Gå til innhold

Jeg hater puppene mine

Anbefalte innlegg

Altså.. ingenting passer skikkelig. Bh er vanskelig å få tak i. Kjoler ser rar ut på meg. Gensre sitter ikke skikkelig. Tilogmed bilbelte plages jeg med. Jeg orker ikke mer 😥

Ville du operert deg? Jeg plages med dette hver eneste dag! 

Anonymkode: be83e...36b

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144442545-jeg-hater-puppene-mine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Altså.. ingenting passer skikkelig. Bh er vanskelig å få tak i. Kjoler ser rar ut på meg. Gensre sitter ikke skikkelig. Tilogmed bilbelte plages jeg med. Jeg orker ikke mer 😥

Ville du operert deg? Jeg plages med dette hver eneste dag! 

Jeg har operert puppene i dag, kan svare om noen måneder om det var vellykket 😄 men generelt er jeg for å fikse ting man plages av i så stor grad.

Anonymkode: e1924...c96

Annonse

Er i samme situasjon, ts. De er for store og i veien hele tiden. For ikke å snakke om nakke og rygg, og det faktum at jeg ikke kan løpe eller hoppe. Det vanskeliggjør bevegelse og dermed vektnedgang. Mine er 75H, hva er dine?

Anonymkode: 1f835...da1

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Er i samme situasjon, ts. De er for store og i veien hele tiden. For ikke å snakke om nakke og rygg, og det faktum at jeg ikke kan løpe eller hoppe. Det vanskeliggjør bevegelse og dermed vektnedgang. Mine er 75H, hva er dine?

Jeg har 85 I/J. Men problemet er at de ikke er like store. Det plager meg helt FORFERDELIG!  Jeg må ned i vekt før noen kan operere meg. Men det er sååå vanskelig 😔

Anonym bruker skrev (På 1.9.2023 den 8.07):

Det er bare en dårlig unnskyldning for å ikke trene😉 Finn deg en treningsbh med nok støtte, så er det ikke noe problem hverken å løpe eller hoppe. 

Anonymkode: 9cf81...626

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er bare en dårlig unnskyldning for å ikke trene😉 Finn deg en treningsbh med nok støtte, så er det ikke noe problem hverken å løpe eller hoppe. 

Var ikke hi du svarte. Jeg er hi. Treningsbh har aldri fungert for meg. Men har trent med vanlig bh. Men ikke lett med mine pupper i noen som helst klær eller bh'er

Anonym bruker skrev (På 1.9.2023 den 8.07):

Man kan helt fint oppleve vektnedgang ved å gå i raskt tempo. Det å gå ned i vekt er uansett 70 % mat og 30 % bevegelse (gå, sykle, tredemølle, ellipsemaskin osv). Altså er puppene bare en dårlig unnskyldning. Forøvrig skjønner jeg jo at det er tungt med store bryster, men at de hindrer vektnedgang er jeg ikke med på. 

Anonymkode: fb622...fbb

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Du tror ikke jeg har prøvd? Jeg har brukt tusenvis av kroner på treningsbher som enten ikke fungerer eller er vonde å ha på. Jeg har til og med brukt doble BH-er, det går ikke uansett.

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Man kan helt fint oppleve vektnedgang ved å gå i raskt tempo. Det å gå ned i vekt er uansett 70 % mat og 30 % bevegelse (gå, sykle, tredemølle, ellipsemaskin osv). Altså er puppene bare en dårlig unnskyldning. Forøvrig skjønner jeg jo at det er tungt med store bryster, men at de hindrer vektnedgang er jeg ikke med på. 

Jeg går minst en time om dagen i skog og mark. Jeg ligger på 1500 kilokalorier om dagen. Brystene mine er 75H og det siste som minker ved vektnedgang. Jeg har jobbet med vektnedgang i 14-15 år, men vekta mi er konstant. Det er greit det, jeg kan leve med det, men jeg orker ikke disse unødvendig store brystene mer. 
Fotball og ridning er mine favorittfritidssysler, men det går ikke med disse brystene. De er IKKE en dårlig unnskyldning.

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Du tror ikke jeg har prøvd? Jeg har brukt tusenvis av kroner på treningsbher som enten ikke fungerer eller er vonde å ha på. Jeg har til og med brukt doble BH-er, det går ikke uansett.

Jeg går minst en time om dagen i skog og mark. Jeg ligger på 1500 kilokalorier om dagen. Brystene mine er 75H og det siste som minker ved vektnedgang. Jeg har jobbet med vektnedgang i 14-15 år, men vekta mi er konstant. Det er greit det, jeg kan leve med det, men jeg orker ikke disse unødvendig store brystene mer. 
Fotball og ridning er mine favorittfritidssysler, men det går ikke med disse brystene. De er IKKE en dårlig unnskyldning.

Hva venter du på?

Anonymkode: e1924...c96

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men da er der ikke brystene som er det største hinderet i å gå ned i vekt. 

Hvorfor søker du ikke om å få brystreduksjon om det er så stort handikap?

Anonym bruker skrev (På 1.9.2023 den 7.06):

Herregud!

Vil du se eller

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Nettopp. 

Anonymkode: 0e7e2...f14

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Må spise mindre da vet du 

Anonymkode: 9ab08...877

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men da er der ikke brystene som er det største hinderet i å gå ned i vekt. 

Hvorfor søker du ikke om å få brystreduksjon om det er så stort handikap?

Det har jeg gjort, og det har jeg fått innvilget. Men det er lang, lang ventetid, nesten tre år.
(Ikke ts, men hun andre som sliter med tunge bryster.)

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Det har jeg gjort, og det har jeg fått innvilget. Men det er lang, lang ventetid, nesten tre år.

Det er jo forståelig, for de som må fikse på brystene etter kreft går foran i køen.

Anonymkode: 48bf3...719

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men du må ha ganske lav bmi for å kunne opereres...?

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...