Gå til innhold

Hva ser du fram til i høst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Henger meg på kald skog, frost og nydelige farger. Det lave sollyset gjennom glissen skog. Sopp og lukten av fuktig lyng. Ingen insekter eller hjortelusfluer. Mørke kvelder og telys i den nye lykta mi på hylla. Gode serier på tv`en uten dårlig samvittighet. Deilige gryteretter av lam og storfe og masse grønnsaker. ❤️🍁

Anonymkode: 13a71...df3

Ser frem til en høst uten de store omveltningene. Hadde en forferdelig høst i fjor, så er glad for at alt ser ut til å være tilbake til normalen i år. Takknemlig for « vanlige» dager med trøtte fjes på barna, jobb og fine høstdager.

Anonymkode: 3032e...091

Høsten er min favorittårstid, kun slått av vinteren (forutsatt at det er en fin, kald vinter med snø). Naturen er på sitt flotteste. Elsker å gå tur i skogen, på vidda og i fjellet, og komme hjem til stearinlys og en god høstgryte. Ikke minst elsker jeg å sitte på kvelden og planlegge alle skiturene jeg skal gå til vinteren 🤩

Ja, og så er det kult at fuglehunden vår endelig får utfolda seg skikkelig på jakt!

Anonymkode: c3389...274

Klar og kald høstluft.

Er så høy luftfuktighet nå og varmen gjør at jeg svetter og plages.

Skal vel ikke klage på skyfri himmel, lite vind og over 20 grader, men jeg gleder meg til den kjølige høstluften.

Screenshot_20230901_155609_Yr.jpg

Anonymkode: 76344...646

Annonse

Klar høsthimmel og skarp luft, iskaldt soverom og flanellssengetøy, høstmat, lunka eplekake og krem, sette tulipanløk, avslutte hageåret og legge hagen til ro, fyr i ovnen, lange kvelder med tid til å sitte inne og være sammen, noen konserter og forestillinger jeg har gledet meg til lenge, søndager med sidelengs regn og filmmaraton, finne fram høst- og vinterkjoler og støvletter. Det er masse! 

Fargene, først og fremst 🍁🍂🍃🍄

Og den friske høstlufta, de varmende, velsmakende gryter og supper som hører høsten til, kalde netter med stjerneklar himmel, sønnens bursdag, vår årlige høsttur (sønn og jeg), besøk av min pappa (som vi ser to ganger i året; høst og vår), peiskos, levende lys og sist, men ikke minst; ventetiden. 

Glemte å ta med bytte til høstgarderobe. Med deilige strikket ullklær, store skjerf, deilige luer, jakker/kåper og fottøy i alle regnbuens farger. 

Endret av Tekla123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...