Gå til innhold

Bukse til dame på snart 50

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva er det med dette maset om hva man kan gå i basert på alder? Du kan gå i det samme enten du er 30 eller 50. 

Anonymkode: 18d5d...cb7

Enig… syns så mange her inne snakker seg selv ned basert på alder og utseende.

Ja du kan gå med de buksene du syns er fine når du er snart 50… det kan du også når du er snart 90.

Anonymkode: 1e5ee...fd4

Når man nærmer seg 50 bør man ha lært soppas mye at man vet man kan ha på seg hva f*** man selv føler for.
Om det så er bukser, hvite joggesko eller andre klær og tilbehør.

Når det kommer til bukser foretrekker jeg personlig "levi's mile high super skinny jeans" og jeg er 48

Anonymkode: 94eac...478

Annonse

Elizabeth skrev (6 minutter siden):

Du kan også bruke leopard tights, men det er stygt uansett alder. Så alder har ingenting å si. Er plagget pent eller stygt, spiller det ingen rolle hvor gammel man er. 

Ikke ta leopardtightsen min ass…

Anonymkode: 1e5ee...fd4

Du kan bruke hva som helst! Gå i akkurat det DU  har lyst til. Alder er et tall, og ikke noe annet. 

Selv hæler jeg ikke boot cut, men ser andre er fine i det. Jeg går utelukkende i slim fit og veldig smalt nederst. Klarer ikke å se for meg boot cut på meg selv, selv om jeg flere steder har sett det anbefalt til min kroppsfasong. 

Anonymkode: 4251e...2d9

Selvfølgelig kan du det. Jeg er selv snart 50 og har plutselig fått det for meg at jeg like baggy jeans, sånne som henger på hofta og halve ræva utfor. Jeg føler meg skikkelig kul med de på, avslappet og fri. Har ikke sett så mange andre på min alder i slike, men de passer meg og min personlighet. Det er så befriende å gi litt faen i hva andre måtte mene om noe så overfladisk som klesstilen min.

Anonymkode: c1134...5b6

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...