Gå til innhold

Ville du tatt initativ

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du får mye støtte, men gnåler og gnåler helt til folk blir lei og svarer deg skarpt. Først da blir du fornøyd og koser deg i offerrollen. Hver jævla gang! 

Anonymkode: c1a70...31f

Spot on!! 🎯

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor gjør du dette? (gang på gang). Eneste du straffer her er deg selv. Med en gang noen klarer å snakke deg litt til fornuft, driter du i alt med en gang du får en negativ kommentar. Du suger til deg det negative og ignorerer det positive. Den eneste det går utover er deg selv. Du straffer ikke de idiotiske anonyme brukerne, men deg selv. Hvorfor gir du vilt fremmede så mye oppmerksomhet? Det er ikke de som er vennene dine så hvorfor skal det ha noe å si for dine vennskap? Du sier du vil ha det bedre, men du gjør ikke mye for å få er bedre liv. Det virker som du prøver å finne unnskyldninger for å fortsette som før i dine destruktive spor.

IGNORER de idiotiske svarene som bare gjør det for å provosere. Veldig frustrerende at du gir de all oppmerksomhet mens de fine tilbakemeldinger ignorerer du. Det burde vært omvendt, men slik oppfører du deg jo i det virkelige liv også. Suger til deg det negative og overser det positive som om det ikke har skjedd.

Hvis du virkelig ønsker et bedre liv og å være sosial, må du ta ansvar selv. Nå legger du skylden på noen anonyme på et forum. Det er absurd at det liksom skal styre livet ditt. Ta ansvar for eget liv og fremtid! Det er bare du som kan gjøre det. Vil du fortsette å ha det kjipt, må du også slutte å klage over det, for det er ditt eget velinformerte valg.

Anonymkode: 29a93...9fc

Takk for svaret ditt. Jeg har ikke et godt svar på hvorfor jeg gjør det og heller ikke hvorfor jeg blir så påvirket av de negative kommentarene om meg. Det bare treffer meg så og blir en sannhet om meg selv og hva andre mener om meg. Og det synes jeg er vondt. Og går i kjelleren og gir opp tankene på at noen kan være interessert i meg på noen som helst måte. Og hvorfor prøve da? Helt sikkert ikke interessant, men forklaring. 

Anonymkode: bd7de...7c3

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Takk for svaret ditt. Jeg har ikke et godt svar på hvorfor jeg gjør det og heller ikke hvorfor jeg blir så påvirket av de negative kommentarene om meg. Det bare treffer meg så og blir en sannhet om meg selv og hva andre mener om meg. Og det synes jeg er vondt. Og går i kjelleren og gir opp tankene på at noen kan være interessert i meg på noen som helst måte. Og hvorfor prøve da? Helt sikkert ikke interessant, men forklaring. 

Dette har du skrevet sikkert hundre ganger. Hva er poenget? Du vil ikke endre deg. Det er ikke noe poeng i at folk her inne prøver mer. 

Anonymkode: 07d4a...5ba

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Hvis du vet at det påvirker deg så voldsomt at du går helt i kjelleren og er villig til å gi opp alle vennene dine pga noen stygge unødvendige kommentarer fra anonyme,  bør du kanskje ikke poste så mye her da? Og nei, dette betyr ikke at du ikke er ønsket noen sted. Det er rett og slett snakk om egenbeskyttelse.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dette har du skrevet sikkert hundre ganger. Hva er poenget? Du vil ikke endre deg. Det er ikke noe poeng i at folk her inne prøver mer. 

Anonymkode: 07d4a...5ba

Jeg vil, men får det ikke til å holde. Jeg skjønner det du skriver. Så du synes det er bortkastet ord. 

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Hvis du vet at det påvirker deg så voldsomt at du går helt i kjelleren og er villig til å gi opp alle vennene dine pga noen stygge unødvendige kommentarer fra anonyme,  bør du kanskje ikke poste så mye her da? Og nei, dette betyr ikke at du ikke er ønsket noen sted. Det er rett og slett snakk om egenbeskyttelse.

Takk. Fint det siste du skrev. Bør gjerne gjøre det mer enn jeg gjør. Tanken min er å høre andres meninger, men tenker ikke over at det skal bli sånn. Er en spontan person som gjerne poster raskt og på refleks. Bare forklaring. 

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Og du vil bekrefte det ja. Takk. 

Hvorfor takker du? Er det dette du ønsker å høre? For du gir deg aldri før noen sprekker og blir ufine. Det er samme visa HVER gang.  Så ‘tar du det til deg’, ‘det er gjerne slikt’ og ‘du skjønner hva vi mener’.

Hver. Jævla. Gang. 

Anonymkode: c1a70...31f

Du tar aldri til deg det positive folk skriver, men du maler og maler på det negative. Det negative kommer aldri før du har sprukket hull på byllen selv, og fremprovosert en ufin kommentar. Da henger du deg på den ene og gnåler og gnåler. Du mener vi tenker du ikke er verdt noe, fordi DU fortsetter å irritere vettet av oss. Hva med å bare la det være? Bare still spørsmål, vær nysgjerrig, ta til deg alt som blir svart inkludert de gode tipsene og rådene som folk gir deg.

Anonymkode: a1884...5fb

Takk for alle svar. Jeg ønsker så klart egentlig ikke å høre negativt om meg, men ser og skjønner at jeg selv henger meg opp i disse og gjerne det virker som jeg ikke ser de positive, men jeg gjør det. For mye fokus på det negative og gjerne i hverdagen. Ja, dette er mine store minus. Skal prøve å ta til meg alt. 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Takk for alle svar. Jeg ønsker så klart egentlig ikke å høre negativt om meg, men ser og skjønner at jeg selv henger meg opp i disse og gjerne det virker som jeg ikke ser de positive, men jeg gjør det. For mye fokus på det negative og gjerne i hverdagen. Ja, dette er mine store minus. Skal prøve å ta til meg alt. 

Hvor lenge skal du melke denne tråden?

Anonymkode: aa9aa...6cb

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Her er du inne på noe! Du skjønner at du henger deg opp i det negative. Da har jeg ett tips til neste gang du oppretter en tråd; IKKE svar på det negative, svar kun på det positive og svar med positivitet og glede! :)

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Her er du inne på noe! Du skjønner at du henger deg opp i det negative. Da har jeg ett tips til neste gang du oppretter en tråd; IKKE svar på det negative, svar kun på det positive og svar med positivitet og glede! :)

En god ide og skal forsøke på det 😊

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hei 🙂

Jeg tenkte ta en lunch i byen på onsdag.

Lyst til å være med?

Da får du ja/nei svar og ferdig med det. 

Anonymkode: f114a...87b

Det blir min nye måte uten å tenke mer på hvem og hva osv. Enklest mulig. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Et siste spm. Hvor lang til mellom hvert møte bør det gå sånn at jeg ikke spør for ofte? Hva liker dere selv? 

En måned tenker jeg personlig er ok.

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Et siste spm. Hvor lang til mellom hvert møte bør det gå sånn at jeg ikke spør for ofte? Hva liker dere selv? 

Om flere har lyst å svare på dette blir jeg glad. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...