Gå til innhold

Gjester som ønsker seg dyr mat når de skal komme på besøg?

Anbefalte innlegg

Tror min mann skrøytet at våres komle middag var mye bedre en restauranten sin og da kom venninna mi med at vi burde lage det neste gang dem kommer på besøk at det hadde jo vært godt!

joda, selve komler og kålrotstappe er ikke så dyrt men lammekjøtt og pølser blir jo dyrt.. og spesielt da mannen hennes er storspiser, og tar langt tid og lage. Ikke alltid jeg orker å styre med så mye mat. Lager jo noe godt for det om men ikke så dyrt. 

jeg må stryke av komle middag for det blir litt for mye arbeid og dyrt, og synes litt sært og be vertene om hva man skal lage til middag, de selv lager  hjemmelaget pizza og toro tandori til oss så..

noen billige middagstips?

Anonymkode: 1eba7...943

Fortsetter under...

Han gjorde hva? Du kan jo putte dott i komlene og la det være med det. Eller bare servere pølser. Om man pleier invitere hverandre på middag er det helt ok å ønske seg noe man vet verten er flink til å lage.

Komlemiddag er da ikke dyrt å lage. Bruk griseknoke i stede for lam så blir det rett og slett rimelig. Jeg trodde minst de hadde etterspurt hummer med den overskriften der🤓

Men om dere har dårlig råd er det litt dumt å invitere på middag?

Anonymkode: 2abc5...b3a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...