Gå til innhold

Hvordan pimpe en Toro-sjokoladekake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står på stand hele helgen og skal i tillegg  levere sjokoladekake. Jeg orker ikke og klarer ikke lage fra bunnen av så det blir Toro uansett. Kan jeg legge til noe som gir den mer wow-faktor?

Anonymkode: 5fec5...a47

Skrevet

Bytte ut halvparten av vannet med appelsinjuice.
NB: Fordelen med den kaken er at den er glutenfri, når alle skal bake fra bunnen av er det mye de med cøliaki ikke kan spise så merk den :)

Anonymkode: 3dc1a...010

Skrevet

Bruk smør ikke olje. Da blir den mye mere saftig og god. Lag glasur og ha på en god mengde😋

Anonymkode: 71a18...9d3

Skrevet

Ha i et ekstra egg og et par ss rømme eller crème fraiche. Bytt vann med juice eller helmelk. Ha i et par ss sterk kaffe. 

Anonymkode: 95037...2ef

Skrevet

Takk for gode tips! Både appelsinjuice og rømme/creme fraiche i samme kake altså?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Takk for gode tips! Både appelsinjuice og rømme/creme fraiche i samme kake altså?

Jeg har bare gjort en av gangen.  Men har hatt både rømme og kaffe.

Anonymkode: 95037...2ef

Skrevet

Skal du ha appelsinjuice i må du huske merke den, for det slår ut for mange allergikere. Min datter hadde gått på den smellen for sjokoladekake pleier hun ikke å reagere på siden det ikke er sitrus i den. 

Jeg lager egen krem. Har ikke noen oppskrift på den, har smelta smør, melis, kakao og nesquick i som jeg smaker meg frem til. Har ett godt lag på. Lager aldri sjokoladekake fra bunn når alle liker den slik.

Anonymkode: 96269...cff

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Kaffe er viktig! 

Ordentlig sterk kaffe, særlig i glasuren. 

Anonymkode: 95f88...116

Skrevet

Mannen min lager verdens beste glasur og har veldig tykt lag på, glasuren er av smør, kakao, melis og kaffe men på slump. Vi lager alltid Toro langpanne til barnebursdag. 

Anonymkode: ef079...a36

Skrevet

Kjøp heller langpanne sjokoladekake fra fryseren på rimi butikken;den er mye bedre!

Anonymkode: 76de2...706

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Kjøp heller langpanne sjokoladekake fra fryseren på rimi butikken;den er mye bedre!

Veldig enig.

Anonymkode: 74777...caa

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Rimi finnes ikke…

Anonymkode: 4e25f...baf

Skrevet

Litt kefir i røra gjør den saftigere. Bruk kokesjokolade og melkesjokolade i glasuren og skvis en appelsin i den. Pyntes med jordbær. 

Anonymkode: f410b...477

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...