Det er det eneste jeg vil påpeke at hadde vært hyggelig. 

På tide å stoppe nå. 

Anonymkode: c8c48...757

Takk for svar. Godt å se at noen ser at det ikke er for å være kjipe. Det skjer noen ganger jeg blir invitert og det blir jeg glad for. Tar innover meg de episodene dere påpeker fra fortid jeg har reagert. Trengte gjerne en påminnelse på det. Må prøve å forbedre meg på dette. 

Ha en fin søndagskveld og klar for ny uke ❤️

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Takk for svar. Godt å se at noen ser at det ikke er for å være kjipe. Det skjer noen ganger jeg blir invitert og det blir jeg glad for. Tar innover meg de episodene dere påpeker fra fortid jeg har reagert. Trengte gjerne en påminnelse på det. Må prøve å forbedre meg på dette. 

Ha en fin søndagskveld og klar for ny uke ❤️

Hadde du tatt innover deg noe som helst av det som blir sagt her, så hadde du ikke opprettet nye tråder stadig vekk.

Anonymkode: aa9aa...6cb

Annonse

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hadde du tatt innover deg noe som helst av det som blir sagt her, så hadde du ikke opprettet nye tråder stadig vekk.

Så aldri tråd mener du? 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tror du det? Og hva er positivt? 
Hva er det du tror jeg gjør når vi møtes? 

Hvis du oppfører deg slik som du gjør her så er du jo et jævla mareritt å være i nærheten av

Anonymkode: b77c5...28e

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du «oversvømmer» vennene dine med meldinger om løse avtaler skjønner jeg faktisk godt at de holder en lav profil. De færreste orker en så needy person. 

Anonymkode: c8c48...757

Du har vel rett. 

Annonse

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Ombestemt meg. Tenker jeg gjerne skal la vær å spørre. Så får det heller blir opp til dem da. 

Ikke sant! Det er mye bedre å legge ut snubletråder for vennene dine, så kanskje du er heldig at de klarer å skuffe deg. Du er manipulerende og en dårlig venn! 

Anonymkode: c1a70...31f

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Ombestemt meg. Tenker jeg gjerne skal la vær å spørre. Så får det heller blir opp til dem da. 

Det der er manipulerende oppførsel.

Jeg tenker mer at folk liker å trykke meg ned og si negativt om meg som gjør at jeg mister motet. Først tenker jeg ja da kan jeg lage avtaler og oftest jeg som spør og så hører jeg alle negative ting om meg som gjør at jeg tenker nei det var ikke lurt allikevel. Og hva liker jeg med det? Absolutt ingenting av det. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Glemte et jævla mareritt. 

Du får mye støtte, men gnåler og gnåler helt til folk blir lei og svarer deg skarpt. Først da blir du fornøyd og koser deg i offerrollen. Hver jævla gang! 

Anonymkode: c1a70...31f

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvorfor gjør du dette? (gang på gang). Eneste du straffer her er deg selv. Med en gang noen klarer å snakke deg litt til fornuft, driter du i alt med en gang du får en negativ kommentar. Du suger til deg det negative og ignorerer det positive. Den eneste det går utover er deg selv. Du straffer ikke de idiotiske anonyme brukerne, men deg selv. Hvorfor gir du vilt fremmede så mye oppmerksomhet? Det er ikke de som er vennene dine så hvorfor skal det ha noe å si for dine vennskap? Du sier du vil ha det bedre, men du gjør ikke mye for å få er bedre liv. Det virker som du prøver å finne unnskyldninger for å fortsette som før i dine destruktive spor.

IGNORER de idiotiske svarene som bare gjør det for å provosere. Veldig frustrerende at du gir de all oppmerksomhet mens de fine tilbakemeldinger ignorerer du. Det burde vært omvendt, men slik oppfører du deg jo i det virkelige liv også. Suger til deg det negative og overser det positive som om det ikke har skjedd.

Hvis du virkelig ønsker et bedre liv og å være sosial, må du ta ansvar selv. Nå legger du skylden på noen anonyme på et forum. Det er absurd at det liksom skal styre livet ditt. Ta ansvar for eget liv og fremtid! Det er bare du som kan gjøre det. Vil du fortsette å ha det kjipt, må du også slutte å klage over det, for det er ditt eget velinformerte valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...