Gå til innhold

Du er invitert til venninnekveld med mat og vin:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Bare det ikke er sjømat, så et jeg fornøyd 😅

Men tapas er veldig greit, da kan man ta det man liker. Ellers er jeg glad i diverse gryter, indisk, supper, lasagne, pizza, ja, egentlig det meste.

Anonymkode: 97da0...677

Takk for svar. Jeg tenkte på ost og kjeks pluss noen små tapasretter. Ser at mange ville blitt glade for nettopp det 😊 Da lager jeg stort fat med div oster, spekemat, frukt og marmelader. I tillegg en foccacia, bacondadler og scampi. Hva mer? Asparges? Parates bravader? Djevelegg? Andre favoritter?

HeiteH skrev (Akkurat nå):

Takk for svar. Jeg tenkte på ost og kjeks pluss noen små tapasretter. Ser at mange ville blitt glade for nettopp det 😊 Da lager jeg stort fat med div oster, spekemat, frukt og marmelader. I tillegg en foccacia, bacondadler og scampi. Hva mer? Asparges? Parates bravader? Djevelegg? Andre favoritter?

Når skal vi komme? 😜

HeiteH skrev (2 minutter siden):

Autocorrect håndterte ikke potetene.

HeiteH skrev (2 minutter siden):

En salat i hvert fall. Min personlige favoritt er kjøttboller i god tomatsaus. 

Anonymkode: 97da0...677

sug lut skrev (1 minutt siden):

Jeg blir glad om det finnes en salat eller noe annet grøntfor. Asparges er supert. 

Grønt ja! Nå kom jeg på en fantastisk salat med grønt, jordbær og balsamico. Den vil jo passe perfekt også til ostene. Kjører asparges i tillegg. Med parmesan 👍🏻

HeiteH skrev (Akkurat nå):

Grønt ja! Nå kom jeg på en fantastisk salat med grønt, jordbær og balsamico. Den vil jo passe perfekt også til ostene. Kjører asparges i tillegg. Med parmesan 👍🏻

Klokkeslett, sa du? Regn med kø ved døra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...