Gå til innhold

Jeg hater puppene mine

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har store bryst, 75j eller noe sånt(akkurat nå). Null problemer med å jogge/løpe, trene og andre ting. Ser ikke på de som noe problem eller hindring i det hele tatt. 

Anonymkode: 26146...88d

Ikke jeg heller. 70H her. 

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har store bryst, 75j eller noe sånt(akkurat nå). Null problemer med å jogge/løpe, trene og andre ting. Ser ikke på de som noe problem eller hindring i det hele tatt. 

Anonymkode: 26146...88d

Jeg er hi og jeg har aldri nevnt noe som helst ang trening. Jeg har klart å gå ned i vekt. Jeg har store bryst, men de er veldig ulike i str. Er det jeg sliter med

Anonymkode: be83e...36b

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ok, men det har nå jeg da. Folk er forskjellige og mine bryster går det ikke an å løpe eller hoppe med. Fint at det går for dere.

Anonymkode: 1f835...da1

Var uansett ikke dette denne tråden handlet om

Hi

Tenker heller feil klær enn feil pupper🙂

Jeg har hatt pupper aka Dolly Parton i 3 år med to tette ammebarn og har i dag ‘to små halv tomme t-poser. Fant alltid en løsning med pene klær/praktiske bh’ er og kan heller ikke huske det har vært en utfordring med bilbelte verken med Dolly pupper eller t-posene😄

Anonymkode: 8cf79...a2d

Anonym bruker skrev (På 1.9.2023 den 1.12):

Altså.. ingenting passer skikkelig. Bh er vanskelig å få tak i. Kjoler ser rar ut på meg. Gensre sitter ikke skikkelig. Tilogmed bilbelte plages jeg med. Jeg orker ikke mer 😥

Ville du operert deg? Jeg plages med dette hver eneste dag! 

Hva er problemet egentlig? Er det bare at puppene er for store? For mye heng? Eller er du overvektig? 

Anonymkode: 0e7e2...f14

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg er hi og jeg har aldri nevnt noe som helst ang trening. Jeg har klart å gå ned i vekt. Jeg har store bryst, men de er veldig ulike i str. Er det jeg sliter med

Du skriver jo at du må ned i vekt og at det er såååå vanskelig! Nå har du plutselig klart vektnedgangen?

Anonymkode: 60faf...c6e

Du skriver jo at du må ned i vekt og at det er såååå vanskelig! Nå har du plutselig klart vektnedgangen?

Hun kan ha klart vektnedgang  selv om hun må mer ned i vekt og synes det er vanskelig. Håper du gjør deg dum med vilje.

Anonymkode: 9624a...c6c

Anonym bruker skrev (På 4.9.2023 den 8.37):
Anonym bruker skrev (På 4.9.2023 den 7.05):

Hun kan ha klart vektnedgang  selv om hun må mer ned i vekt og synes det er vanskelig. Håper du gjør deg dum med vilje.

Hun som sliter med å gå ned I vekt er ikke meg. Jeg er hi

Anonym bruker skrev (På 4.9.2023 den 4.02):

Hva er problemet egentlig? Er det bare at puppene er for store? For mye heng? Eller er du overvektig? 

Jeg plages pga stor forskjell på størrelsen på brystene 😥

Jeg plages pga stor forskjell på størrelsen på brystene 😥

Det er vanlig. Er snakk om mye altså? Har en venninne med samme problemet. Hun putter ekstra innlegg over den minste puppen. 

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Det er vanlig. Er snakk om mye altså? Har en venninne med samme problemet. Hun putter ekstra innlegg over den minste puppen. 

Ja. Stor forskjell. Jeg syns det er svært plagsomt!  Slitsomt å holde på med innlegg osv.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...