Gå til innhold

Sist du var på klubb/i forening

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kladdekake med vaniljeis og bær.

Kladdekake er veldig enkelt å lage, og kan fint gjøres glutenfri. Bare erstatt det melet som er i den med glutenfritt mel.

https://www.detsoteliv.no/oppskrift/kladdkake

Anonymkode: 28990...2f9

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kladdekake med vaniljeis og bær.

Kladdekake er veldig enkelt å lage, og kan fint gjøres glutenfri. Bare erstatt det melet som er i den med glutenfritt mel.

https://www.detsoteliv.no/oppskrift/kladdkake

Anonymkode: 28990...2f9

Takk for tips 😁 tenkte også å servere noe middag først, og tar gjerne imot inspirasjon 😊

Anonymkode: c04b6...95d

Annonse

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Trøndersodd/Innherredsodd som du kjøper ferdig? God høstmat.

Anonymkode: 04f28...e56

Er det godt, altså? Jeg har aldri smakt det selv, men føler jeg bør klare å lage noe mer avansert :P

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Salat med glutenfripasta og kylling

Pai eller pizza.  (Enkelt med ferdig glutenfri bunn) salat til

Suppe

Anonymkode: 63d50...849

Tror det blir suppe, ja. Takk for tips :)

Det er litt typisk sånne dameforeninger at man skal prøve å overgå hverandre og til slutt blir det sjeldnere og sjeldnere for det blir så mye jobb og noen blir redd for at det ikke er bra nok.

Det viktigste er å komme sammen og at vertinnen også kan nyte kvelden. Derfor synes jeg det er befriende hvis noen tar det ned ett par hakk. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er litt typisk sånne dameforeninger at man skal prøve å overgå hverandre og til slutt blir det sjeldnere og sjeldnere for det blir så mye jobb og noen blir redd for at det ikke er bra nok.

Det viktigste er å komme sammen og at vertinnen også kan nyte kvelden. Derfor synes jeg det er befriende hvis noen tar det ned ett par hakk. 

Jeg ligger absolutt min egen list ganske lavt, men jeg er litt lei av taco og pastasalat, derfor spurte jeg om inspirasjon. Vi er heldigvis en gjeng som har det koselig sammen, og kunne kost oss med en pakke knekkebrød med brunost ;)  Men ja, denne gangen vil jeg servere noe nytt til dem, og ikke det man "alltid" serverer 😃

Annonse

En god pastarett eller ost, skinker og polser, salat og vin.
Og en god kake til dessert, f eks Lise Finckenhagen sin gulrotkake, eller noe annet fra Finckenhagen, alle hennes oppskrifter er gode uansett, så velger du noe fra henne kan du ikke trå feil.

Anonymkode: ab824...d6e

Kira skrev (13 timer siden):

Jeg stemmer for suppe ☺️

En gang jeg skulle på jentekveld fikk vi servert hjemmelagd blomkålsuppe med baconbiter og ferskt brød. Det var altså så godt, og selv om det ikke er så avansert minnes jeg fortsatt hvor godt det var.

Ah, skikkelig blomkålsuppe er noe av det beste jeg vet! :)

Jeg er i to foreninger. Den ene er med mat og dessert. Det er vanskelig å finne kveld som passer pga det skal ordnes til. I tillegg føles det på å ha det ryddig osv.

Den andre foreningen serveres grønnsaker, dip og chips. Har noen feks syke barn så flyttes vi raskt over i den stua det passer best. Ingen brur seg om evt rot og at gulvet ikke er nyvaska. 

Jeg stemmer for å ta nivået ned noen hakk. Hvem trenger middag nr 2 klokka 20?

Anonymkode: fa88b...509

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...