Gå til innhold

Hvor mye gir dere nevøer og nieser i bursdagsgave og til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er ikke så nøye på prisen, er mer opptatt av å finne noe de virkelig liker. Jeg handler også på salg gjennom året. 

I år har jeg blant annet gjort to bomkjøp på bukser til meg selv. Ca 600 kr pr bukse. Disse går nå til niesene mine i julegave som har sagt de ønsker seg sånne bukser. Ei anna niese får brukt juicy couture joggedress (pent brukt) Minstemann på 1,5 år får nok de rimeligste gavene, for han får i huet og ræva av foreldrene. 

I fjor ønsket ei niese seg perler, da kostet julegaven 200 kr. Ei ønsket seg plastelina, det var også en relativt rimelig julegave. 

Anonymkode: b76df...04a

Har ikke satt noen grense, men søsteren min har satt konsekvent 300 på mine barn, så da gjør jeg omtrent det samme for at hun ikke skal føle det kjipt. Hun er litt sånn. Både jul og bursdag

Anonymkode: fdc40...01e

Annonse

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Bursdag ca 5000 kr og jul ca 3500 kr.

Anonymkode: a24fb...0cc

Hvor mange har dere da?

Vi har 11 å kjøpe til vi, kan ikke operere med sånne summer da, ihvertfall ille på vanlig arbeiderlønn 

Anonymkode: 61359...983

Maks 500,- Noen ganger har de ønsket seg noe som er billig, da har de fått det uten at de fikk ekstra. Noen ganger var ønsket litt større, da fikk de opp til 500,- Nå som de er store og ønsker seg penger får de 300,-

Anonymkode: 938e9...5cb

Har vel igrunn ingen pris, men strekker meg ikke mye over 500kr. Prisen varierer veldig,både ifra unge til unge og år til år. I år fikk noe for 200krsom han ønsket seg, han andre fikk samme vare gratis siden jeg fikk den på jobb.hadde ett bittelite hull i seg (fargen og str han ønsket seg. Hullet blir ikke større, han kommer ikke til å se det heller, men vi kunne ikke selge den) Siste tror jeg fikk for endel for han ønsket seg noe alle kommer til å bruke på hytta.

Min søster er ganske lik tilbake. De har fått genser hun har strikka i restegarn, også mitt restegarn og de har fått dyre jakker (ofte bomkjøp hos de. Så når de har kjøpt på salg har det passa å gi til mine siden vi bruker tre ulike str mindre enn de.) Hun har også gitt opplevelser noen ganger eller gratisbill til ting hun har fått. 

Vi kan også gi gaver til søsken sammen eller hele familien. For å si det slik så er det go variasjon på gavene og ganske sjeldent de får noe de ønsker seg. På ønskelista til mine tanteunger sto det før: noe gøy og spennende. Så for å si det slik har vi kverna hodet litt for å finne gaver. 

Anonymkode: 14f89...3cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...